SK:n 29.5. julkaisema kolmen sivun ylistävä artikkeli huorasta lienee tarkoitettu valmistuville tytöille ammatinvalinnanohjaukseksi.
https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000007983880.html
Satakunnan Kansan ammatinvalinnanohjausta
7
160
Vastaukset
- Anonyymi
Vieläkö Satakansa on olemassa?
Luulin että sen jälkeen kun ulkohuussit poistuivat käytöstä,, loppui myös Satakansan käyttötarkoitus.- Anonyymi
Ehei! Se oli MV lehti, joka lakkautettiin. Nyt alkanut ilmestyä uudelleen entistä pehmeämpänä versiona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehei! Se oli MV lehti, joka lakkautettiin. Nyt alkanut ilmestyä uudelleen entistä pehmeämpänä versiona.
Minä käytän silti emboa.
En ole lukenut mv-lehteä.
Onkohan siellä uutisoitoitu yksityskohtaisemmin kuin muissa lehdissä persujen raakoista lapsenraiskauksista tekijöiden kuvan kanssa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käytän silti emboa.
Onkohan siellä uutisoitoitu yksityskohtaisemmin kuin muissa lehdissä persujen raakoista lapsenraiskauksista tekijöiden kuvan kanssa?Oikea kirjoitustapa: Persujen RAA'OISTA lapsenraiskauksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käytän silti emboa.
Onkohan siellä uutisoitoitu yksityskohtaisemmin kuin muissa lehdissä persujen raakoista lapsenraiskauksista tekijöiden kuvan kanssa?Onko mv-lehti pehmennyt niin, että persu-ukkojen erittäin raakalaismaiset ja väkivaltaiset pikkutyttöjen raiskauksien yksityiskohtien kertominen on liian kpvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mv-lehti pehmennyt niin, että persu-ukkojen erittäin raakalaismaiset ja väkivaltaiset pikkutyttöjen raiskauksien yksityiskohtien kertominen on liian kpvaa.
Ei korppi korppin silmää noki.
Siksi mv ei kerro persujen pikkulapsiin kohdistuvasta erittäin julmasta raiskauaallosta mitään.
- Anonyymi
No joo , mut mä sain pimppiä siellä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2554544
- 444465
- 623237
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164