Moi!
Oon 12-vuotias tyttö ja oon 153cm pitkä ja painan 61kiloa.
Oon yrittäny laihtua:( mut its not works
Oonko läski.
Frendut sanoo et en
Enkä harrasta usein paljo mitää
onks teil jotin vinkkejä laihtumiseen?!
Haluisin vaan olla laiha
😪😪😪😪😔😔😪😪😪😪😔😔😔😪😪😔🙁☹☹😟😕😕😕😕😕😟😟🙁☹☹☹☹☹☹🥺🥺😦😧😧😧😨😨😰😰😥😢😭😭😫😫😫😩😩😓😣😖😱😱😦😦😧😨😰😰😢😭😭😭😞😦🥺🥺😱😖😣😞😓
Help me pls
auta minua
hjälp mig
00nk0 l4ski
9
145
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole 12 vuotias vaan aikuinen mies joka keksii näitä aloituksia tänne jotta saisi huomiota.
Miksi ihmeessä näin?- Anonyymi
Tuollainen tekonuorekas virheitä ja lyhenteitä vilisevä tektsi paljastaa armottomasti.
- Anonyymi
Minulla on vain kahden euron kolikko rahaa koko kesäkuun ajan elämiseen. Voitko antaa neuvoja, miten saan rahan riittämään, kun haluan myös laihduttaa ja elää terveellisesti samaan aikaan. Pitäisi ostaa myös silmälaseihin uudet paristot ja skootteriin uudet renkaat.
Olisiko hyvä tapa aloittaa dieetti runsaalla vedellä eli lämpimällä kylvyllä vaiko kaurapuurolla?
Kiitos neuvoistasi jo etukäteen, etten kuole nälkään.
Ps. Minulla on piirongin ylälaatikossa viidensadan euron seteli. En kykene sitä käyttämään, koska se on niin sileä ja harvinainen. Hienot värit myös. Se on pakko käyttää vasta, jos rahat loppuu.- Anonyymi
Minä voitin lotossa, tuu hakemaan sätistä pari miljoonaa niin olosi helpottuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voitin lotossa, tuu hakemaan sätistä pari miljoonaa niin olosi helpottuu.
Kyllä kaatiksella taas viritellään mopoja.
- Anonyymi
Sinua voi parhaiten auttaa mielenterveyshoito, mars terveysasemalle, sieltä neuvovat kyllä eteenpäin.
- Anonyymi
Tuskinpa vaan. Mutta mikäs sulla mättää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa vaan. Mutta mikäs sulla mättää?
Ja mikä erikoisinta, hän on isoisä.
Kun ei viihdy miehen kehossaan, roolissaan - se onkin isompi psykiatriatutkimuksen aihe. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä erikoisinta, hän on isoisä.
Kun ei viihdy miehen kehossaan, roolissaan - se onkin isompi psykiatriatutkimuksen aihe.Mikä tarve sinulla on sekoilla tällä palstalla? Mikä turhauttaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943869Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512752Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741310Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu171256Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101159Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020941- 46934
- 42856
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt213822Kyllä oli tuas maukkaan näköinen herkkupöytä
Mehta Manin uudenvuoden vastaanottajaisissa: kaöjoo ja nakkia ainakin. Savukallookin tais olla ja sinkkua56690