Duster todella ankea auto!

Anonyymi

Ahdas ja istutaan lähes lattialla. Epämukava kaikin tavoin

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko sulla kaikki hyvin?
      Tänään juttusi vähän toistaa itseään ja on todella pimeitä.

    • Anonyymi

      Ei sinun ole pakko ostaa Dusteria. Epäilen, että et osta mitään.

    • Anonyymi

      Ostin askin tupakkaa ja kiljua. Siinä mun ostoksettällä erää.

    • Anonyymi

      Epämukava, ankea, ruma, sysiruma. Mitä muita adjektiiveja liität daciaan. Huh huh. Ja vielä jotkut näitä ostaa.

      • Anonyymi

        Ennemmin Dacia kuin Toyota. En haluaisi leimautua itsetunnottomiin luusereihin joita Toyotan omistajat pääsääntöisesti ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennemmin Dacia kuin Toyota. En haluaisi leimautua itsetunnottomiin luusereihin joita Toyotan omistajat pääsääntöisesti ovat.

        Toyotat kestää. Viisaan ihmisen auto. Jos toisten ihmisten mielipide meinaa jotain niin sitten koitetaan hommata muita miellyttävä auto. :D


    • Anonyymi

      Ja haisee uutena vietävän pahalle.

    • Anonyymi

      Lisään tähän että itse auto haisoo pahalle ja dasistit vielä pahemmalle.

    • Anonyymi

      Cross ower on Dacia ja Elf laatua koko rahalla!!

    • Anonyymi

      Dacia on pikemminkin game over. Kukaan täysjärkinen näitä osta.

      • Anonyymi

        Olen eri mieltä. Täysjärkiset niitä ostaa. Ne, jotka eivät halua turhia leluja.


    • Anonyymi

      En ole kokeillut mutta lehdidtön mukaan olisinhyvänhinta-laatu suhde. Ajelisin dacialla ennemmin kuin tojotalla.

      • Anonyymi

        No ilman muuta Duster menee Toyotan edelle. Hyvä auto järkihintaan nelivedolla, eikä mitään Toyotan helistimiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ilman muuta Duster menee Toyotan edelle. Hyvä auto järkihintaan nelivedolla, eikä mitään Toyotan helistimiä.

        Toyotan "helistimillä" ajetaan 400 tkm. Teepäs sama perässä sillä datsian ritsallas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan "helistimillä" ajetaan 400 tkm. Teepäs sama perässä sillä datsian ritsallas.

        En aio ajaa autollani 400.000 km. Vaihdan sen uuteen paljon aikaisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan "helistimillä" ajetaan 400 tkm. Teepäs sama perässä sillä datsian ritsallas.

        Kuka hullu ajaisi Toyotalla 400000 km. Aivan päätön ja mahdoton ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan "helistimillä" ajetaan 400 tkm. Teepäs sama perässä sillä datsian ritsallas.

        Toyotan "helistimillä" ajetaan 400 tkm...... höpöttelyt h.....ttiin , mulla alkaa tulla MCv.ssä 410000km täyteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan "helistimillä" ajetaan 400 tkm. Teepäs sama perässä sillä datsian ritsallas.

        Autolla kun autolla voi ajaa sen 400000 , mutta ei ilman remontteja. Turha yrittää kertoa satuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autolla kun autolla voi ajaa sen 400000 , mutta ei ilman remontteja. Turha yrittää kertoa satuja.

        Autolla kun autolla voi ajaa sen 400000 , mutta ei ilman remontteja. Turha yrittää kertoa satuja. Satusetä kuuleppas. Tällä palstalla on tietoa mitä olen tehnyt,olen tähän asti ja rupesin Dacian omistajaksi aivan mielenkiinnolla kun teitä satusetiä ja mukamas testaajia löytyy joka päivä täältä. moottoriin on vaihdettu vain remmejä ja vesipumppua,rullaa ja semmoista. Peräti startti ja laturikin ovat alkuperäiset . Pakoputki kesti 300000km. Tällä palstalla on tietoa minun ajoneuvosta ja löydät sen Youtubestakin Justuksen Logani. Siis korjaukset rajoittuvat vieläkin vain kulutus osiin !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autolla kun autolla voi ajaa sen 400000 , mutta ei ilman remontteja. Turha yrittää kertoa satuja. Satusetä kuuleppas. Tällä palstalla on tietoa mitä olen tehnyt,olen tähän asti ja rupesin Dacian omistajaksi aivan mielenkiinnolla kun teitä satusetiä ja mukamas testaajia löytyy joka päivä täältä. moottoriin on vaihdettu vain remmejä ja vesipumppua,rullaa ja semmoista. Peräti startti ja laturikin ovat alkuperäiset . Pakoputki kesti 300000km. Tällä palstalla on tietoa minun ajoneuvosta ja löydät sen Youtubestakin Justuksen Logani. Siis korjaukset rajoittuvat vieläkin vain kulutus osiin !!!!

        Autolla kun autolla voi ajaa sen 400000 , mutta ei ilman remontteja. Turha yrittää kertoa satuja. Satusetä kuuleppas. Tällä palstalla on tietoa mitä olen tehnyt,olen tähän asti ja rupesin Dacian omistajaksi aivan mielenkiinnolla kun teitä satusetiä ja mukamas testaajia löytyy joka päivä täältä. moottoriin on vaihdettu vain remmejä ja vesipumppua,rullaa ja semmoista. Peräti startti ja laturikin ovat alkuperäiset . Pakoputki kesti 300000km. Tällä palstalla on tietoa minun ajoneuvosta ja löydät sen Youtubestakin Justuksen Logani. Siis korjaukset rajoittuvat vieläkin vain kulutus osiin !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autolla kun autolla voi ajaa sen 400000 , mutta ei ilman remontteja. Turha yrittää kertoa satuja.

        Autolla kun autolla voi ajaa sen 400000 , mutta ei ilman remontteja...................Sitä jos ei ole muusta tietoa kun Toyotasta niin sitä varmaan jauhaa tuota samaa loppu ikänsä. Mulla kuitenkin oli jo v . 1970 ensimmäinen auto VW ja on ollut peräti 5 Renaulttiakin Peugeotteja ,Simcaa, Citroeneita,Opeleita 2 kpl. ym. Olen myös ollut auto alalla ikäni töissä eläkkeeseen asti että uskoisin sinut vain tavalliseksi kuskiksi jolla on ollut jokunenen Toyota josta luulee autoilun alkaneen. Sanoisin että tänään jos on vapaasti hengittävä pensakone niin 400000km ei rajoitu enää merkkimukaisesti se ylittyy reilusti jos tekee kaiken huoltotyön ajallaan . Dieselit kestivät vielä alkuun 2000 luvulle myös verrattain pitkään mutta tuo moottoreitten tehon otto on muuttanut asiaa ja jos ei moottori aina hajoa niin turbot tekee kustannuksia ja hiukkas pöntöt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autolla kun autolla voi ajaa sen 400000 , mutta ei ilman remontteja...................Sitä jos ei ole muusta tietoa kun Toyotasta niin sitä varmaan jauhaa tuota samaa loppu ikänsä. Mulla kuitenkin oli jo v . 1970 ensimmäinen auto VW ja on ollut peräti 5 Renaulttiakin Peugeotteja ,Simcaa, Citroeneita,Opeleita 2 kpl. ym. Olen myös ollut auto alalla ikäni töissä eläkkeeseen asti että uskoisin sinut vain tavalliseksi kuskiksi jolla on ollut jokunenen Toyota josta luulee autoilun alkaneen. Sanoisin että tänään jos on vapaasti hengittävä pensakone niin 400000km ei rajoitu enää merkkimukaisesti se ylittyy reilusti jos tekee kaiken huoltotyön ajallaan . Dieselit kestivät vielä alkuun 2000 luvulle myös verrattain pitkään mutta tuo moottoreitten tehon otto on muuttanut asiaa ja jos ei moottori aina hajoa niin turbot tekee kustannuksia ja hiukkas pöntöt

        Käsitit, Justus, väärin. Minulla on Duster ja olen tyytyväinen. Kun kirjoitin autolla kun autolla, tarkoitin niitä, jotka pitävät tiettyjä merkkejä muita parempina ja ajavat niillä muka satojatuhansia ilman ainoatakaan korjausta. Kaikki kuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autolla kun autolla voi ajaa sen 400000 , mutta ei ilman remontteja. Turha yrittää kertoa satuja.

        Jeps öljyjä, suodattimia ja jarrupaloja tarvii vaihtaa joka vehkeeseen. Toyoon ei tarvi konehuoneeseen öljyn lisäksi vaihtaa kun lambda 200tkm välein ja iridum tulpat 100tkm välein. Jos meinaa 300tkm ylittää niin joutuu jo alustan osiin kajoamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan "helistimillä" ajetaan 400 tkm. Teepäs sama perässä sillä datsian ritsallas.

        En suostu ajamaan 400000 km samalla autolla. Jos ajan keskim. 15000 vuodessa, siihen menee 26,6 vuotta. Haluan useammin uuden auton mikäli varallisuutta riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suostu ajamaan 400000 km samalla autolla. Jos ajan keskim. 15000 vuodessa, siihen menee 26,6 vuotta. Haluan useammin uuden auton mikäli varallisuutta riittää.

        En suostu ajamaan 400000 km samalla autolla.......... Kyllähän tuossa on vinha perä,,ei se 400000km ajettu auto ole miltään kantilta enää muuta kuin kulunut kulkukapine jokapuolelta, silloin on jo tulossa muutakin kuin huolto hommia, Usealla pitää olla jo öljykanistei mukana kun lähtee vähän kauemmas !


    • Anonyymi

      Se ei sulje pois sitä tosiasiaa että duster on ankea auto. Jokainen kilometri on kärsimystä.

      • Anonyymi

        Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Minä olen erimieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Minä olen erimieltä.

        Sinä olla väärää mieltä. Minä olla oikeaa mieltä!


    • Anonyymi

      Toyota on paras auto mitä itsellä ollut. Aina starttaa ja koskaan ei ole korjaamolla tarvinut käyttää (perushuollot onnistuu ihan omin kätösin). Muita merkkejä millä ajanut: Ford, Renault, Nissan, Lada, Volkswagen, Chevrolet. Täyttä paskaa ollut kaikki. Joko ollut hitonmoinen tuuri toyotan kanssa tai täällä ei kukaan toyosta höpöttävä ole toyolla ajanut.

      • Anonyymi

        Jeps kyllä toyot on kestäviä ja nykypäivänä jopa mukavia. Harva tykkää ulkonäöstä, mutta dusterit ja sanderot ne vasta ruma tuo onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeps kyllä toyot on kestäviä ja nykypäivänä jopa mukavia. Harva tykkää ulkonäöstä, mutta dusterit ja sanderot ne vasta ruma tuo onkin.

        Jeps kyllä toyot on kestäviä ja nykypäivänä jopa mukavia. Harva tykkää ulkonäöstä, mutta dusterit ja sanderot ne vasta ruma tuo onkin.................. No Dacian omistajana sanoisin että Sandero vuodesta 2021- ei häpeä ulkonäköään mutta Dusteriin sais tulla päivitystä, se ei ole koskaan sopinut minun silmään !


    • Anonyymi

      Minä luokittelisin remontteihin koneen ja vaihteiston ja peltien korjauksen lämmityslaitteen ja ac .n korjaukset. Rataslaakerit,jouset,huoltotyöt tavaroineen pakoputkineen,jarrusysteemit ovat enemmän kulutus osaa . Etupään tavaroissa on eri merkeillä aika isoja heittoja kestävyydessä. Se kyllä kumma on aikalailla valmistusmaa kohtainen tapaus,kumma kyllä . Sitten kun tarvike tavaraa ostaa niin kaikki ei kyllä vastaa mitään normeja,silloin täytyy tietää mitä ostaa. Koskee siis alustan osia ja iskareita !!

      • Anonyymi

        Originelli alustan osat ompi miun 250tkm ajetussa toyotassa. Aika ruosteessahan ne on, mutta ei ole leimamiestä haitannut. Ilmastointihuollon olen teettänyt 5v välein.


    • Anonyymi

      Omistamiani automerkkejä: Saab, Rambler Ford,, Honda,Toyota, Renault, VW, nyt on alla Dacia Duster, joka on hyvä ja edullinen auto. Koska en ole mikään merkkifani, voin vaihtaa sen toiseen, jos se osoittautuu huonoksi. Vielä ei ole ollut aihetta siihen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe