Neuvostoliiton kuolemasta on jo 30 vuotta, mutta silti Toivakassa ja Joutsassa on edelleen kommunisteja kuntavaaliehdokkaina. Älkää antako ääntänne näille kommunistisen diktatuurin ihailijoille.
Älkää äänestäkö Toivakan ja Joutsan kommunisteja
Anonyymi
5
1209
Vastaukset
- Anonyymi
Kommunismi on hyvä aate,osittain.
- Anonyymi
Minä äänestän ehdokasta joka ihannoi tyrannin toimia . Päätökset tehdään kun niiden aika on eikä tarvitse kysellä mitäsmieltä takarivin taavi tai lyyli olisi .
- Anonyymi
onko alottajan nimikirjaimet kenties P.L ? :D
- Anonyymi
höh en äänestä mutta en kokoomusta tai persuja en ainakaan äänestä enkä vihreäävaaraa
- Anonyymi
Kuinka myöhäisheränneitä jousan raitilla elelee , meitsi olettaa aloituksen olevan hmmm.... ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197