Onko kukaan kokeillut menestyksellä tai menestymättä näitä antispam lisäohjelmia, mitä täälläkin tuossa yläpalkissa mainostetaan? Netistä niitä tuntuu löytyvän myös jos jonkinlaista.
Mitkä ovat luotettavia ja mitkä hölmöille tehtyjä spamgeneraattoreita?
Kokemuksia antispam ohjelmista
9
1065
Vastaukset
- Ossi
Kokemusta on tosin vain kolmesta. Spamassassin, Deleatur ja Thunderbirdin oma oppiva suodatin. Opettelun jälkeen kaikki toimivat hyvin.
- käytän
tuota Thunderbirdiä. Noin 9 kk:n jälkeen oppinut mainioksi suodattimeksi. Viime viikonlopun noin 320 pask... eikun roskapostista ei yksikään jäänyt näkyville ja junk-kansiossa ei ollut yhtään asiapostia. Ihmetyttää kuitenkin miksei ihmiset pistä noita training.dat-tiedostoja jakeluun. Olisi valmiiksi opetetut suodattimet käytössä ilman opettamista.
- Ramppa
K9
Vaatii opettamista ja hiukkasen kärsivällisyyttä, mutta ajan kanssa siitä tulee tosi tarkka.
Käyttö on myös vaivatonta, ajan kanssa sen voi vaikka unohtaa kokonaan.
http://keir.net/k9
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000680&posting=22000000004949644
Lue tuo vanha ketju.- kysyn
ketjun lukeneena: onko hänellä kokemusta virustorjuntaohjelman e-mailscannerin (esim avg 7.0.308) yhteistyösta ja asetuksista K9:n työtoverina?
- Ramppa
kysyn kirjoitti:
ketjun lukeneena: onko hänellä kokemusta virustorjuntaohjelman e-mailscannerin (esim avg 7.0.308) yhteistyösta ja asetuksista K9:n työtoverina?
Mutta kokeilemallahan tuo selvinnee. Eikös AVG lisää sinne viestiin sen "scanned with ....." tai jotain vastaavaa, elikkä jos se AVG toimii, niin sen huomaa. Itselläni on kyllä AVG käytössä, mutta se ei suostu toimimaan Foxmailin kanssa. Taustasuojaus kyllä ärähtää, jos viruspostia yrittää avata.
- Make 1.2
Itse olen käyttänyt Spamihilator nimistä roskapostisuodatinta,löytyy myös haluttaessa suomeksikin.
On erittäin selkeät asetukset,helppokäyttöinen,päivityksiäkin tulee silloin tällöin.
Kaiken lisäksi hyvin on tehtäväänsä hoitanut.- Ropelikorva
Moro. Mulla on itselläni käytössä Thunderbird, mutta siihenkin valitettavasti tulee sillon tällön roskapostia. Sitä on nyt tullut melkoisesti viimekuukausien ajan ja sähköpostiosoite on semmoinen mitä en pysty oikein vaihtamaan (harmi).
Kokeilin huvikseni tuota Spamhilatoria ja sehän toimii mainiosti, Suomenkielipäivityksen jälkeen vielä paremmin kun pystyy tekemään asetukset kondikseen.
Kiitos vaan vinkistä. - helppo ja hyvin
selkeä käytettävä.
Hyvät asetusvalikot,opetusalue helppokäyttöinen,toimii hyvin.
Kiitos vihjeestä,ei ole minulla englanti hanskassa,tällaisia neuvoja tarvitaan. - vesku
helppo ja hyvin kirjoitti:
selkeä käytettävä.
Hyvät asetusvalikot,opetusalue helppokäyttöinen,toimii hyvin.
Kiitos vihjeestä,ei ole minulla englanti hanskassa,tällaisia neuvoja tarvitaan.osaisiko joku neuvoa miten sais tuon toimimaan. se on ladattu minulle mutta se ei suodata yhtään postia vaan kaikkea paskaa tulee 5kpl päivässä. epäilen että minulla on noi portti numerot väärin miten tiedän oikeat???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057