Jippii, olen nuorentunut

Anonyymi

Olihan yllätyksen yllätys. Kun kävin lääkärissä niin lekuri kysyi että mikäs se viiskytseitsemän vuotiasta miestä vaivaa? Olin siinä uskossa että olen jo 59 vuotias!!
Voi Jee...! Nyt nuori neitonen jostain löydettävä?

4

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole ikeniä, ne meni hampaiden mukana talvisodassa.

• Anonyymi

Minulla sama juttu. Vartiossa piti ottaa tekarit pois kun ne kalisivat 35:n asteen pakkasessa. Sitten ikenet jäätyivät jäiseen vanikkaan kiinni, eikä tekarit enää sopineet paikalleen.
        Valtio olisi korvannut uudet tekarit, mutta ei hammasteknikko osannut tehdä ikenen riekaleisiin mitään. Vellillä ja maidolla tässä on talsittu siitä saakka.

• Anonyymi

Mie oon laihtunna nyt kun työnnän pipulin vessapaperi rullan pahvitötteröön niin kolme senttiä kurkistaa ulos, ennen ei näkynyt ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Sulla ei edes unelmissas😂

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      6623
    2. Marokkolainen käärme on hipihiljaa

Onko kehdannut näyttää naamaansa viimeisen huutoriidan jälkeen missään ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      2221
    3. Sofian ohjelma katsotuin Discoverylla :)

Hyvä Sofia! Ja jatkoa ilmeisesti pukkaa, koska sarja niin suosittu, Saas nähdä onko Stefan enää mukana seuraavalla kaudella 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      1726
    4. Sinulle, joka koet että olen loukannut sinua

Haluaisin, että tiedät. Olet mielestäni yleisesti ajatellen kaunis ja hyvä ihminen. Luultavasti syy siihen, etten pysty ajattelemaan sinusta sen enemp
      Tunteet
      73
      1335
    5. 42
      1247
    Aihe