En voi saada orgasmia

Anonyymi

Häpeän tätä ja toisaalta mua harmittaa. En siis vaan yksinkertasesti laukee. Siitä ei oo toivookaan.

En tiiä mist sit johtuu. Mulla siis vähän tämmöstä historiaa joka voi vaikuttaa kyl. Mut siis joskus raiskattiin, en tiiä onko sillä osuutta asiaan. No sit mä jouduin yhdesti koukkuun huumeisiin ja jäin asunnottomaks, niin sit jouduin myymään itseeni. Nykysin oon ihan hyvässä tilanteessa tai silleen. Elän terveellisesti, urheilen, opiskelen ja käyn töissä.

Ongelmana juurikin tää seksiin liittyvä juttu. En vaan kerta kaikkiaan laukee vaik tekis mitä. En yksin enkä toisen ihmisen kanssa. Mikään ei auta. Mä en kerta kaikkiaan tiiä mitä tehä. Mua pidetään outona tän takii, tai silleen et jos tapailen jotaan miestä niin tää aina vähän hämmentää. Ja itekki koen et oon jotenki vääränlainen

3

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No onhan sulla kieltämättä painolastia takanas, ehkä melkoisia ehdollistumia. Voisi olla ihan terapiastakin hyötyä. Tai sitte alat opetteleen ittes rakastamista ja tuntemista ihan alusta alkaen uusiks. Ja rentoutumista. Ehkä turvallinen oikea seurakin helpottaa. Ja liian yrittämisen lopettaminenkin varmaan. Tsemppiä vaan matkalle itsees.

• Anonyymi

No ei kai siinä. Pääasia et toinen saa.

• Anonyymi

Se rentous siihen vaaditaan, hetkeen pudottautuminen,muun unohtaminen.
      Hyvä uutinen että tuota voi tietoisesti harjoitella. Iänkin myötä paine onnistua helpottaa ja edistää asiaa. Seksi on hyvä keino rentoutua ja terveellistäkin !
      Terapiakin voi auttaa kun saa purettua huonoja kokemuksia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1788
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1204
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1070
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      946
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      866
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      81
      817
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      816
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      46
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      773
    Aihe