Tässä iässä Pattayan Savossa.

Anonyymi

Tähän ikään mennessä on emälässä monen laiset sopat keitetty.
Kerran oli tosi hyvä makkara sato vuosi ja pidettiin sitten sato kauden avajais sopan keitto kausi.
Kaiki katilat oli pontikassa ni jouvuttiin tekemää soppaa tynnyrissä.
Se jäi sitten kypsymään yöksi ku me soppamiehet sammuttiin kartano mallin ladan kabiiniin kuuntelemaan sora teiden virtuoosia Pauli Raddingia.
Kaasu pullot oli liian likellä kynsitulia pontikka pannujen vieressä ja koko komeus räjähti viiden kilo poforin voimalla.
Liiteri ja huusi kaatu ja kaatu puida. Mentaali-parantola Kahjupirtin johtaja juoksi kauhussaan paikalle ja huusi että nyt te äijät keititte itellen kusiseen soppaan.
Oltiin me siinä jonkun verran.
Ton tieteellisen kokeen tulos oli toisen ja kolmannen asteen palovammoja viidelle ja puolen vuoden ulkona liikkumis kielto.

T 2010:n kaveri facessa.

9

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä kirjoitus, nää hällä on Pattayan matkailun parhaimmistoa.

T 2010

• Anonyymi

Minä peukutin, peukuttakaa tekin.

Laiffila töihin menossa.

• Anonyymi

no voi voi, eikö sensun aloituksia peukuta kukaan

• Taas on mun emälää kadehtivat pattaijan poika varastanut palan mun emälän seikkai luita. Kerran oli ihan mahtavat sessiot eräällä pitkällä kauko matkalla ilmaiseksi ettei sille naimiskelun lätkeelle meinannu tulla loppua ollenkaan..... oiva kokoon pano oli siihen menoon ja meininkiin.... koti matkalla istuin uima renkaan päällä ja pyysin bussi rahastajalta jäitä. Se sano että ku pysähyttään iisalamessa ni matkahuollon kahviossa saattaa olla..... Porukan kesken siinä sitte halailtiin läksiäisiksi ja sovittiin että tää otetaan vielä uuvestaan kyllä ni joku ehdotti että ens reissulle otettais naisiaki mukaan....

• Anonyymi

Sensein matkat on kaikkein jänskimpiä. Ei tarvi kuvia laittaa kun osaa eläytyä tuohon tarinaan ilmankin.

Pemo-Hokka, 60v, Rymättylä

• Anonyymi

Hyvä kirjoitus on.

T Krunikan Vili

• Anonyymi

Vihdoinkin palstalla päästy asiaan.

T Laiffi nyt töissä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      197
      2273
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      39
      1547
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1204
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      271
      971
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      962
    6. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      886
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      882
    8. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      263
      833
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      765
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      753
    Aihe