Oma tilanne ei ole helppo ollenkaan, mutta jotenkaan ajatus katkeruudesta ei istu ollenkaan. Eteenpäin sanoi mummo lumessa.
Katkeruus on mun mielestä turhaa hommaa.
Mennään eteenpäin
4
2701
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, ei kannata jäädä tuleen makaamaan ja eteenpäin se on jos takkaaki tuupataan. Mahdottomaan ei pysty, kunhan rahkeidensa mukaan yrittää kukin.
- Anonyymi
Eikö se raha tunnu tuuppaavan eteenpäin suurta massaa!
- Anonyymi
Onko se katkeruutta jos kipuilee menetystään.
Minusta ne ovat ihan normaalia tunteita. - Anonyymi
Ihminen voi paremmin kun jättää taaksen katkeruuden ja alkaa elää ihan omaa elämänsä.Jos se on vaikeaa ottaa kontakti naisten tuki ry miehet mies sakit. Nuorille on omat linjat.Katsoo vaan netistä.Kaiken ikäisille sukupuolen katsomatta kaikialla suomessa. Netti sivu Helsinki mission.On cat numeroita .saa kontaktin nimetömänä otaa.Kilnkeistä niden saat tietoa mistä haet apua elämälesi katkeruudellesi,vihallesi,yksinäisydellesi jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079093
- 936890
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666645Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345641Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665333- 553581
- 503405
- 513192
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563059- 562972