Hyvä meedio Kotkassa

Anonyymi

Etsin meediota kotkasta. Suosituksia saa laittaa alle. En kaipaa keskustelua siitä, onko meediot huijareita vai ei, siitä voin ottaa itse selvää.

22

2258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä ketä siellä suunnalla on mutta kenellä itse olen saanut suuren lohdun elämän vaikeassa tilanteessa on selvänäkijä-meedio Naomi Mesin. Kävin hänen luona Tampereella, sitä ennen olin hänen kyvyistään vakuuttunut Jyväskylässä, siellä oli Paraseuran tilaisuus, meediona Naomi Mesin.

      • Anonyymi

        Hän etsi Kotkasta. Ihan eri suunnalla kuin Sastamala missä ko. meedio vaikuttaa.

        Olen itsekin kiinnostunut menemään Naomille kyllä. Ei ole vielä kokemusta. Vähän silti "nyppii" tämä parin nimen jatkuva esilletuonti täällä palstalla (ja sekin että niiden kahden "ihailijat" -tai olisko kyseiset näkijät itse, mistä sen tietää - sitten haukkuvat toisiaan mainostamisesta ja mollaamisesta... Ei kasvata luottamusta sellaisiin näkijöihin. - Sinänsä ei minulla hyvää eikä pahaa sanottavaa heistä, kun ei ole omaa kokemusta. Tämän ketjun osalta: jos aloittaja kyselee meediota nimenomaan paikan mukaan, Kaakkois-Suomesta, ja mainiten tarkan paikkakunnankin mistä haluaa, niin kuinka pitkälle ajattelet hänen olevan halukas matkustamaan...?
        Aloittaja: katso Henkinen kehitys ry:n sivut, heillä on meedioita ympäri maan, paikallisyhdistyksissä. En tiedä missä on lähin yhdistys Kotkan suunnalla. Sivut olivat vähän aikaa sitten kun katsoin vähän huonosti päivitetyt, mutta sinne voi myös soittaa kerran viikossa päivystysaikana.
        Meediolla käymistä sinänsä voin kyllä omasta kokemuksesta suositella. Olen käynyt muutaman kerran. Helsingistä matkustin Lahteen Marja Pennaselle, Hesassa pari kertaa olin Harriet Piekkolalla, ja yhdistyksen meediollassa oli myös kerran hyvä "harjoitteleva meedio" joka tiesi minulle tärkeän asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän etsi Kotkasta. Ihan eri suunnalla kuin Sastamala missä ko. meedio vaikuttaa.

        Olen itsekin kiinnostunut menemään Naomille kyllä. Ei ole vielä kokemusta. Vähän silti "nyppii" tämä parin nimen jatkuva esilletuonti täällä palstalla (ja sekin että niiden kahden "ihailijat" -tai olisko kyseiset näkijät itse, mistä sen tietää - sitten haukkuvat toisiaan mainostamisesta ja mollaamisesta... Ei kasvata luottamusta sellaisiin näkijöihin. - Sinänsä ei minulla hyvää eikä pahaa sanottavaa heistä, kun ei ole omaa kokemusta. Tämän ketjun osalta: jos aloittaja kyselee meediota nimenomaan paikan mukaan, Kaakkois-Suomesta, ja mainiten tarkan paikkakunnankin mistä haluaa, niin kuinka pitkälle ajattelet hänen olevan halukas matkustamaan...?
        Aloittaja: katso Henkinen kehitys ry:n sivut, heillä on meedioita ympäri maan, paikallisyhdistyksissä. En tiedä missä on lähin yhdistys Kotkan suunnalla. Sivut olivat vähän aikaa sitten kun katsoin vähän huonosti päivitetyt, mutta sinne voi myös soittaa kerran viikossa päivystysaikana.
        Meediolla käymistä sinänsä voin kyllä omasta kokemuksesta suositella. Olen käynyt muutaman kerran. Helsingistä matkustin Lahteen Marja Pennaselle, Hesassa pari kertaa olin Harriet Piekkolalla, ja yhdistyksen meediollassa oli myös kerran hyvä "harjoitteleva meedio" joka tiesi minulle tärkeän asian.

        Sen "harjoittelevan" meedion nimi oli Arja Hyrskylahti. Kyllä hän minusta pätevä oli vaikka harjoittelijan nimikkeellä katsoikin. Yleisötilaisuus maksoi vain 5 e...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen "harjoittelevan" meedion nimi oli Arja Hyrskylahti. Kyllä hän minusta pätevä oli vaikka harjoittelijan nimikkeellä katsoikin. Yleisötilaisuus maksoi vain 5 e...

        Ne on melkoisia meedioita kaikki, jotka näkevät kahvinporoista jonkinlaisen toimintakeskuksen sellutehdasta vastapäätä ja paperitehtaan vieressä vieläpä hotellin kera!!!
        Onneksi paikka ei tunnu kiinnostavan meedioiden lisäksi ketään - ei edes investoreita - siis ihan oikeita semmoisia. Ainoastaan siihen ollaan jälleen kerran kylvämässä pelkkiä veroeuroja - eli taas toistetaan sama virhe kuin viimeksikin - ollaan menossa perse edellä puuhun.
        Jo joulukuussa 2013 kerrottiin, että kantasatamaan joku höyrypää meedio olisi satsaamassa satoja miljoonia euroja. Eipä oo kyseistä meediota näkynyt enää aikoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän etsi Kotkasta. Ihan eri suunnalla kuin Sastamala missä ko. meedio vaikuttaa.

        Olen itsekin kiinnostunut menemään Naomille kyllä. Ei ole vielä kokemusta. Vähän silti "nyppii" tämä parin nimen jatkuva esilletuonti täällä palstalla (ja sekin että niiden kahden "ihailijat" -tai olisko kyseiset näkijät itse, mistä sen tietää - sitten haukkuvat toisiaan mainostamisesta ja mollaamisesta... Ei kasvata luottamusta sellaisiin näkijöihin. - Sinänsä ei minulla hyvää eikä pahaa sanottavaa heistä, kun ei ole omaa kokemusta. Tämän ketjun osalta: jos aloittaja kyselee meediota nimenomaan paikan mukaan, Kaakkois-Suomesta, ja mainiten tarkan paikkakunnankin mistä haluaa, niin kuinka pitkälle ajattelet hänen olevan halukas matkustamaan...?
        Aloittaja: katso Henkinen kehitys ry:n sivut, heillä on meedioita ympäri maan, paikallisyhdistyksissä. En tiedä missä on lähin yhdistys Kotkan suunnalla. Sivut olivat vähän aikaa sitten kun katsoin vähän huonosti päivitetyt, mutta sinne voi myös soittaa kerran viikossa päivystysaikana.
        Meediolla käymistä sinänsä voin kyllä omasta kokemuksesta suositella. Olen käynyt muutaman kerran. Helsingistä matkustin Lahteen Marja Pennaselle, Hesassa pari kertaa olin Harriet Piekkolalla, ja yhdistyksen meediollassa oli myös kerran hyvä "harjoitteleva meedio" joka tiesi minulle tärkeän asian.

        "Helsingistä matkustin Lahteen Marja Pennaselle," mutta silti ei tuo joka vastasi, olisi saanut mainita meediota joka ei ollut kotkassa vaan sastamalassa??
        Se voi olla yksi nakin maku miten paljon jotakuta nyppii ne "pari nimieä" mutta kun ON HYVÄ, niin niistää nyt vaan kirjoitellaan. Olen itse käynyt Naomin luona kaksi kertaa, matkaa yhteen suuntaan tulee lähemmäs 500 km. Onneksi ei tarvitse mennä kävellen. onneksi on keksitty autot, niillä pääsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen "harjoittelevan" meedion nimi oli Arja Hyrskylahti. Kyllä hän minusta pätevä oli vaikka harjoittelijan nimikkeellä katsoikin. Yleisötilaisuus maksoi vain 5 e...

        Anteeks josoon tyhmä mut et miten "harjotellaan meedioks? Eiks ne ole vähä' sellasii syntymäsä saatuja lahjoja ne näkijänlahjat ja meedionkyvyt vai oonk ymmärtäny jotai väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Helsingistä matkustin Lahteen Marja Pennaselle," mutta silti ei tuo joka vastasi, olisi saanut mainita meediota joka ei ollut kotkassa vaan sastamalassa??
        Se voi olla yksi nakin maku miten paljon jotakuta nyppii ne "pari nimieä" mutta kun ON HYVÄ, niin niistää nyt vaan kirjoitellaan. Olen itse käynyt Naomin luona kaksi kertaa, matkaa yhteen suuntaan tulee lähemmäs 500 km. Onneksi ei tarvitse mennä kävellen. onneksi on keksitty autot, niillä pääsee.

        No tosiaan vaikuttaa "nyppivän". Samaa hokemista kaikissa keskusteluissa missä Naomista kirjotetaan. Tollanen jatkuva Naomin ja paljonko hänestä kirjotetaan vahtiminen ei sitten varmaan ketään nypikään? Minua nyppii. Käyn näitä keskusteluja aika paljon lukemassa ja joskus kommentoinkin mutta olenpahan vaan pannut merkille tuon saman jankutuksen joka ketjussa. Olisiko aika vaihtaa rainaa? Ja mistä ihmeen toisesta mahtaa olla kyse. Kun kerran Naominkin nimiltä mainitaan niin miksei muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tosiaan vaikuttaa "nyppivän". Samaa hokemista kaikissa keskusteluissa missä Naomista kirjotetaan. Tollanen jatkuva Naomin ja paljonko hänestä kirjotetaan vahtiminen ei sitten varmaan ketään nypikään? Minua nyppii. Käyn näitä keskusteluja aika paljon lukemassa ja joskus kommentoinkin mutta olenpahan vaan pannut merkille tuon saman jankutuksen joka ketjussa. Olisiko aika vaihtaa rainaa? Ja mistä ihmeen toisesta mahtaa olla kyse. Kun kerran Naominkin nimiltä mainitaan niin miksei muita?

        Oon huomannu saman. Samaa huutoo joka ketjussa. Tuntuu olevan kauhee ongelma jollekin että Naomista kirjotetaan. tulee mieleen että onkohan joku joka koittaa esittää selvännäkijää mutta ei ole asiakkaita niin sitten ei saisi Naomistakaan kertoo kokemuksia. Aika säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon huomannu saman. Samaa huutoo joka ketjussa. Tuntuu olevan kauhee ongelma jollekin että Naomista kirjotetaan. tulee mieleen että onkohan joku joka koittaa esittää selvännäkijää mutta ei ole asiakkaita niin sitten ei saisi Naomistakaan kertoo kokemuksia. Aika säälittävää.

        Voisiko se nyppiä, että kysytäänpä mitä tahansa, aina tuodaan vastauksessa Naomi esille. Kuten tässäkin ap.n kysymyksessä.
        Minulle ainakin tämä järkyttävä Naomi tyrkytys lisää vain tunnetta, etten ikinä menisi hänen vastaanotolleen. Viesittely on jo kääntynyt häntä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko se nyppiä, että kysytäänpä mitä tahansa, aina tuodaan vastauksessa Naomi esille. Kuten tässäkin ap.n kysymyksessä.
        Minulle ainakin tämä järkyttävä Naomi tyrkytys lisää vain tunnetta, etten ikinä menisi hänen vastaanotolleen. Viesittely on jo kääntynyt häntä vastaan.

        Aivan samaa olen ajatellut. Ikäänkuin muita osaavia näkijöitä ei olisikaan. Itse olen käyttänyt erään näkijän palveluita aikoinaan vuosikymmeniä ( nyt ei enää tarvetta) enkä ole hänen nimeään näillä palstoilla nähnyt koskaan. Ja ihan asiansa osaava näkijä on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko se nyppiä, että kysytäänpä mitä tahansa, aina tuodaan vastauksessa Naomi esille. Kuten tässäkin ap.n kysymyksessä.
        Minulle ainakin tämä järkyttävä Naomi tyrkytys lisää vain tunnetta, etten ikinä menisi hänen vastaanotolleen. Viesittely on jo kääntynyt häntä vastaan.

        Ainakaan ei näy hänen asiakasmäärissään, että olisi jotenkin kääntynyt häntä vastaan :D :D :D
        Sain kuin sainkin ajan viikon päähän, minulla loma silloin, että sopii oikein hyvin. Jo vimeksi kun vuosi sitten kävin paikan päällä, ei tahtonut mihinkään rakoon enää aikaa löytyä.

        Se on varmaan vähän sama tilanne, kun aikoinaan niiden muutamien Suomen tunnetuitten selvänäkijöitten kohdalla, joilla julkisuuden henkilötkin kävivät, kuten Naomillakin, minkä olen itsekin päässyt paikan päällä toteamaan.
        Että kun ei löydy ketään parempaa., niin hänestä nyt vaan kirjoitetaan.

        Täällähän voi jokainen kertoa kokemuksiaan eri näkijöistä. Itse en ainakaan vaivautuisi kirjoittamaan riviäkään sellaisesta, jolta en olisi mitään vastinetta rahoilleni saanut, että olisiko sitten siinä syy, jos ei muista paljon kirjoitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan samaa olen ajatellut. Ikäänkuin muita osaavia näkijöitä ei olisikaan. Itse olen käyttänyt erään näkijän palveluita aikoinaan vuosikymmeniä ( nyt ei enää tarvetta) enkä ole hänen nimeään näillä palstoilla nähnyt koskaan. Ja ihan asiansa osaava näkijä on ollut.

        Se on sangen kummallista, kun täällä toisinaan kerrotaan että on muitakin aitoja ja asiansa osaavia näkijöitä, mutta kellään ei ole sitten kertoa nimeä. Jos olisi niin hyviä, niin ihan varmasti olisi kova hehkutus palstoilla ja vähintään lehdissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sangen kummallista, kun täällä toisinaan kerrotaan että on muitakin aitoja ja asiansa osaavia näkijöitä, mutta kellään ei ole sitten kertoa nimeä. Jos olisi niin hyviä, niin ihan varmasti olisi kova hehkutus palstoilla ja vähintään lehdissä.

        Voin luetella heti monta hyvää, joille olen vuosien ajan harvakseltaan soittanut/käynyt ja todennut että näkevät; Leena Pekkola, Irmeli (Tarot), Kirsi Savolainen. Ei ole tarvetta joka ketjuun tunkea heidän nimiään ja mainostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin luetella heti monta hyvää, joille olen vuosien ajan harvakseltaan soittanut/käynyt ja todennut että näkevät; Leena Pekkola, Irmeli (Tarot), Kirsi Savolainen. Ei ole tarvetta joka ketjuun tunkea heidän nimiään ja mainostaa.

        Ketä noi siis...? koskaan kuullukkaa.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä noi siis...? koskaan kuullukkaa.......

        Yhdestä mainituista kokemusta ja täytyy sanoa, että nähnyt huomattavasti paremmin kuin moni näillä palstoilla hehkutettu. Itse jo vuosia sitten tein päätöksen, etten enää soittele niille, joita täällä palstoilla kehutaan. Monet osoittautuneet valitettavasti suuriksi pettymyksiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdestä mainituista kokemusta ja täytyy sanoa, että nähnyt huomattavasti paremmin kuin moni näillä palstoilla hehkutettu. Itse jo vuosia sitten tein päätöksen, etten enää soittele niille, joita täällä palstoilla kehutaan. Monet osoittautuneet valitettavasti suuriksi pettymyksiksi.

        Sehän onkin todella loogista, ettei käytä niitä joita kehutaan. Menee mieluummin niille joita haukutaan tai joista ei kukaan tiedä mitään.

        Tuskin ruokakaupastakaan ostaisin mitään kehuttua kirjolohta palvelutiskiltä, ostaisin mieluummin tonnikalasäilykkeitä, varsinkin jos ne olisi mahdollisimman piilossa alahyllyllä. Naisen logiikka ON pettämätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän onkin todella loogista, ettei käytä niitä joita kehutaan. Menee mieluummin niille joita haukutaan tai joista ei kukaan tiedä mitään.

        Tuskin ruokakaupastakaan ostaisin mitään kehuttua kirjolohta palvelutiskiltä, ostaisin mieluummin tonnikalasäilykkeitä, varsinkin jos ne olisi mahdollisimman piilossa alahyllyllä. Naisen logiikka ON pettämätön.

        Joo ei piruuttaankaan kannata mennä hyvälle kun huonollekin pääsee. Mäkään en ole ihan tota logiikkaa tajunnu. Se on vaan kateellisten Propagandaa. Niitä ottaa vaan päästä kun jotai kehutaan ja heitä ei.


    • Anonyymi

      Taksi paroni !

    • Anonyymi

      Sellaisia ei ole hyviä lainkaan, Luojan kiitos.

    • Anonyymi

      Ei kannattaisi tietoisesti leikkiä vakavilla asioilla, jos aloittaja on aloituksessaan tosissaan.
      Sotkeutuminen meedioihin on suoraan pahuuden ja paholaiseen sotkeutumista josta Raamattu selvästi varoittaa. Varoitus ei ole tuulesta temmattu. Kirjoituksista saadaan selvästi negatiivinen kuva demoneista, ennustamisesta ja meedioista. Jumala kyllä tietää mitä hän meille ihmisille sanassaan kirjoituttaa. Ne ovat selviä varoituksia, joiden tarkoitus on meidän henkinen ja fyysinen hyvin vointimme. Jumala tietää parhaiten mikä hyödyttää ihmistä parhaalla mahdollisella tavalla. Onhan hän koko ihmiskunnan yhteinen Isä ja Luoja.
      Siksi varo mihin olet ryhtymässä jos olet kristitty.

      • Anonyymi

        Uskovien tietämättömyyteen perustuvia höpö höpö juttuja. Mulla kokemusta meedioista 30vuotta eikä mitään huonoa sanottavaa. Me ei uskota pelkästään pahoihin henkiin.


    • Anonyymi

      Miksi se meedio pitää olla Kotkassa? Parhaimmatkin pitävät puhelin istuntoja ja ne onnistuvat yhtä hyvin kuin livenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe