Tulet vielä saamaan ansiosi mukaan. Raha ei pelasta sinua tällä kertaa.
Tapon yritystä ei pääse pakoon
11
661
Vastaukset
- Anonyymi
Sinuna pitäsin tuon suun vähän soukemmalla, melko kova pää ku ei mikään mee perille.
- Anonyymi
Jokaisella on oikeus ääneen lausuttuun tai kirjoitettuun totuuteen, mitäs menit tapon yritystä yrittämään. Sitä saa mitä tilaa!
- Anonyymi
Lyön lapiolla päähän jos nään turvan lähelläkään. Turpasi hampaasi niin syvälle että ei kukaan ei tunnista onko nenä kasvanut petseeseesi.
- Anonyymi
Kato että yrität lyödä oikeata ihmistä lapiolla.
Trollit osaa asiansa, vaikka asia voi tosikin olla!!!!!
- Anonyymi
Kallo mäsäksi loppuu lirkurrelu
- Anonyymi
Kummallista että mun viestejä poistuu jos kirjoitan että ludem on huora, ja muut palstalla saavat aivan vapaasti ladella uhkaukset ilman mitään poistoa. Joka viikko jatkossa tulee onneksi uusia tuttavuuksia jolloin automaattisesti myös palstalla on kirjoituksia sitten 😁🤐🤬🤬🤬🤬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummallista että mun viestejä poistuu jos kirjoitan että ludem on huora, ja muut palstalla saavat aivan vapaasti ladella uhkaukset ilman mitään poistoa. Joka viikko jatkossa tulee onneksi uusia tuttavuuksia jolloin automaattisesti myös palstalla on kirjoituksia sitten 😁🤐🤬🤬🤬🤬
Ei nuo uhkailut poistoa vaadi, vaan eteenpäin menoa.
- Anonyymi
Mitä?
Kuka nyt on ketäkin yrittänyt tappaa? - Anonyymi
Hyvin suunniteltu puoliksi tehty.
- Anonyymi
Ihmisillä on kumma tapa lähteä uhkailemaan toisia, kun omat teot alkaa tulla julki. Kannattaisi miettiä niitä valintoja, joita tekee elämässään. Noh, toiset on heikkoja ihmisiä...
- Anonyymi
Kumma tapa todellakin ja osa ei osaa käsitellä vihaansa.
Hoidellaan vaikka exmies siihen kuntoon ettei kävele viikkoon kahteen... Reilua eikö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1676424Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv962949Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?981826Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431535Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko101256- 131117
- 511077
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75993- 17990
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23988