Häpeän ihastumistani

Anonyymi

Häpeän itseäni. Häpeän, koska taas kerran menin ihastumaan ja jälleen kerran sain huomata etten ole riittävän kaunis. En riittävän hyvä. En riittävän sitä enkä tätä. Nyt tuli sellainen tunne että se oli nyt vihoviimeinen kerta. En halua kokea tätä koskaan enää.
Joskus se on vain uskottava että minulle ei ole tarkoitettu ketään rakasta rinnalle. Annan siis periksi ja päätin etten enää edes ajattele koko asiaa. Elän yksin sen elämän mitä minulla on jäljellä.
Hävettää oma tyhmyys. Taas. Miksi en ikinä opi?

26

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletpa sairas päästäsi. Tällainen harrastus, saako jotkut ihmiset tästä jotain?

      • Anonyymi

        Mikä harrastus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä harrastus?

        Juu, en ole kyllä asiaa ikinä harrastuksena pitänyt. Kai se jokaisella on kaipuu olla jonkun mielestä se tärkein? Minullahan on vain pska tuuri käynyt mutta en jaksa enää yhtään tätä. Tyhjän saa pyytämättäkin. -ap.


      • Anonyymi

        Häpeä itse ääliö itseäsi, mitäs tänne kirjoittelet ja tälläisiä harrastelet ja kiusaat ihmisiä?


    • Anonyymi

      Samat ajatukset.

      Ei jaksa kokea tällaista enää. Pelkkää paskhaa

    • Anonyymi

      Et näyttänyt kiinnostustasi, joten tervetuloa arkajalkojen klubiin. Täällä me, jotka salasimme tunteemme, kirjoittelemme toisillemme marttyyreinä itkuvirsiä ilman toivoakaan siitä, kaivattumme voisi rakkauttamme edes aavistaa.

      • Anonyymi

        Kyllä valitettavasti asia oli ”vireillä” ja toisen osapuolen tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä valitettavasti asia oli ”vireillä” ja toisen osapuolen tiedossa.

        Joo, mutta et ollut selkeä, ja vain toinen oli innokas tekemään tuttavuutta.
        Ja toinen alkoi häpeämään, kun sinä et tullut tarpeeksi vastaan.

        Ehkä ei vielä ole liian myöhäistä.

        Ehkä olet vetänyt vaillinaisista tiedoista vääriä johtopäätöksiä.

        Itselläni oli kanssa ”vireillä” kiinnostuksen osoitus kaikin mahdollisin keinoin, mutta minun oli pakko hidastaa tahtia sitä mukaan, kun toinen muuttui asiallisemmaksi. Päätin, että vastaan jatkossa aina samalla mitalla, mutta ihan pikkaisen häntä innokkaammin, että tekisin selväksi yhteydenpidon halukkuuden ilman, että tarvitsee kuitenkaan hävetä.


    • Anonyymi

      Pyysitkö karitsoilta apua.Hyvin hoituu sisäiset ristiriidat, kuten vähän ulkoisetkin.

      • Anonyymi

        Niin hullu en vielä ole että alkaisin lampailta kysellä 🙄


    • Anonyymi

      Sinulla ei vain ole riittävän hyvää itseluottamusta. Siitä kaikki johtuu. Tee sen eteen jotain.

    • Anonyymi

      Miehenä voin sanoa että sun kaltainen nainen on pahinta mahdollista roskaa. Ei tuollaista itkupilliä kukaan halua. Naisella täytyy olla hyvä itsetunto!
      Tuskin sulla on miehiä ollut jos rumakin olet!

      • Anonyymi

        Nsisena sanon ettävrt ole mies etkä mikään, kun tuommoisia kirjoittelet.


    • Anonyymi

      Kuuntele itseäsi, huhhuh.. sun tarvii nyt aloittaa hoitamalla omat asiasi kuntoon.

    • Anonyymi

      On ollut miehiä. Hyvinkin. Jälkikasvua kun syntyi, niin elämä rauhoittui. En kyllä mitenkään susiruma ole ja itsetuntoa löytyy. Joku tekijähän se on että en kelpaa.
      En ole mikään itkupilli, ihan tavis nainen.
      Takana yksi yli 20v parisuhde, pari muuta muutaman vuoden parisuhdetta.
      Nyt kun lähestyy viittäkymmentä niin ei enää kelpaa?

    • Anonyymi

      Jep, alotus pelkkää vittuilua jollekin. Miksi? Suurin osa ihmisistä on tuntenut itsensä väliin epäkelpoksi, pitäiskö aina olla vahva.

      • Anonyymi

        Ei ollut kenellekään vittuilua ja kyseessähän tuossakin nimenomaan se, että aina ei tarvi eikä tarvi jaksaa olla vahva. Mutta suosta pitää aina nousta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut kenellekään vittuilua ja kyseessähän tuossakin nimenomaan se, että aina ei tarvi eikä tarvi jaksaa olla vahva. Mutta suosta pitää aina nousta.

        Entäpä, jos ei enää jaksa nousta tai kokee sen turhaksi, koska uppoaa kuitenkin uudestaan.


    • Anonyymi

      Mä päätin myös etten enää edes katsele ketään, ei kukaan mies voi mun näköiseen naiseen ihastua tai rakastua. Yks tuttava teki jopa asiasta pilkkaa useita kertoja, hänen jutuistaan sain käsityksen ettei kukaan normaali mies voi mun näköisestä naisesta pitää, pitäis olla jotain vikaa miehessä, jos mun näköinen ja ikäinen nainen kiinnostaa. Hän muutenkin ruoti kovalla kädellä mun ulkonäköä vaatteita ja hiuksia myöten. Olen jo aiemminkin kuullut tuttavilta näyttäväni luontaantyöntävän näköiseltä ja yks vihjasi ett olen sotanorsun näköinen ja kokoinen. Häpeän ett olen ikinä edes ihastunut kehenkään ja tyhmyyttäni kertonut siitä jollekin tutulle, onneks nuo tutut reilusti antoivat palautetta, sanoivat suoraan ja nauroivatkin mun ihastumiselleni, he saivat tajuamaan ettei mun näköisen kannata ihastua, luulla kelpaavansa jollekin. Tällä ulkonäöllä ei vastakaikua ikinä tule ja se siitä, joten annan jo olla. Onneksi en ihastu usein, enää en katsele ketään tai jos katselen, niin heti jysähtää mieleen ett olen jo liian vanha ja ei tuon näköinen mies mun näköisestä kiinnostu. En nykyään edes katsele ketään, kun kuljen ihmisten ilmoilla, enempi tulee katsottua maahan päin, kun häpeän itseäni ja rumuuttani enempi kuin ikinä aiemmin.

      • Anonyymi

        Jos yhtään lohduttaa, mua ei huoli kukaan mies koska oon entinen luksusilotyttö ja työskentelen stripparina. Ei se ulkonäkö tai nuoren näköisyys kuulkaa miehiin vetoo. Ei niillä asioilla tunnu olevan merkitystä.


    • Anonyymi

      Olet ELOSSA, olet siis tunteva ihminen, se on todella arvokasta!
      Huomaathan sen :)
      Arvostan sitä, kykyä tuntea lämpimiä tunteita, aina ihastuksen iskiessä, itsessäni ja muissa.

      Ihastuminen, esim. jollain tavalla sopimattomaan tai "väärään" ihmiseen tuo pinnalle vaikka mitä, häpeääkin joskus.
      Ei siitä tarvitse välittää :)
      Ihastuminenhan on arvaamatonta ja hölmöä :)
      Ihastukset nyt vaan ovat sekalaisia, meillä jokaisella, usko pois. Ihastuksen kohde on joskus ihana tyyppi ja toisinaan taas paskamaisesti toisia ihmisiä kohteleva...

      • Anonyymi

        Täällä yksi sivusta ja täysin samaa mieltä


    • Anonyymi

      Luulin aluksi södergran että olit kirjoittanut tän omasta tilanteestasi :D
      Mut tiedoksi ettei vastaa oikeaa tilannetta.

    • Anonyymi

      Niin kannattaa tehdä kaikkien

    • Anonyymi

      Hei mä koen just samoin kun sä, kiitti tästä alotuksesta. Veit sanat suustani.

    • Anonyymi

      Mä luin just yhden kuuskymppisen julkkisnaisen haastattelun. Hänen miehensä oli kuollut vuosi sitten ja kaipaa uutta suhdetta, mutta realistina totes, että ei sen ikäisiä terveitä, kunnon miehiä oo paljoakaan vapaana, että sinkkuna elelee loppuikänsä. Jotenkin sitä ymmärtää noita omien isovanhempien ikäpolvea, jotka menehty aika peräjälkeen, kuukausi pari toistensa perään monet. Ehkä suru ja se, että elämä ei tuntunut enää mielekkäältä tuossa iässä yksin sai aikaan sen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe