Miksi vanhemmat pakottaa lukioon ja vielä lukemaan kaikki aineet pitkänä. Haluaisin mielummin työmieheksi ja armeijassa lutnantiksi. Vanhemmat pakottavat minua lukioon viikkorahan kiellon uhalla. En osaa kieliä ja vihaan niitä. Äiti sanoo että osaisin. Paskanvitut en osaa. Onko tämä oikein että vanhemmat pakottaa? Viljam 14v
Miksi vanhemmat pakottaa lukioon
4
60
Vastaukset
- Anonyymi
Jos haluat "lutnantiksi" , kannattaisi ensin opetella kirjoittamaan oikein esim. "luutnantti".
- Anonyymi
Mene vaan sinne lukioon jos upseeriksi aiot. Maanpuolustuskorkeakoulun pääsypisteisiin voit saada ylioopilaana pisteitä jopa 48, kun taas ammattikoulun suorittaneena korkeintaan 28. Keskinkertaisellakin ylioppilastutkinnolla saat enemmän pisteitä kuin ammattikoulun käymällä.
Toisekseen Maanpuolustuskorkeakoulu on nimensä mukaisesti korkeakouluopintoja, joissa tulee paljon teoriaa. Tämän tyyppiseen opiskeluun lukio valmistaa huomattavasti paremmin kuin amis. - Anonyymi
Olihan taas huono provo.
- Anonyymi
Samaa epäilen. Ei mitenkään ns. luonnollinen aloitus ja sanoitus outo ikäisekseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921373Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841340Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761145- 891096
- 79920
- 77891
- 36869
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66835Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5811Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61805