Julkinen koirakeskustelu pielessä

Anonyymi

Julkinen koirakeskustelu on pääsääntöisesti pielessä. Se on hysteeristen ikiruikuttajien, nynnyjen tai koiravihaajien hallussa. Jos luullaan, että asia jää vain puheeksi, niin me perusjärkevät ihmiset olemme väärässä; tollot ovat voitolla.

Byrokraatit ja lainsäätäjät ovatkin hypänneet näiden ihmis- ja koiravihaajien kelkkaan ja ovat monissa tilanteesssa näiden hysteerikkojen apureina. Siinä pelissä järkipuhe poljetaan helposti jalkoihin ja byrokraatit ja poliisit liittävät sulkia hattuunsa usein keinoilla, jotka tuhoavat laajalti normaalin ja viihtyisän elämän edellytyksiä ja ovat laajentamassa totalitäärisen ilmiantoyhteiskunnan (vrt. DDR) asemaa koko ajan ja vääjäämättömästi. Se on tekemässä kulttuurista jo helvetin.

Usein nämä hysteerikot raivoavat asioista, johon ei ole mitään reaalista syytä ja yrittävät provosoida virkavaltaa syyttömienkin ihmisten kimppuun syillä, jotka johtuvat mielisairaudesta, vihasta, kateudesta, kaunaisuudesta, katkeruudesta jne. On syytä vihdoin huomata, että koiravihaajat ovat usein tolloja. Ellei koiria olisi, he valittaisivat jostakin muusta; ehkä vihaisivat lapsia tai persuja.

Nyt virkavallan on aika sivistyä. On aika kuunnella myös järkipuhetta. Ruotsissa asiat ovat paremmin kuin meillä. Suomen koirakulttuurin lieveilmiöt heijastavat jo meidän tietyn porukan kaipuuta kommunismiin. Mutta jos he sitä kaipaavat, niin varmuudella tulevat sitä saamaan. Koiraihmisten on aika alkaa puolustautumaan ja samalla kyseenalaistamaan tiettyjen virkamiestahojen toimia. Keitä he oikein seuraavatkaan. He ovat liian usein hupsujen ihmisten käsikassaroita.

Rangaistuksen perusteeksi ei riitä, että joku ihminen on nynny peluri. Todellisia ja oikeasti verifioitavia syitä pitää olla. Monesti noiden ihmisten toimissa on kyse vihasta.
Ja tämä on ihan varmasti tosi eikä vain puoliksi tosi.

1

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika mielenkiintoinen toi sun juttusi.

      Kuitenkin sen verran rankkaa tekstiä että en oikein kaikin osin ymmärrä sitä.

      Itselläni nyt pieni koira, kohta ollut 3,5 vuotta ja sitä aiemmin saksanpaimenia kaksittain, myöhemmin yksittäin. Eli olen koiraihminen henkeen ja vereen. Yhteensä 49 vuotta.

      Kuitenkaan en ole koskaan ollut koirani/koirieni kanssa missään vaikeuksissa, en edes naapureiden saatikka viranomaisten.

      En oikein käsittänyt juttusi ydintä, tietty voisit selventää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe