Kerran vuodessa on jääkiekon MM kisat. Naapuri on alkanut hermostua. Paukutti seinään tänään. Suomella on melkein kaikki alkusarjan matsit myöhäisillan pelejä. Järjestyssäännöissä on toki määrätty, että klo 22. On oltava hiljaista. Tässä asiassa pitää joustaa. Kisat loppuu joskus. Sitten mennään nukkumaan ajoissa. Minulla on kisojen jälkeen monta aikaista herätystä.
Vuoden kohokohta
Anonyymi
4
133
Vastaukset
- Anonyymi
Kytke telkkariin kuulokkeet.
- Anonyymi
Yhden ihmisen valitukset ei voi johtaa mihinkään toimenpiteisiin! niin vähän aikaa on tämä haitta naapurille. Huutakaa vapaasti!!
- Anonyymi
Miksi olet niin itsekäs, että haluat häiritä naapuriasi? Olet kuitenkin aikuinen ihminen. Laita äänenvoimakkuus vaan pienemmälle, ettei se kantaudu naapuriin. Hiljaisuuden aika on huomioitava.
- Anonyymi
Lisään aiempaan, että naapuri voi edelleen soittaa poliisit paikalle hiljaisuuden aikaan hiljentämään asunnon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551196
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12707
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603