Moi!
Oon 12-vuotias tyttö ja oon 153cm pitkä ja painan 61kiloa.
Oon yrittäny laihtua:( mut its not works
Oonko läski.
Frendut sanoo et en
Enkä harrasta usein paljo mitää
onks teil jotin vinkkejä laihtumiseen?!
Haluisin vaan olla laiha
😪😪😪😪😔😔😪😪😪😪😔😔😔😪😪😔🙁☹☹😟😕😕😕😕😕😟😟🙁☹☹☹☹☹☹🥺🥺😦😧😧😧😨😨😰😰😥😢😭😭😫😫😫😩😩😓😣😖😱😱😦😦😧😨😰😰😢😭😭😭😞😦🥺🥺😱😖😣😞😓
Help me pls
auta minua
hjälp mig
00nk0 l4ski
9
149
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole 12 vuotias vaan aikuinen mies joka keksii näitä aloituksia tänne jotta saisi huomiota.
Miksi ihmeessä näin?- Anonyymi
Tuollainen tekonuorekas virheitä ja lyhenteitä vilisevä tektsi paljastaa armottomasti.
- Anonyymi
Minulla on vain kahden euron kolikko rahaa koko kesäkuun ajan elämiseen. Voitko antaa neuvoja, miten saan rahan riittämään, kun haluan myös laihduttaa ja elää terveellisesti samaan aikaan. Pitäisi ostaa myös silmälaseihin uudet paristot ja skootteriin uudet renkaat.
Olisiko hyvä tapa aloittaa dieetti runsaalla vedellä eli lämpimällä kylvyllä vaiko kaurapuurolla?
Kiitos neuvoistasi jo etukäteen, etten kuole nälkään.
Ps. Minulla on piirongin ylälaatikossa viidensadan euron seteli. En kykene sitä käyttämään, koska se on niin sileä ja harvinainen. Hienot värit myös. Se on pakko käyttää vasta, jos rahat loppuu.- Anonyymi
Minä voitin lotossa, tuu hakemaan sätistä pari miljoonaa niin olosi helpottuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voitin lotossa, tuu hakemaan sätistä pari miljoonaa niin olosi helpottuu.
Kyllä kaatiksella taas viritellään mopoja.
- Anonyymi
Sinua voi parhaiten auttaa mielenterveyshoito, mars terveysasemalle, sieltä neuvovat kyllä eteenpäin.
- Anonyymi
Tuskinpa vaan. Mutta mikäs sulla mättää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa vaan. Mutta mikäs sulla mättää?
Ja mikä erikoisinta, hän on isoisä.
Kun ei viihdy miehen kehossaan, roolissaan - se onkin isompi psykiatriatutkimuksen aihe. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä erikoisinta, hän on isoisä.
Kun ei viihdy miehen kehossaan, roolissaan - se onkin isompi psykiatriatutkimuksen aihe.Mikä tarve sinulla on sekoilla tällä palstalla? Mikä turhauttaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1347358KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4217012Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693563Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521353177Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092724Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään452280- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231783Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261556Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457