Olemme lähdössä tulevan vaimon (toivottavasti) kanssa ens jouluksi kahdeksi viikoksi etelään..Ajattelin kosia häntä sielä.
Meille tulee silloin vuosi. Onko mielestänne idea hyvä? Lentokoneessakin ois kiva;)
Hienoa????
3
1080
Vastaukset
- Monna
Hienolta kuulostaa. Hienoa, että suunnittelet jo noin ajoissa kosintaa.
- loskaruusu
Lentokone kyllä kuulostaa aluksi kivalta, mutta toisaalta jos on koneellinen uppo-outoja ihmisiä ympärillä korvat ja silmät tarkkana, niin siitä kyllä romantiikka on kaukana...
Eikö kannattaisi mennä johonkin mukavaan ravintolaan ja kosia "jälkiruoaksi"? Tai jossain mukavassa muussa paikassa, kahdestaan.- Haaveillen
Lentokone olisi erikoinen. Mutta ei minustakaan silti ehkä hyvä paikka. Se on jotenkin niin intiimi hetki, että en haluaisi olla lentokoneessa jossa on kauheasti ihmisiä. Kenties vieressäkin voi istua joku. Tietysti on kyllä sitten loppumatka mukava ja unohtaa paikkojen puutumisen yms. Mutta ei sittenkään.
Olisko rannalla tai kävelyllä jossain kauniissa paikassa? Joitakin ei yleisö haittaa, mutta itse olisin mieluusti kahdenkesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak544032Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka323064- 352674
- 331926
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas4891578- 521504
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode451422- 411330
- 691267
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171216