Aikuinen vaalea nainen mitä tulossa kesään
Vuosia ollut yksin
Katsotko minulle kesän
5
64
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset odottaisi ja katsoisi itse?
On kyllä erittäin surullista tälläinen, että ihmiset odottavat muiden sanovan jotain, sen sijaan, että itse pyrkisi tekemään jotain mistä itse pitää.- Anonyymi
Miksi sinä vastaaja olet tällä palstalla? Mikä täällä sinua kiinnostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä vastaaja olet tällä palstalla? Mikä täällä sinua kiinnostaa?
> Miksi sinä vastaaja olet tällä palstalla? Mikä täällä sinua kiinnostaa?
Toivon, että pystyn auttamaan ihmisiä löytämään hyvän tien, totuuden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
> Miksi sinä vastaaja olet tällä palstalla? Mikä täällä sinua kiinnostaa?
Toivon, että pystyn auttamaan ihmisiä löytämään hyvän tien, totuuden.Anna ihmisten toimia täällä kuten haluavat. Sinun totuus on vain sinun totuus. Älä tuputa. Äläkä oleta mitä ihmiset tekevät tai jättävät tekemättä.
Kertoo sinusta paljon tuo kommenttisi ”...sen sijaan, että itse pyrkisi tekemään jotain mistä itse pitää.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna ihmisten toimia täällä kuten haluavat. Sinun totuus on vain sinun totuus. Älä tuputa. Äläkä oleta mitä ihmiset tekevät tai jättävät tekemättä.
Kertoo sinusta paljon tuo kommenttisi ”...sen sijaan, että itse pyrkisi tekemään jotain mistä itse pitää.”> Kertoo sinusta paljon tuo kommenttisi ”...sen sijaan, että itse pyrkisi tekemään jotain mistä itse pitää.”
Olisi kiva kuulla, mitä tuo kertoo sinulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723590
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261327- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941023Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut161003- 35991
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?81930Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk95849- 62765