olin sulle liikaa.

Anonyymi

olit mun favorite person. olet edelleen, mutta mun on päästävä yli susta.

16

244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukaan ei ole minulle liikaa

• Anonyymi

no hänelle olin.

• Anonyymi

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa. Kaikkea sattuu. Elämä on

• Anonyymi

Elämä on mysterion.

• Anonyymi

Kiinnostuin... millä lailla liikaa?
      Ehkä teitä ei oltu tarkoitettu yhteen. Ehkä toinen koki, että tulit liikaa iholle? Erilaiset tarkoitusperät? Odotitko liikoja? Miksi et pääse yli? Yritä unohtaa.

• Anonyymi

liian kuormittava ihmisenä. eikä meitä olekaan tarkoitettu yhteen siinä mielessä. en tullut iholle. hän ehkä tuli aikoinaan. ei se minua haitannut, kun ymmärsin sen olleen vain hänen tapansa olla ihmisenä ja hänelle tyypillistä. yritän päästä yli, vaikka en unohtaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

liian kuormittava ihmisenä. eikä meitä olekaan tarkoitettu yhteen siinä mielessä. en tullut iholle. hän ehkä tuli aikoinaan. ei se minua haitannut, kun ymmärsin sen olleen vain hänen tapansa olla ihmisenä ja hänelle tyypillistä. yritän päästä yli, vaikka en unohtaisi.

Millä tavalla hän on kuormittava?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla hän on kuormittava?

en puhunut hänestä vaan itsestäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päättelit, että oli hänen tapansa tulla iholle? Tekikö muille samaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päättelit, että oli hänen tapansa tulla iholle? Tekikö muille samaa?

kysyin asiasta häneltä. en tiedä, ehkä. mikä nyt on iholle tuloa tms

• Anonyymi

Et varmasti ollut liikaa.

• Anonyymi

mistä niin päättelet?

• Anonyymi

Jos kykenet loikkaamaan 35 senttiä kun makaan maassa niin eihän tuo ylipääseminen ole vaikeata jollet itse tee asioista vaikeata.

• Anonyymi

koita itse loikata mahallaan maatessa. ei minulta ainakaan onnistu. joten vertaus on kovin osuva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koita itse loikata mahallaan maatessa. ei minulta ainakaan onnistu. joten vertaus on kovin osuva.

Kyllä minulta, jos saan käyttää käsiäni ja jalkoja apuna. Ei päinmakuulta ylöspomppaaminen ole mahdotonta ollenkaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minulta, jos saan käyttää käsiäni ja jalkoja apuna. Ei päinmakuulta ylöspomppaaminen ole mahdotonta ollenkaan...

mutta kun ei saa. siksi kai ylitsepääseminenkin on niin vaikeaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      6714
    2. Marokkolainen käärme on hipihiljaa

Onko kehdannut näyttää naamaansa viimeisen huutoriidan jälkeen missään ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      2242
    3. Sofian ohjelma katsotuin Discoverylla :)

Hyvä Sofia! Ja jatkoa ilmeisesti pukkaa, koska sarja niin suosittu, Saas nähdä onko Stefan enää mukana seuraavalla kaudella 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      1734
    4. Sinulle, joka koet että olen loukannut sinua

Haluaisin, että tiedät. Olet mielestäni yleisesti ajatellen kaunis ja hyvä ihminen. Luultavasti syy siihen, etten pysty ajattelemaan sinusta sen enemp
      Tunteet
      73
      1344
    5. 42
      1253
    Aihe