Mihin hävisi?

Anonyymi

Mihin hävisi keskustasta Villipirta? Pari kertaa käydä ehdin ja just mietin että onpa kiva viedä sinne kesävieras niin koko putiikki on hävinnyt. Onko muuttanut vai lopettanut heti alkuunsa?

33

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Loppu on

      • Anonyymi

        Ei tässä kylä pahasessa enää menesty pienet erikoisliikkeet. Väki on vähentynyt.
        Ruokakaupat, kampaamot ja hautaustoimistot pärjää hyvin edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä kylä pahasessa enää menesty pienet erikoisliikkeet. Väki on vähentynyt.
        Ruokakaupat, kampaamot ja hautaustoimistot pärjää hyvin edelleen.

        Ja lisäyksenä edelliseen, myös apteekit pärjäävät. Tässä tupelokylässä kolme apteekkia ja se on paljon. Ilmeisesti lieksalaiset on kovin sairasta porukkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisäyksenä edelliseen, myös apteekit pärjäävät. Tässä tupelokylässä kolme apteekkia ja se on paljon. Ilmeisesti lieksalaiset on kovin sairasta porukkaa?

        Kovin on tyhjää yleensä niissäkin, kun ohi kulkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä kylä pahasessa enää menesty pienet erikoisliikkeet. Väki on vähentynyt.
        Ruokakaupat, kampaamot ja hautaustoimistot pärjää hyvin edelleen.

        Unohdit apteekit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä kylä pahasessa enää menesty pienet erikoisliikkeet. Väki on vähentynyt.
        Ruokakaupat, kampaamot ja hautaustoimistot pärjää hyvin edelleen.

        Olen ajanut tätä itärajaa ylös. Nyt oon ollut kohta viikon Lieksassa. Ilomantsissa huomasin, et saapasta pitäs korjata, mut siellei oo suutaria. Lieksassa kävi ilmi, että täälläkän ei oo, kun se oli juur keränny kamppeensa. Tais olla kylän ainoo. Miten kauan lie Lieksassa vaikuttanu?
        Huomenna ajelen vielä Pielisen ympäri ja siittä Kuopioon. Siellä on pikkuserkulla suutarinverstas ja uskon, et saapas tulee kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ajanut tätä itärajaa ylös. Nyt oon ollut kohta viikon Lieksassa. Ilomantsissa huomasin, et saapasta pitäs korjata, mut siellei oo suutaria. Lieksassa kävi ilmi, että täälläkän ei oo, kun se oli juur keränny kamppeensa. Tais olla kylän ainoo. Miten kauan lie Lieksassa vaikuttanu?
        Huomenna ajelen vielä Pielisen ympäri ja siittä Kuopioon. Siellä on pikkuserkulla suutarinverstas ja uskon, et saapas tulee kuntoon.

        Puolessa vuodessa konkkaan. Eihän nykyisin edes ole korjattavia kenkiä. Alle kolmella kympillä saa kaupasta uudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolessa vuodessa konkkaan. Eihän nykyisin edes ole korjattavia kenkiä. Alle kolmella kympillä saa kaupasta uudet.

        Ei lopettaminen oo sama kuin konkka. Konkurssi on... tai paskaaks mä teille junteille alan selitteleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lopettaminen oo sama kuin konkka. Konkurssi on... tai paskaaks mä teille junteille alan selitteleen.

        Ei niin. Mutta Asiakastiedon listalla on itsehakeutuneena. Eihän konkka ole mikään maailmanloppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lopettaminen oo sama kuin konkka. Konkurssi on... tai paskaaks mä teille junteille alan selitteleen.

        Ei olekkaan. Täällä kun kuka lopettaa, se on aina konkurssi. Eiväthän kaikki pysty edes tekemään sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ajanut tätä itärajaa ylös. Nyt oon ollut kohta viikon Lieksassa. Ilomantsissa huomasin, et saapasta pitäs korjata, mut siellei oo suutaria. Lieksassa kävi ilmi, että täälläkän ei oo, kun se oli juur keränny kamppeensa. Tais olla kylän ainoo. Miten kauan lie Lieksassa vaikuttanu?
        Huomenna ajelen vielä Pielisen ympäri ja siittä Kuopioon. Siellä on pikkuserkulla suutarinverstas ja uskon, et saapas tulee kuntoon.

        Heikot on rahavarasi, kun et uusia saapoaita pysty ostamaan. Jätä se matkustaminen vähemmälle, niin pystyt ehjissä vaatteissa ja saappaissa kulkemaan.


    • Anonyymi

      Hilaa hiipuvat pikkukaupungit.

      • Anonyymi

        Siis hiljaa...


    • Anonyymi

      Suutarikin sitten lopettaa. Ei kannata, ei...

    • Anonyymi

      Eipä taida suutarointi kannattaa. Kuka korjauttaa halpakenkiään, ei kun roskiin ja uutta halpaa marketista tilalle.

    • Anonyymi

      Villiparta lopetti kun sanoivat sitä Pallivirraksi. Ikäviä tuommoset ihmiset.

    • Anonyymi

      Mutta onneksi Mähkön baarille tulee uusia yrittäjä. Saadaa lisää yökerhoja ja kansainvälistä tunnelmaa

      • Anonyymi

        Pulipenkkejä baarin lähelle, jotta saa kuunnella ilmaisexi-


      • Anonyymi

        Monesko yrkäilijä lienee? Ei ne ostajat siitä lisäänny, kun omistaja vaihtuu.
        Asiakaskunta on rajallinen joka paikassa.
        Kuitenkin yrittäjä tekee saman työn olipa asiakkaita vähän tai paljon.
        Ihan hyvä ajatuksena on mähköläisille oma baari, mutta myynnistä päätellen ostajia ei ole tarpeeksi.


    • Anonyymi

      Tuommoset suutarit on yhtä tyhjän kanssa eikä ikinä pärjjöö. Sen pitää olla tosi pisnesitea jolla tienataan rekka-autokaupalla rahhoo, niinku piomöhnä.

      • Anonyymi

        Harmi, kun suutari lähti. Ehdin asioida siellä monesti. Pätevä immeinen on.


      • Anonyymi

        Ei pärjää, jos ihmiset eivät käytä palveluita! Turha itkeä pienten liikkeiden ja palvelujen perään vain sen takia että olisi kiva jotta niitä paikkakunnalla on! Niitä pitää käyttää jos halutaan niiden säilyvän. Toki liikkeenkin pitäisi ideaansa miettiä, lian kapealla bisneksellä ei toimeen tule. Kahvila olisi kiva Sinisen kahvilan paikalle, mutta mistä yrittäjä ja asiakkaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pärjää, jos ihmiset eivät käytä palveluita! Turha itkeä pienten liikkeiden ja palvelujen perään vain sen takia että olisi kiva jotta niitä paikkakunnalla on! Niitä pitää käyttää jos halutaan niiden säilyvän. Toki liikkeenkin pitäisi ideaansa miettiä, lian kapealla bisneksellä ei toimeen tule. Kahvila olisi kiva Sinisen kahvilan paikalle, mutta mistä yrittäjä ja asiakkaat?

        Mähkön mullissa. Osa kituu pulipenkeillä:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pärjää, jos ihmiset eivät käytä palveluita! Turha itkeä pienten liikkeiden ja palvelujen perään vain sen takia että olisi kiva jotta niitä paikkakunnalla on! Niitä pitää käyttää jos halutaan niiden säilyvän. Toki liikkeenkin pitäisi ideaansa miettiä, lian kapealla bisneksellä ei toimeen tule. Kahvila olisi kiva Sinisen kahvilan paikalle, mutta mistä yrittäjä ja asiakkaat?

        Irtotupakoita sai kahvipaarista. Blue cafeterian kikkailija rupes puljautuu blackien kans.


    • Anonyymi

      Missä Lieksassa kannattaisi shoppailla, mitä omaleimaista siellä on (ei Lidl, CM tai S)? Mitä aktiviteettiä lomalle kun luonto ei kiinnosta pätkän vertaa ja hyönteiset aiheuttaa vain allergiaa?

      • Anonyymi

        Kirppikset ja Ajan Patina.


    • Anonyymi

      Ilotalossa pielisenkuralammikkotien alakupiässä.

      • Anonyymi

        Herran jestas ja herra hyvästi siunnoo, onko Lieksassa ILOA?! Luulin vuan jotta on kateutta, kyräilyä ja pahan puhumista! Mistäs tarkalleen se ILO löytyy!


    • On se tainnut kuivua paljon siitäkin, kun viimeksi kävin siellä 2005.

      • Anonyymi

        Silloin taisi Kamuttaja firmaa suunnitella Lieksaan?


    • Anonyymi

      Eipä kannata kengänmyyntikään, sekin kauppa sitten otti ja lähti.

      • Anonyymi

        Elekää ostako mittään, hyvin riittää citymarketti ja sokkari, tokmannillahhii voi käyvä, mutta ei ainakaan missään sakemannien kaupoissa.


    • Anonyymi

      Onneksi on Liddli. En muuta kauppaa edes käytä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe