Paljon kalustoa näyttää olevan pihalla, ja FB sivulla on 18000 tykkääjää, fb näyttää olevan varaosat ja automyynti car speed
Kalevasta päätellen ympäristäviranomaiset jatkuvasti kimpussa
Onko Putaalla enää muita purkuosahommaa tekeviä pikkoja kun kello lienee lopettanut?
Autopurkaamo Car Speed , Laattatie 8 Annalankangas
9
5130
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin hyvä palvelu oli, osan sai sunnuntai iltana
Ympäristöakat on aina jonkun haitoilla.
Oulussa on vain 2 hajottamoa, Rusko ja Annala kangas, muut on closed - Anonyymi
Varmaan vähemmän olis "ympäristöakat" kimpussa jos ei kyseisen porukan toimesta esim. jäteöljyt olis pitkin tien varsia maahan laskettuna. Ällöttävää sikailua pohjavesialueella.
- Anonyymi
Omistajalla puhtaat paperit öljynkäsittelystä, eivätkä seuraavalla suoralla okevat jätteet hänelle kuulu
Edes ympäristötoimi ei ole väittänyt öljyä olevan heidän jäljistään missään.
Automäärästä ovat valittaneet. - Anonyymi
Ei mahda kestäö versowoodin murskausaluekaan tarkempaa maaperätutkimusta :)
- Anonyymi
Haukiputaalla on erinomaista palvelua auto osien ja korjaaminen suhteen.
Sekä Laattatien purkaamolla ja varaosakeskuksessa hyvä asiakaspalvelu.
Laattatiellä omistaja viitsi pyhäpäivänä käydä antamassa 15€ osan, pääsin lähtemään reissuun. - Anonyymi
Ainakin vitun hankala saada kiinni ja eivät hae autoja vaikka on sovittu kaupat
- Anonyymi
FB sivulla on 18000 tykkääjää :D:D
Ostettuja afrikkalaisia tilejä - Anonyymi
Näyttää olevan jo 30000 seuraajaa.
Afrikkalaisia kait sen takia et myyvät noita autoja vientiin. - Anonyymi
OUKA SIVULLA OLI ETTÄ PITÄÄ OLLA TYHJENNETTY KESÄKUUN LOPUUSSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513