MUT ON VITTU RAISKATTU!!! MITÄ VITTUA

Anonyymi

Tulin äsken kotiin. Olin juomassa, ollut putki päällä. Kävi tällanen, et olin kaverin luona sellasessa porukassa ryyppäämässä niin en oo varma missä välissä se oli tapahtunut mut olin jäänyt yhen vanhemman miehen kaa kahdestaan. Et mä olin sit vissiin sammunut, muistikuvat päättyy johonki puoleen yöhön. Niin kelatkaa, mä vittu heräsin sit siihen et tää äijä pani mua…!!! Oon siis ite jätkä!! Mitään vitun rikosilmotusta en ala tekeen, kytätki varmaan naurais pihalle mut mitä helvettiä mä teen ku se on sellanen kunnon narkki äijä ja sillä voi olla ties mitä tauteja plus mulla on pelko et sain jotaan vammoja tosta, kävely vaikeeta ja en osaa selittää mut sellanen outo tunne tiiätte kyllä missä..et mitä mä teen? Tää pitäis tutkituttaa jossaan mut arvatkaa meenkö päivystykseen? Oon nyt kämpil ja korkki menee vittu kiinni tästä päivästä lähtien. Kellekään käyny vastaavaa? Hyi vittu!!! Ei oo saatana todellista!!!

17

1677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huh huh..

• Anonyymi

Hei!
      Kyllä sun kannattaa mennä päivystykseen ja lääkäriin. Korkki kiinni, mutta myös sulla on oikeus saada apua.

• Anonyymi

Kiitti vastauksest. Kyl silleen hirveetä ku oon kuiteski mies, et mitä vittuu mä siellä sanon…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitti vastauksest. Kyl silleen hirveetä ku oon kuiteski mies, et mitä vittuu mä siellä sanon…

Ei sillä ole väliä oletko mies vai nainen. Raiskaus on raiskaus.

• Anonyymi

Juominen ei tietenkään kannata ja epämääräisessä seurassa ajan viettäminen kannattaa lopettaa. Mutta raiskaus ei koskaan johdu siitä että uhrilla on ollut "korkki auki". Eikä se vähennä tekijän syyllisyyttä jos kaikki tietävät hänen olevan epämääräinen tai vaarallinen.

Vastuu on 100% tekijällä.

• Anonyymi

Ei muuta ku seriin.

• Anonyymi

Ota yhteyttä rikosuhripäivystykseen. Siellä on Chat ja sinne voi soittaa. Saat neuvoja miten toimia.

https://www.riku.fi/

• Anonyymi

Kiitos

• Anonyymi

Raiskaus on vakava rikos oli uhrina mies tai nainen

• Anonyymi

Käy sukupuolitesteissä ehdottomasti! Ja tee vain rikosilmoitus vielä kun asia on tuore! Olet varmasti raivoissasi tätä ihmistä kohtaan ja vaadit hyvitystä ja rangaistusta koskemattomuutesi loukkaamisesta. Aloita prosessi kertomalla läheisillesi ja sitten sukulaisillesi tms. jotta he voivat tukea ja auttaa kenties henkisenä tukena poliisilaitoksella. Tärkeintä on laittaa prosessi liikkeelle. Ilman rangaistusta pahuus voi jatkua.

Peräsuolen sulkijalihas on voinut kärsiä ja lääkäri voi tutkia onko ennallaan. Älä huoli tai häpeä testiä sillä peräsuolen kautta lääkäri tutkii miehillä esim. eturauhasen kunnon. Peräsuolessa voi olla nirhaumia ja infektio joten antibioottikuuri saattaa olla paikallaan. Kannattaa myös ehkä hieman paastota tai käyttää nestemäistä ravintoa jotta suolistoon ei synny paljon kiinteää ainetta. Käytä löysiä ja hengittäviä vaatteita.

Ja korkin kiinni laittaminen on fiksu päätös. Myös seuran uudelleentarkastelu on ehkä paikallaan.

Ja vielä klassinen muistutus, että Jeesus rakastaa sinua ja hän puhdistaa sinut eräänä päivänä kaikesta häpeästä. Pyhitä siis lauantai lepopäivä ja lue Raamattua.

• Anonyymi

Kiitos. Olen huomenna menossa lääkäriin. Voin jo paremmin mutta tosiaan ne sukupuolitautitestit ja sitten selvitys onko syntynyt jotain muuta vahinkoa. Kyllä tää tästä, mut oon edelleen vitun järkyttynyt. Miten tällasta voi käydä!?

• Anonyymi

Hyvä että uskaltaudut lähtemään lääkäriin, tutkimuksiin.

Samoin voit uskaltautua myös poliisilaitokselle, tekemään rikosilmoituksen. Esittää sekä rangaistus- että korvausvaatimuksen, (vähintään 2000 - 3000 €), muutoin poliisi ei tutki.

Eihän sinulla ole mitään hävettävää: rikollinen on se raiskaaja, et sinä! Sinä jouduit (homon) raiskaajan uhriksi. Näitä on kuule paljon. Myös pedofiileja.

Nytpä tiedät mitä me naisetkin olemme joutuneet kokemaan... Miehenä tiedät myös, kuinka loukkaavaa on joutua toisen miehen seks.rikosuhriksi...

• Anonyymi

Kyllä, siis todellaki nyt mä tajuun milt teist naisist saattaa tuntuu. Ihan kauhee fiilis ku jotaan tollast sattuu. Silmät aukes…

• Anonyymi

Varmaan nyt ainakin lääkärissä kannattaa käydä ja teettää seksitautitestit.

• Anonyymi

Miten aloittaja pärjäilet?

• Anonyymi

Miksi et tehnyt rikosilmoitusta?

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3497
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1825
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1591
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe