Luotan Sinuun.

Anonyymi

Antaisin kaiken ja enemmän juuri sinulle.

Ole oma itsesi ❤️

49

1957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihanaa, hienoa kannustusta ja lupausta. 🙂

      • Anonyymi

        Tykkään lupauksista

        Sinulta

        Lemmityltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään lupauksista

        Sinulta

        Lemmityltä

        Tunnistaudu ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistaudu ensin.

        Oon Juha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon Juha.

        Olenko?

        No jos niin sanot 👍

        AP.


    • Anonyymi

      Minulla on tässä kämmenelläni jokin ja sen sinulle antaisin pyyteettömästi.

      • Anonyymi

        Haha haa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha haa!

        Kenen asioita sinä taas yksikseen kysyt ja vastailet?


      • Anonyymi

        Kämmenelläsi esine?


      • Anonyymi

        Vilpitön rauha ❤️


    • Anonyymi

      Uskon sinuun mukisematta.

      • Anonyymi

        Suotta uskot koska viesti sinulle ei olla ollengas :]


    • Anonyymi

      Elä.

      Minullahan on vain tosiasioita sanottavana.

      Siis niin tietysti mikä on minun ....

    • Anonyymi

      Olen oma itseni. Tulee mieleen Armi aavikon ja Dannyn kappale "Kaiken sulle antaisin". Hyvä viaton kipale Armille. m>n

    • Anonyymi

      Harmi vain, ettei sinuun voinut lopulta luottaa.
      Luottamuksen pitää olla kaksisuuntaista.

      Jos toiseen voi luottaa ja toiseen ei, niin kyseessä on hyväksikäyttö suhde.

      • Anonyymi

        Kenelle kirjoittelet ?

        Santa Claus ei ole täällä eikä PP Petelius.


    • Anonyymi

      Luottamuksen vakuuttelu nimettömällä palstalla on yhtä tyhjän kanssa.
      Ei täällä mitään voi antaa kenellekään.
      Luottamuksesta kertoo uskallus puhua hänelle itselleen mutta tämä ei.

      • Anonyymi

        Sinun sanoja vain ja vain sinun.


    • Anonyymi

      Toisinsanoen teillä ei ole yhteyttä olemassakaan koska nettipalstalla kerrotaan ei kenellekään kuinka luotetaan ja kaikki annettAISIIN ja vielä enemmänkin.
      Jos / kun luotetaan niin se tarkoittaa että on luottamukselliset välit ja se taas tarkoittaa että on olemassa puheyhteys, ilman näitä luottamuksesta hokeminen on pelkkää huuhaata.

      • Anonyymi

        Sinäkö tiedät ? Taidat olla tietäjä ?


    • Anonyymi

      Minä en tarvitse kaltaistasi kahlitsijaa, en tule sinun sängyn tolppaan enkä hellan ja nyrkin väliin sidottavaksi. Anna kaikkesi ja enemmän jollekin mukavalle ja kiltille tahdottomalle konservatiivityttöselle, joka on sulle se huora makuuhuoneessa kuten halusit ja äiti-kokki-kodinhoitaja kaikissa muissa huoneissa, jotka vuokrana pystyt maksamaan. Minä todellakin olen oma itseni, eikä minua hyväksikäytetä, ei taloudellisesti eikä muutenkaan, eikä minusta tehdä satunnaista huoraa, saati aviohuoraa, sinun kaltaisellesi opportunistille.

    • Anonyymi

      Isot rinnat ja paljon läiskiä posk7ssa , johtuneeko 9lasmasta ..?????

      Sama sa ,hoidan ne, terve vuoan mua ootetaan!!

      Ei tarvitse selitellä turhia, ennpä7ssäni ymmärrä kuitenkaan, muuttaa että nelikielinen vähinteen...

      Jos myö kohdataan, olet mulle liian iso kuitenniin..

      Silti 4akastan sitä fiilistä mikä oluesta tulloo, ja haluaisin ettet koskoon luovu miehisyydestäsi koska näillä vuoan männään ja ollaan tukipilatareita toisillemme, helppo vuoan humalassa luvata, mutta kun niin montoo mieltä , ja niin montoo kulttuuria ynnä muuta ynnä muuta.

      Emmä kesäisin päissäni lopteta, minusta tänä on hauskoo ,, mutta ehkä joku muahanmuuttaja saisi minut pyörryksiin jälleen , on näitä ennenniin nähty.

      Voi vitsi jos sinäkään et oisi sata, ja minä viiskymmentä. !!!!!

      Kumpa kaikki voisi olla viattomina teineinä , no minäkin kai välillä.

      ???

      En silti usko sinun ksnnal4asi tosirakkauden, näitähän on nähty.

      Nyyrikkejä ja kyllikkejä mutta I HUMALASSA NOW.

      AND i dont .....

      Myö ollaan sekaisin.

      Sie omistat jotain, mie en sillälailla m7tteen, kotini jäännös , siitä saan kai perillisen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ellet tiedä niin tarkista jostain sanan luottamus merkitys.
      Ei mulla muuta.

    • Anonyymi

      Pääpointti voikin olla se että voiko sinuun luottaa.
      Ihmiseen joka antaisi kaiken ja enemmän nettipalstalla.
      Täällä antamiset ovat pelkkää tyhjää, eivät yhtään mitään.
      Keskinäinen luottamus on aika kaukana nimettömästä viestistä nettipalstalla.

      • Anonyymi

        Ei täällä voi tietää kuka kirjoittaa. Provot omii tyylejä ja mustasukkaiset sekoittaa, ja meitä on monta umpirakastuneena kertomassa tunteista.

        Luottamus rakennetaan oikeassa elämässä! Jos koko ajan epäilee, on luottamuksen rakentaminen vaikeaa ja raskaasta. Jos on luottamuksen arvoinen, ja toinen se koko ajan kyseenalaistaa, se käy rankaksi. Yksi väkivaltaisen ex kanssa elänyt ystävä sanoi, että sama kai sitä olisi pettää, kun joka tapauksessa luokitellaan pettäjäksi ja huoraksi.

        Kun ollaan suhteen alussa on hyvä jutella suhteen rajoista, jotka on kummallekin ok. Kun asiat on sovittu yhdessä, on helpompi luottaa. Ennen kun on sitoumusta ja suhdetta, ei ole myöskään voi olla velvoitteita. Omista epävarmuuksista kannattaa myös puhua, jolloin toisen on helpompi sinua ymmärtää eikä ne hallitse sinua negatiivisessä mielessä. Empaattinen hyvä kumppani haluaa sinun hyvinvointiasi. Luottamus kasvaa toisen molemmin puolisella kunnioituksella, kuulluksi ja nähdyksi tukemisella sekä avoimuudella siitä mitä tuntee.


    • Anonyymi

      Kenelle te täällä vastaatte. Heh

      • Anonyymi

        Heh heh setä yrittää pysyä taas kärryillä edes jostain, mutta kunnon kyydistä ajat sitten pudonnut, niin on kyydistä ajat sitten pudonnut. Motiivisi hillua on niin läpinäkyvän sottainen ja pahansuopa. On tainnut jäädä kiusaamisleikit ikäkausi-istuvasti väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh setä yrittää pysyä taas kärryillä edes jostain, mutta kunnon kyydistä ajat sitten pudonnut, niin on kyydistä ajat sitten pudonnut. Motiivisi hillua on niin läpinäkyvän sottainen ja pahansuopa. On tainnut jäädä kiusaamisleikit ikäkausi-istuvasti väliin.

        kun on* sinähän olet ollut yhdelle jos toiselle mitä oivallisin pelinappula aina kipeässä osallistumisen tarpeessasi❤️


      • Anonyymi

        Jep, yksinkertainen nappula milloin milläkin shakkilaudalla.


    • Anonyymi

      Ettäkö luottamusta nettipalstalla, älkää nyt ihmiset viitsikö.

    • Anonyymi

      Miksi hän ei olisi oma itsensä ?

    • Anonyymi

      Eikö ennemminkin pitäisi ajatella niin että voiko aloittajaan luottaa että hän tekee kaiken lupaamansa, silloin kun lupaillaan anonyyminä nettipalstalla voi luottamus
      olla heikoissa kantimissa.

    • Anonyymi

      Luotat missä suhteessa ? Vai siinäkö että joku jättää elämänsä elämättä ihmisen takia joka ei uskalla muuta kuin laittaa nettiin nimettömiä viestejä ja kertoa kuinka hän kyllä
      antaisi . Herätkää ihmiset todellisuuteen.

      • Anonyymi

        On herätty aikoja sitten, ette vaan huomanneet sitä. Sitten kun itse voi selvästi paremmin, alkaa olla aika katsella tosissaan niitä oman ikäisiä. Mitä tekisin oman lapseni ikäisen kanssa, en mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On herätty aikoja sitten, ette vaan huomanneet sitä. Sitten kun itse voi selvästi paremmin, alkaa olla aika katsella tosissaan niitä oman ikäisiä. Mitä tekisin oman lapseni ikäisen kanssa, en mitään!

        Jos on herätty niin silloin ei ole tarvetta kirjoitella hölmöyksiä palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on herätty niin silloin ei ole tarvetta kirjoitella hölmöyksiä palstalle.

        Aiwa 😂


    • Anonyymi

      On ihmisiä jotka antavat kaiken oikeasti ja niitä jotka antaisivat kaiken nettipalstalla.
      Täällä on hyvä luvata, ei tarvitse kantaa vastuuta sanomisistaan ja lupailuistaan.

      • Anonyymi

        Todella on.


      • Anonyymi

        Ihmisiä on ja sekös voi siepata jos on mustis.


    • Anonyymi

      Olet joko hyvä ihmistuntija tai liian luottavainen. Itseäänkin tulee epäilleeksi aika usein.

      • Anonyymi

        Epäily on ain tervettä jos ei tunne toista sen enempää, luottamus pitää ansaita sanoin ja teoin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tot kai.


    • Anonyymi

      Palstapahuus puhuttaa joka päivä.

      • Anonyymi

        Sinä sen sanoit.


    • Anonyymi

      Luotat tuntemuksiisi

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe