Ei rokotetta niin haukut saa

Anonyymi

Olen pannut merkille kuinka rokotetta haluamattomia haukutaan ja nimitellään. Mistä tämä johtuu?

22

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos rokottamattomuus johtuu jostain sairaudesta joka estää rokottamisen, se on hyväksyttävä syy.
      Mutta jos ihminen haluaa vaan siipeillä rokotettujen turvissa, niin haukkuminen on ihan paikallaan.

      • Anonyymi

        No tuossa ei ole mitään perustetta, onhan rokotetutukin sairastuneet ja kuolleet koronaan.


      • Anonyymi

        Ei pitäisi "bolsonarailla" Brasiliassa kuolee ihmisiä senkin takia paljon, että presidentti Jair Bolsonaro ei pidä koronaa kausiflunssaa vaarallisempana epidemiana.

        Täysin pönttö ja vastuuton kanta bolsolla maailmanlaajuiseen pandemiaan. Koko sivistynyt maailma haluaa nujertaa koronaa rokotusohjelmalla.

        Meilläkin covit-19 tartunnat lähtivät vahvaan laskuun rokotusprosentin nousun myötä.


      • Anonyymi

        Ne jotka tietävät mitä rokotteessa on, yleensä sen ottavat. Ne jotka luulevat, että rokotteessa on jotain outoa, eivät yleensä ota.

        Eli niiden, jotka eivät ota rokotetta tietämättömyytensä takia, kannattaisi lukea mitä niissä on. Tosin aika moni rokotevastainen ei ymmärrä lukemaansa, joten tiedä sitten olisiko siitä mitään iloa.


    • Anonyymi

      Itse en ole törmännyt rokottamattomana minkäänlaiseen haukkumiseen tai nimittelyyn.

      Tosin se on alkanut kyllästyttää, kun aina riittää kysyjiä " oletko ottanut rokotteen? " tai " aiotko ottaa? " tai " miksi et ota? ".

      Mielestäni koko rokoteasia on henkilökohtainen, eikä pitäisi kuulua muille.

      • Anonyymi

        Niin, mitä siinä kyselevät kun haluat siipeillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mitä siinä kyselevät kun haluat siipeillä.

        Heti jo haukutaan siipeilijäksi täälläkin. Käsittämätöntä.


      • Anonyymi

        Kyllä rokote-asia kuuluu nimenomaan muille. Rokotesuoja saavutetaan, kun riittävän moni ottaa rokotteen. Esim. pitkäaikaissairaan, riskiryhmään kuuluvan täytyy tietää, oletko ottanut rokotuksen, jotta hän voi edes tavata sinua.

        Jos rokottaminen ei kiinnosta, niin ei pidä ihmetellä, jos ihmiset alkavat vältellä. Syytäkin on.


      • Anonyymi

        KYLLÄ SE KUULUU JA PITÄISI OLLA VAIKKA DAAVIDIN TÄHTI, ETTÄ ON OTTANUT!

        Rokotetut nimittäin levittävät tautejaan, jopa vielä muuntuneenakin ja sairastelevat itsekin.
        On monta kokemusta eri paikkakunnilta ja Virostakin.
        HE LEVITTÄVÄT, OIKEITA LEVITTÄJIÄ TODELLA JA TILANNE YMPÄRI MAAILMAAN KATASTROFAALISESTI MENNYT HUONOKSI.
        Kaikkihan sen tietävät jos vain lukevat muutakin kuin mafian mediaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rokote-asia kuuluu nimenomaan muille. Rokotesuoja saavutetaan, kun riittävän moni ottaa rokotteen. Esim. pitkäaikaissairaan, riskiryhmään kuuluvan täytyy tietää, oletko ottanut rokotuksen, jotta hän voi edes tavata sinua.

        Jos rokottaminen ei kiinnosta, niin ei pidä ihmetellä, jos ihmiset alkavat vältellä. Syytäkin on.

        Voi hemmetti, papukaija on eksynyt ja selkeä aivopesulla vuoden juurrutettu asenne suorastaan tulvii ulos.
        Mikä järki on tulla tänne toistamaan tuota roskaa. Jokainen itse ulkomaitten vapaata mediaa tietää missä mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mitä siinä kyselevät kun haluat siipeillä.

        Haluaisitko ihan avautua, ja kertoa tarkemmin, mitä tarkoitat tuolla " siipeilyllä " ?
        Sen kun voi käsittää monella eri tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rokote-asia kuuluu nimenomaan muille. Rokotesuoja saavutetaan, kun riittävän moni ottaa rokotteen. Esim. pitkäaikaissairaan, riskiryhmään kuuluvan täytyy tietää, oletko ottanut rokotuksen, jotta hän voi edes tavata sinua.

        Jos rokottaminen ei kiinnosta, niin ei pidä ihmetellä, jos ihmiset alkavat vältellä. Syytäkin on.

        Pitäisikö minun ihmetellä, kun kukaan ei ole alkanut vältellä minua missään vaiheessa, vaikka olen sanonut, etten ole rokotetta ottanut ?

        Voin mainita, että kuulun itsekin riskiryhmään monisairaana. Ja se on minulle suurin syy, että edelleen mietin, ottaako rokotetta vai ei.
        Itse asiasta päätän silloin kun haluan, sanoo kuka tahansa mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö minun ihmetellä, kun kukaan ei ole alkanut vältellä minua missään vaiheessa, vaikka olen sanonut, etten ole rokotetta ottanut ?

        Voin mainita, että kuulun itsekin riskiryhmään monisairaana. Ja se on minulle suurin syy, että edelleen mietin, ottaako rokotetta vai ei.
        Itse asiasta päätän silloin kun haluan, sanoo kuka tahansa mitä tahansa.

        Monisairaana olen pirun tarkka siitä kenen läheisyydessä olen, vaikka olenkin saanut jo ensimmäisen rokotteen. Pidän hyvän hajuraon ihmiseen (jopa läheisiini) joka ei ole saanut tai suostunut ottamaan rokotetta.


      • Anonyymi

        "Mielestäni koko rokoteasia on henkilökohtainen, eikä pitäisi kuulua muille."

        Terveys- ja sairaustiedot eivät kuulu yleiseen kailotukseen, mutta käytännössä kaikki tuntuu nyt kuuluvan kaikille. Jos vaikkapa sairauden takia on opastettu jättämään rokotteet väliin, on intoilijoille turha edes yrittää selittää tätä. Helpointa on vain sanoa käyneensä piikillä. Muuten voi esimerkiksi työpaikalla joutua yleisen paheksunnan kohteeksi.


    • Anonyymi

      EI OLE KUKAAN HAUKKUNUT TUTUISTA.
      EI OLE SEN PUOLEEN MONIKAAN TUTUISTAMME OTTANUT.

      Jokaisen oma valinta jos haluaa testata itsensä hieman kyllä kyseenalaisella sisällöllä.
      Kai jokainen ottaja ainakin tietää mitä saa. Ruoan suhteenkin moni on niin ronkeli.

    • Anonyymi

      Rokotteen kokeilijoita pelottaa ja kaduttaa ja fakittaa kun piti mennä lepyttämään Nuhanäppiä ja suurta 70-prosentin kattavuus-jumalaa, joka ei tyydykään 70 prosenttiin vaan tahtoo lisää uhreja, ja koska uhreja tarvittas lisää nuoremmista jotka halauavat ehkä elää tervein vielä vuosim´kymmeniä niin kattavuus ei ehkä nousekaan niin ylös että yhteiskunta suostuttaisiin avaamaan ja lopputulema on, että kurjuus pysyy ja siitä joutuu "nauttimaan" rokotevautioisena " tai ainakin pelko perseessä, että koska napsahtaa vautro omalle kohalle

      • Anonyymi

        Suomi ei ole lähelläkään 70% rokotuskattavuutta! Menee aika pitkälle syksyyn ennen kuin kaikki edes halukkaat ovat saaneet molemmat koronarokotukset ja vasta silloin voidaan laskea oikea kattavuusprosentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi ei ole lähelläkään 70% rokotuskattavuutta! Menee aika pitkälle syksyyn ennen kuin kaikki edes halukkaat ovat saaneet molemmat koronarokotukset ja vasta silloin voidaan laskea oikea kattavuusprosentti.

        Molemmat :-)) :-))
        Luuleeko joku, että tyranni koskaan olisi tyytyväinen.
        Tämä on ihan narkomaanin hommaa - tämä ei lopu koskaan ja tahti tihenee.
        Kaikkeen ne herkkäuskoiset menevätkään luottavaisina.
        Eivät rikolliset välitä terveydestä - heille on raha tärkeä ja tulojen on noustava ja saataa lisää näitä piikin ottajia vaikka mainostamalla helv...n isolla rahalla. Se menee aina johonkin kansanosaan kuin häkä päähän, sen he tietävät.
        Suomessa on kuitenkin hyvinkin älykkäitä, joille ei mikään aivopesu eikä ahdistaminen mene ja jättävät tyrkyttäjät piikkeineen nuolemaan näppejään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi ei ole lähelläkään 70% rokotuskattavuutta! Menee aika pitkälle syksyyn ennen kuin kaikki edes halukkaat ovat saaneet molemmat koronarokotukset ja vasta silloin voidaan laskea oikea kattavuusprosentti.

        Suomessa koronarokotusten täysi kattavuusprosentti on vasta hiukan yli 9 %. Perustuuko vastustajien aktivoituminen tähän, että yritetään saada rokotevastaisuutta nostettua jotta 70 % laumasuojaa ei saataisi koskaan.


    • Anonyymi

      No jos haukkuu, niin psykopaatti tällainen henkilö on ja täysin aivopesun uhriksi joutunut psykoosissa oleva.
      Uskontoon tuota ruiskeen ottoa voisi hyvin verrata.
      Joku uskonto tappoi myrkyillä kaikki lahkonsa jäsenet.
      Nyt maailmalaajuisesti levitetään myrkkyjä, jotka voi hyvin luonnehtia ongelmajätteiksi, sillä sitä ne ovat eivätkä paranna vaan sairastuttavat. Senhän jokainen kai jo tietää vai eikö? Takuuta tuotteelle ei ole, kärsit itse jos otat ja saat siitä jonkun vamman. Jos ei nyt satu olemaan suolavettä kuten Saksassa joku erä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe