Onko kukaan kokeillut menestyksellä tai menestymättä näitä antispam lisäohjelmia, mitä täälläkin tuossa yläpalkissa mainostetaan? Netistä niitä tuntuu löytyvän myös jos jonkinlaista.
Mitkä ovat luotettavia ja mitkä hölmöille tehtyjä spamgeneraattoreita?
Kokemuksia antispam ohjelmista
9
1076
Vastaukset
- Ossi
Kokemusta on tosin vain kolmesta. Spamassassin, Deleatur ja Thunderbirdin oma oppiva suodatin. Opettelun jälkeen kaikki toimivat hyvin.
- käytän
tuota Thunderbirdiä. Noin 9 kk:n jälkeen oppinut mainioksi suodattimeksi. Viime viikonlopun noin 320 pask... eikun roskapostista ei yksikään jäänyt näkyville ja junk-kansiossa ei ollut yhtään asiapostia. Ihmetyttää kuitenkin miksei ihmiset pistä noita training.dat-tiedostoja jakeluun. Olisi valmiiksi opetetut suodattimet käytössä ilman opettamista.
- Ramppa
K9
Vaatii opettamista ja hiukkasen kärsivällisyyttä, mutta ajan kanssa siitä tulee tosi tarkka.
Käyttö on myös vaivatonta, ajan kanssa sen voi vaikka unohtaa kokonaan.
http://keir.net/k9
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000680&posting=22000000004949644
Lue tuo vanha ketju.- kysyn
ketjun lukeneena: onko hänellä kokemusta virustorjuntaohjelman e-mailscannerin (esim avg 7.0.308) yhteistyösta ja asetuksista K9:n työtoverina?
- Ramppa
kysyn kirjoitti:
ketjun lukeneena: onko hänellä kokemusta virustorjuntaohjelman e-mailscannerin (esim avg 7.0.308) yhteistyösta ja asetuksista K9:n työtoverina?
Mutta kokeilemallahan tuo selvinnee. Eikös AVG lisää sinne viestiin sen "scanned with ....." tai jotain vastaavaa, elikkä jos se AVG toimii, niin sen huomaa. Itselläni on kyllä AVG käytössä, mutta se ei suostu toimimaan Foxmailin kanssa. Taustasuojaus kyllä ärähtää, jos viruspostia yrittää avata.
- Make 1.2
Itse olen käyttänyt Spamihilator nimistä roskapostisuodatinta,löytyy myös haluttaessa suomeksikin.
On erittäin selkeät asetukset,helppokäyttöinen,päivityksiäkin tulee silloin tällöin.
Kaiken lisäksi hyvin on tehtäväänsä hoitanut.- Ropelikorva
Moro. Mulla on itselläni käytössä Thunderbird, mutta siihenkin valitettavasti tulee sillon tällön roskapostia. Sitä on nyt tullut melkoisesti viimekuukausien ajan ja sähköpostiosoite on semmoinen mitä en pysty oikein vaihtamaan (harmi).
Kokeilin huvikseni tuota Spamhilatoria ja sehän toimii mainiosti, Suomenkielipäivityksen jälkeen vielä paremmin kun pystyy tekemään asetukset kondikseen.
Kiitos vaan vinkistä. - helppo ja hyvin
selkeä käytettävä.
Hyvät asetusvalikot,opetusalue helppokäyttöinen,toimii hyvin.
Kiitos vihjeestä,ei ole minulla englanti hanskassa,tällaisia neuvoja tarvitaan. - vesku
helppo ja hyvin kirjoitti:
selkeä käytettävä.
Hyvät asetusvalikot,opetusalue helppokäyttöinen,toimii hyvin.
Kiitos vihjeestä,ei ole minulla englanti hanskassa,tällaisia neuvoja tarvitaan.osaisiko joku neuvoa miten sais tuon toimimaan. se on ladattu minulle mutta se ei suodata yhtään postia vaan kaikkea paskaa tulee 5kpl päivässä. epäilen että minulla on noi portti numerot väärin miten tiedän oikeat???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137