Umpikujassa?

Anonyymi

Olen 35v mies. Ahdistaa, tuntuu että elämällä ei ole mitään suuntaa. Ihan kuin olisi umpikujassa. Sellainen ahdistuksen ja paniikin sekainen olo. Sitä myöten tuli taas pitkän ajan jälkeen itsetuhoiset ajatukset, nuo ajatukset helpottaa oloa. Tunnen taas olevani ihmisjätettä.

11

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Höpön höpön. Olet vain alkanut ajatella huonoja ajatuksia. Ehkä hyvinvointia pitäisi tarkistaa muillakin säröillä, esim. liikunta, vaikka kävelylenkit ovat tärkeitä varsinkin toimettomana olevilla. Älä keskity vähään aikaan muihin ihmisiin, vaan kokonaan omiin tekemisiisi. Aina voi alkaa rakentaa uutta ja parempaa elämää, ja liikkeelle on lähdettävä juuri siitä missä on, koska mistään muualta ei voikaan lähteä. Suosittelen kuuntelemaan youtubesta eckhart tolle puheita :)

    • Anonyymi

      Vertaan omaa elämääni muiden elämään. Kuinka muut pääsee elämässä eteenpäin. Itse en, yrityksistä huolimatta...

    • Anonyymi

      Olen 23 ja tunnen samoin. Toisten ihmisten pröystäilyr omista saavutukset suututtavat minua ja saa mut ajattelemaan etten ole elämän arvoinen. Mulla taitaa olla niin sanottu "inferiority complex" mutta haluan tuoda tunteeni esiin.

    • Anonyymi

      Mitä elämässäsi on tapahtunut viime aikoina, tai aiemmin, mikä on vaikuttanut nykyiseen oloosi ja saanut aikaan noin paljon kärsimystä? Oletko kokenut vastoinkäymisiä, ihmissuhteiden katkeamisia, toimeentulovaikeuksia, tai jotain muuta (lista mahdollisista syistä on hyvin pitkä, yhtä pitkä kuin elämä...)?
      Suhtaudu itseesi myötätuntoisesti. Kärsit syystä joka on varmasti hyvä, siinäkin tapauksessa että osa siitä olisi muistisi pimennossa tai muuten paikassa josta sitä joutuu hapuilemaan. Olet ihminen, sekin on osasyy siihen että kärsit.

      • Anonyymi

        Se, että kun huomaa miten toiset pääsee elämässä eteenpäin. On semmoinen "juna meni jo" fiiilis. Ja yksinäisyys tähän päälle vielä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että kun huomaa miten toiset pääsee elämässä eteenpäin. On semmoinen "juna meni jo" fiiilis. Ja yksinäisyys tähän päälle vielä..

        Täällä myös. En enää oikein jaksa mitään. Elääkään.
        Mutta piristy sinä , oot vielä nuori <3

        Yksinäinen voi olla, vaikka ympärillä olisi paljon ihmisiä.


    • Anonyymi

      OK! Umpikujassa. Siintä samaa mieltä. Tietääkseni olet syntynyt 1940 luvun alkuvuosina. Matikka heikohko, oletan.
      tl.

    • Anonyymi

      Pakko kertoo vähä itestä. Kokenu viimeaikana itteni ulkopuoliseksi surulliseksi. Oon masentunut. Miespuolinen olen. En oo omistanu ketää kavereita ja tuttuja. Työelämäs olen, mutta kavereita ei ole. Välil musta tuntuu et onko mus jotain vikaa.. oonko tylsä tai liian paska ihminen. Olen hyvin ujo.. en saa parisuhdetta kun ei naiset kiinnostu. Tuntuu toso pahalta ku toisilla on kavereita ja ite aina yksin.

      • Anonyymi

        Kuin omasta elämästä.

        Terveisin aloittaja


    • Anonyymi

      No tekis mieli juoda pää täyteen vaa ja hyppää junan alle.

    • Anonyymi

      Eipä ketää kiinnosta. Kiitos ja hei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe