Olen 35v mies. Ahdistaa, tuntuu että elämällä ei ole mitään suuntaa. Ihan kuin olisi umpikujassa. Sellainen ahdistuksen ja paniikin sekainen olo. Sitä myöten tuli taas pitkän ajan jälkeen itsetuhoiset ajatukset, nuo ajatukset helpottaa oloa. Tunnen taas olevani ihmisjätettä.
Umpikujassa?
11
398
Vastaukset
- Anonyymi
Höpön höpön. Olet vain alkanut ajatella huonoja ajatuksia. Ehkä hyvinvointia pitäisi tarkistaa muillakin säröillä, esim. liikunta, vaikka kävelylenkit ovat tärkeitä varsinkin toimettomana olevilla. Älä keskity vähään aikaan muihin ihmisiin, vaan kokonaan omiin tekemisiisi. Aina voi alkaa rakentaa uutta ja parempaa elämää, ja liikkeelle on lähdettävä juuri siitä missä on, koska mistään muualta ei voikaan lähteä. Suosittelen kuuntelemaan youtubesta eckhart tolle puheita :)
- Anonyymi
Vertaan omaa elämääni muiden elämään. Kuinka muut pääsee elämässä eteenpäin. Itse en, yrityksistä huolimatta...
- Anonyymi
Olen 23 ja tunnen samoin. Toisten ihmisten pröystäilyr omista saavutukset suututtavat minua ja saa mut ajattelemaan etten ole elämän arvoinen. Mulla taitaa olla niin sanottu "inferiority complex" mutta haluan tuoda tunteeni esiin.
- Anonyymi
Mitä elämässäsi on tapahtunut viime aikoina, tai aiemmin, mikä on vaikuttanut nykyiseen oloosi ja saanut aikaan noin paljon kärsimystä? Oletko kokenut vastoinkäymisiä, ihmissuhteiden katkeamisia, toimeentulovaikeuksia, tai jotain muuta (lista mahdollisista syistä on hyvin pitkä, yhtä pitkä kuin elämä...)?
Suhtaudu itseesi myötätuntoisesti. Kärsit syystä joka on varmasti hyvä, siinäkin tapauksessa että osa siitä olisi muistisi pimennossa tai muuten paikassa josta sitä joutuu hapuilemaan. Olet ihminen, sekin on osasyy siihen että kärsit.- Anonyymi
Se, että kun huomaa miten toiset pääsee elämässä eteenpäin. On semmoinen "juna meni jo" fiiilis. Ja yksinäisyys tähän päälle vielä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että kun huomaa miten toiset pääsee elämässä eteenpäin. On semmoinen "juna meni jo" fiiilis. Ja yksinäisyys tähän päälle vielä..
Täällä myös. En enää oikein jaksa mitään. Elääkään.
Mutta piristy sinä , oot vielä nuori <3
Yksinäinen voi olla, vaikka ympärillä olisi paljon ihmisiä.
- Anonyymi
OK! Umpikujassa. Siintä samaa mieltä. Tietääkseni olet syntynyt 1940 luvun alkuvuosina. Matikka heikohko, oletan.
tl. - Anonyymi
Pakko kertoo vähä itestä. Kokenu viimeaikana itteni ulkopuoliseksi surulliseksi. Oon masentunut. Miespuolinen olen. En oo omistanu ketää kavereita ja tuttuja. Työelämäs olen, mutta kavereita ei ole. Välil musta tuntuu et onko mus jotain vikaa.. oonko tylsä tai liian paska ihminen. Olen hyvin ujo.. en saa parisuhdetta kun ei naiset kiinnostu. Tuntuu toso pahalta ku toisilla on kavereita ja ite aina yksin.
- Anonyymi
Kuin omasta elämästä.
Terveisin aloittaja
- Anonyymi
No tekis mieli juoda pää täyteen vaa ja hyppää junan alle.
- Anonyymi
Eipä ketää kiinnosta. Kiitos ja hei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312