Etänä ennustavia? Ei puhelin!!

Anonyymi

Tarttisin hyvää selvännäkijää joka kattois etänä, vaikka kirjeitse tai sähköpostilla mutta EI PUHELIMELLA! Ovat kalliita ja ite pitäis kirjottaa jos haluais jotain muistoa. Kiitos !

23

1503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noh [email protected] on sellanen jolle oon kirjottanut useasti ja johon luotan. Ei ole kallis ja aina on nähny mulle.

    • Anonyymi

      Paljo maksaa?!

    • Anonyymi

      Olen ottanu tältä näkijältä katsomuksen aina puolen vuoden välein jo varmaan vuosikymmene ajan. On siis vanhempi ihminen ja tehny tota kauan. 40 euroa on hinta

    • Anonyymi

      Elämänvirrasta hyviä kokemuksia minulla! On lämmin henkinen ihminen ja asiansa osaava. Ehkä jo melko iäkäs ??

    • Anonyymi

      Anteeksi olen vielä tuo edellinen.. siis en tiedä onko vanha mutta siltä tuntuu ja näin olen kuullut ?

    • Anonyymi

      Yksi joka tuli halvaksi, eikä Hän änkytä
      5.Mooseksen kirja:
      32:39

    • Anonyymi

      Taidampa ottaa tulkinnan tältä elämän virralta ystäväni kehui

    • Anonyymi

      On oikea näkijä. Perheeni on kirjottanu hänelle jo varmaan kymmenisen vuotta. On vanhempi nainen. Ennen otti ihmisiä vastaan, koronan takia ei uskalla.

    • Anonyymi

      Siis näin käsitin. Voidaan suositella ! Löytyny on kadonneet sormukset ja auttanut ihmis suhdeasioissa ja nähnyt paljon elämissä eteen ja taakse päin. Kyllä ollaan saatu hä'neltä opastusta, on rakas ihminen !

    • Anonyymi

      Mitä maksaa onko hintava???

    • Anonyymi

      Kuulema ei ole hintava. Aion itsekin ottaa tulkinnan :) paljon on asiata

    • Anonyymi

      Jos haluut hyvän ja luotettavan näkijän niin kirjota [email protected]. On jo vanha ihminen ja asuu kuulema keskellä mettää mutta kyllä näkee ja tietää... Mun isovanhemmat jo käytti hänen apujaan ja nyt käytän ite /!

    • Anonyymi

      Moni asia huolettaa , taidanpa kirjoittaa hänelle-...

      • Anonyymi

        Tuon Elämänvirran olen kokenut sympaattiseksi näkijäksi ja mielestäni on nähnyt elämäni suunta viivoja hyvin. Hänelle täältäkin siis suositus. Toki makuja on monia mutta itse olen saanut häneltä useasti avun. :)


    • Anonyymi

      Onko minkä hintainen tulkinta?

    • Anonyymi

      kerkisipä elämänvirta siinä monta kehua kirjoittaa. kokonainen topicci ja selkeää mainosta

    • Anonyymi

      Hohhhoijaa ei varmaan ole tuo näkijä tällä pastalla :D tiedän henkilön, on tehnyt tuota työtä parikymmentä vuotta ja ei roiku täällä, ihan oma elämä sillä on

    • Anonyymi

      Onko mukava immeinen? Asiani on vähän arka enkä kaipaa saarnaa

    • Anonyymi

      Katsooko Elämänvirta myös entisiin elämiin? Sieltä vaivaa minua eräs muisto.

    • Anonyymi

      Joo minulle ainakin katsoi kun pyysin. Osasta olin ite jotenkin tietoinen mut yksi elämä oli sellanen jota en oikein osaa ymmärtää. Silleen vuoden päästä kuulema ymmärrän?

    • Anonyymi

      Minkä laisia asijoita ootte hältä kyselleet??

      • Anonyymi

        Itse lähetin hänelle varmaankin liki 30 kysymystä ja kaikkiin sain vastaukset niinku toki pitääkin... Hyvin mielestäni tiesi tilanteeni, muutamia asioita ootan tapahtuvaksi sillon kun maassa on ensi lumi , niinkun hän sanoi


    • Anonyymi

      0417025044. 20v alalla euron minuutti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe