Elisan postilaatikot

Anonyymi

Elisan postilaatikot:

"Virhe havaittu
Palvelinvirhe: Status: Can't get status of mailbox ELISA: no such mailbox"

Miksi valittaa?

6

1720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Merkki siitä että on aika vaihtaa parempaan esimerkiksi Gmailiin. Vaihto olisi pitänyt tehdä jo 10 vuotta sitten..

    • Anonyymi

      Uuden ketjun avaaminen syö luultavasti enemmän palvelun resursseja kuin uuden viestin kirjoittaminen.

      Hyvin alkaa päivä, kolme kirjoitusvirhettä, 11 ensimmäisen sanan joukossa.

    • Anonyymi

      Onko se entinen Whippies tai joku muu ilmainen, loppui ilmaisena, olisi pitänyt ilmoittaa jos haluaa maksaa.

    • Anonyymi

      Eikös nuo sähköpostilaatikot muuttuneet maksullisiksi joskus aikaa siten? Onko jäänyt maksamatta?

      • Anonyymi

        Elisan laatikot ovat maksullisia ja minulla seinässä Elisan kuitu yli 40 megan nopeuksilla - kivasti sillä on 4k-raina siirtynyt. Jotain muutoksia on tehty noissa laatikoissa muutama kuukausi sitten ja sen perään ilmestyi edellä kuvattu valitus - siihen tupsahtaa näkösälle muutamaksi sekunniksi ja poistuu, Varsin s-postiliikennettä se ei ole haitannut. Mutta - mikä lienee?

        Elisalla on MAKSULLINEN numero josta voisin kysyä - ovat linnoittautuneet - eivät vielä niin hyvin kuin valtakunnan Posti - se onkin omissa poteroissaan ja kaiken järjen ulottumattomissa.

        Pikkupaketin saan noutaa kilometrien päästä - sitä ei ole vielä KOSKAAN toimitettu sinne minne olen sen pyytänyt toimittaa - lähimpään pakettiautomaattiin - minulta kolme minuuttia löysästi kävelen. Vaihtoehto on sitten kotiinkuljetus 9.90 € - sieltä kilometrien päästäkin toimittavat kotiin ovelle, jos maksan operaatiosta 11€ ..

        Siellä Postin yksipuolisissa sopimuksissa lukee, että jos lähiautomaatti on täynnä, niin viedään muualle - eivät pidä sitä varastossa, KUNNES lähiautomaattiin mahtuu. Sellaista logistiikkaa lypsää rahaa kuluttajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elisan laatikot ovat maksullisia ja minulla seinässä Elisan kuitu yli 40 megan nopeuksilla - kivasti sillä on 4k-raina siirtynyt. Jotain muutoksia on tehty noissa laatikoissa muutama kuukausi sitten ja sen perään ilmestyi edellä kuvattu valitus - siihen tupsahtaa näkösälle muutamaksi sekunniksi ja poistuu, Varsin s-postiliikennettä se ei ole haitannut. Mutta - mikä lienee?

        Elisalla on MAKSULLINEN numero josta voisin kysyä - ovat linnoittautuneet - eivät vielä niin hyvin kuin valtakunnan Posti - se onkin omissa poteroissaan ja kaiken järjen ulottumattomissa.

        Pikkupaketin saan noutaa kilometrien päästä - sitä ei ole vielä KOSKAAN toimitettu sinne minne olen sen pyytänyt toimittaa - lähimpään pakettiautomaattiin - minulta kolme minuuttia löysästi kävelen. Vaihtoehto on sitten kotiinkuljetus 9.90 € - sieltä kilometrien päästäkin toimittavat kotiin ovelle, jos maksan operaatiosta 11€ ..

        Siellä Postin yksipuolisissa sopimuksissa lukee, että jos lähiautomaatti on täynnä, niin viedään muualle - eivät pidä sitä varastossa, KUNNES lähiautomaattiin mahtuu. Sellaista logistiikkaa lypsää rahaa kuluttajalta.

        Lisänä vielä: Minulla on Gmail ja Jahuu roskapostilaatikoina - jos joku sellaista vaatii, niin sinne olen ohjannut ..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe