miten mustasukkasuuden voi saada loppumaan? olen kokeillut myös sitä, että ei aloita niin vakavasti vaan pitää kylmän pään.
nyt olen seurustellut 2 viikkoa ja se alkaa jo tulla esiin pian. miten voin oppia luottamaan ja unohtaa epäily?
Hyviä ohjeita kaivataan.
pois siitä??
2
795
Vastaukset
ei ole mitään muuta neuvoa kuin LUOTTAA.
mutta on kyllä mainitava jotta mustasukaisuus on sairaus. voit kysyä autavasta puhelimesta neuvoa.
sillä se tarvitsee ammatti autajaa jotta siitä pääsee eroon.- nainen
Kirjotin tonne toisellekin vastausta (olenko sairas? otsakkeen alle), ja sulle vähän samaa vastaisin... Itse siis kokenut vuosien mustasukkaisuuden, todella raastavaa ja ahdistavaa parisuhteelle, ja tietysti myös itselle. Energiaa kuluu aivan hirveästi turhaan pelkoon.
Ensinnäkin, luota ja usko itseesti, olen kaunis, mukava, mieheni rakastaa minua...
Toiseksi, älä vertaa itseäsi muihin, ole ylpeä itsestäsi, kanna itsesi ylpeästi ja rohkeasti olet se joka olet. Ei miehesikään sinua vertaa muihin.
Luota mieheesi, tämä mies haluaa olla kanssasi, elää yhdessä, olisihan se sut jo jättäny jos ei haluais.
Keskustelua. Olenko elämäsi nainen, rakastatko minua, haluatko elää kanssani. sitten uskotaan niihin sanoihin ja luotetaan myös toiseen.
Hirmu vaikeita asioita, mutta usko itseen on se kaikkein tärkein... pikku hiljaa se usko ja luottamus tulee, tekojen kautta.
Aurikoa sinne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668