Olen syönyt Fluanxolia 0,5mg/vrk ahdistuneisuuteen/masennukseen noin pari-kolme kuukautta. Selkeää eroa voinnistani en ole huomannut, muutakuin järjettömän ruokahalun. Haluan lopettaa lääkkeen.
Voiko Fluanxolin pienen annoksen lopettaa kuin seinään vai täytyykö se lopettaa pikkuhiljaa?
Kokemuksia Fluanxolin lopettamisesta?
Fluanxolin lopettaminen?
1
658
Vastaukset
- Anonyymi
Pahoittelut ap:lle, en pysty vastaamaan kysymyksiin Fluanxolin lopettamisesta. Ekaa kertaa kuulin ko. lääkkeestä. Lienee parasta kääntyä asiassa psykiatrin puoleen.
Googletin kuitenkin lääkkeen, tämä sattui silmään:
"Tämän tyyppiset lääkkeet vaikuttavat hermoratoihin tietyissä aivojen osissa ja korjaavat niitä aivojen kemiallisen tasapainon häiriöitä, joista oireesi johtuvat." (laakeinfo.fi)
Eli taas se sama iänikuinen mantra aivojen kemiallisesta epätasapainosta! Niin irvokasta tekstiä, että ihan oksettaa.
Mistä lääkevalmistaja voi tuosta noin vaan "tietää" oireiden aiheuttajan? Tiedän tapauksen, missä ahdistusoireiden aiheuttaja on ollut sydänperäinen ja vastaavia aivopellettejä on syöty yli 10 vuotta turhaan.
Mitähän kaikkea haittaa tuo "lääke" käyttäjälleen aiheuttaa, mitä ei tuoteselosteessa kerrota?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222410- 1402061
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121497Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881200- 651131
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991097- 61990
- 68972
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi48972- 2831