Häpeän tätä ja toisaalta mua harmittaa. En siis vaan yksinkertasesti laukee. Siitä ei oo toivookaan.
En tiiä mist sit johtuu. Mulla siis vähän tämmöstä historiaa joka voi vaikuttaa kyl. Mut siis joskus raiskattiin, en tiiä onko sillä osuutta asiaan. No sit mä jouduin yhdesti koukkuun huumeisiin ja jäin asunnottomaks, niin sit jouduin myymään itseeni. Nykysin oon ihan hyvässä tilanteessa tai silleen. Elän terveellisesti, urheilen, opiskelen ja käyn töissä.
Ongelmana juurikin tää seksiin liittyvä juttu. En vaan kerta kaikkiaan laukee vaik tekis mitä. En yksin enkä toisen ihmisen kanssa. Mikään ei auta. Mä en kerta kaikkiaan tiiä mitä tehä. Mua pidetään outona tän takii, tai silleen et jos tapailen jotaan miestä niin tää aina vähän hämmentää. Ja itekki koen et oon jotenki vääränlainen
En voi saada orgasmia
3
628
Vastaukset
- Anonyymi
No onhan sulla kieltämättä painolastia takanas, ehkä melkoisia ehdollistumia. Voisi olla ihan terapiastakin hyötyä. Tai sitte alat opetteleen ittes rakastamista ja tuntemista ihan alusta alkaen uusiks. Ja rentoutumista. Ehkä turvallinen oikea seurakin helpottaa. Ja liian yrittämisen lopettaminenkin varmaan. Tsemppiä vaan matkalle itsees.
- Anonyymi
No ei kai siinä. Pääasia et toinen saa.
- Anonyymi
Se rentous siihen vaaditaan, hetkeen pudottautuminen,muun unohtaminen.
Hyvä uutinen että tuota voi tietoisesti harjoitella. Iänkin myötä paine onnistua helpottaa ja edistää asiaa. Seksi on hyvä keino rentoutua ja terveellistäkin !
Terapiakin voi auttaa kun saa purettua huonoja kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346