Moi!
Oon 12-vuotias tyttö ja oon 153cm pitkä ja painan 61kiloa.
Oon yrittäny laihtua:( mut its not works
Oonko läski.
Frendut sanoo et en
Enkä harrasta usein paljo mitää
onks teil jotin vinkkejä laihtumiseen?!
Haluisin vaan olla laiha
😪😪😪😪😔😔😪😪😪😪😔😔😔😪😪😔🙁☹☹😟😕😕😕😕😕😟😟🙁☹☹☹☹☹☹🥺🥺😦😧😧😧😨😨😰😰😥😢😭😭😫😫😫😩😩😓😣😖😱😱😦😦😧😨😰😰😢😭😭😭😞😦🥺🥺😱😖😣😞😓
Help me pls
auta minua
hjälp mig
00nk0 l4ski
9
100
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole 12 vuotias vaan aikuinen mies joka keksii näitä aloituksia tänne jotta saisi huomiota.
Miksi ihmeessä näin?- Anonyymi
Tuollainen tekonuorekas virheitä ja lyhenteitä vilisevä tektsi paljastaa armottomasti.
- Anonyymi
Minulla on vain kahden euron kolikko rahaa koko kesäkuun ajan elämiseen. Voitko antaa neuvoja, miten saan rahan riittämään, kun haluan myös laihduttaa ja elää terveellisesti samaan aikaan. Pitäisi ostaa myös silmälaseihin uudet paristot ja skootteriin uudet renkaat.
Olisiko hyvä tapa aloittaa dieetti runsaalla vedellä eli lämpimällä kylvyllä vaiko kaurapuurolla?
Kiitos neuvoistasi jo etukäteen, etten kuole nälkään.
Ps. Minulla on piirongin ylälaatikossa viidensadan euron seteli. En kykene sitä käyttämään, koska se on niin sileä ja harvinainen. Hienot värit myös. Se on pakko käyttää vasta, jos rahat loppuu.- Anonyymi
Minä voitin lotossa, tuu hakemaan sätistä pari miljoonaa niin olosi helpottuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voitin lotossa, tuu hakemaan sätistä pari miljoonaa niin olosi helpottuu.
Kyllä kaatiksella taas viritellään mopoja.
- Anonyymi
Sinua voi parhaiten auttaa mielenterveyshoito, mars terveysasemalle, sieltä neuvovat kyllä eteenpäin.
- Anonyymi
Tuskinpa vaan. Mutta mikäs sulla mättää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa vaan. Mutta mikäs sulla mättää?
Ja mikä erikoisinta, hän on isoisä.
Kun ei viihdy miehen kehossaan, roolissaan - se onkin isompi psykiatriatutkimuksen aihe. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä erikoisinta, hän on isoisä.
Kun ei viihdy miehen kehossaan, roolissaan - se onkin isompi psykiatriatutkimuksen aihe.Mikä tarve sinulla on sekoilla tällä palstalla? Mikä turhauttaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk782707Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911636Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721421Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291305
- 1451203
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1571184- 741097
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901079Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761078