Oma tilanne ei ole helppo ollenkaan, mutta jotenkaan ajatus katkeruudesta ei istu ollenkaan. Eteenpäin sanoi mummo lumessa.
Katkeruus on mun mielestä turhaa hommaa.
Mennään eteenpäin
4
2727
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, ei kannata jäädä tuleen makaamaan ja eteenpäin se on jos takkaaki tuupataan. Mahdottomaan ei pysty, kunhan rahkeidensa mukaan yrittää kukin.
- Anonyymi
Eikö se raha tunnu tuuppaavan eteenpäin suurta massaa!
- Anonyymi
Onko se katkeruutta jos kipuilee menetystään.
Minusta ne ovat ihan normaalia tunteita. - Anonyymi
Ihminen voi paremmin kun jättää taaksen katkeruuden ja alkaa elää ihan omaa elämänsä.Jos se on vaikeaa ottaa kontakti naisten tuki ry miehet mies sakit. Nuorille on omat linjat.Katsoo vaan netistä.Kaiken ikäisille sukupuolen katsomatta kaikialla suomessa. Netti sivu Helsinki mission.On cat numeroita .saa kontaktin nimetömänä otaa.Kilnkeistä niden saat tietoa mistä haet apua elämälesi katkeruudellesi,vihallesi,yksinäisydellesi jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1982518
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708