Olihan yllätyksen yllätys. Kun kävin lääkärissä niin lekuri kysyi että mikäs se viiskytseitsemän vuotiasta miestä vaivaa? Olin siinä uskossa että olen jo 59 vuotias!!
Voi Jee...! Nyt nuori neitonen jostain löydettävä?
Jippii, olen nuorentunut
Anonyymi
5
149
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole ikeniä, ne meni hampaiden mukana talvisodassa.
- Anonyymi
Minulla sama juttu. Vartiossa piti ottaa tekarit pois kun ne kalisivat 35:n asteen pakkasessa. Sitten ikenet jäätyivät jäiseen vanikkaan kiinni, eikä tekarit enää sopineet paikalleen.
Valtio olisi korvannut uudet tekarit, mutta ei hammasteknikko osannut tehdä ikenen riekaleisiin mitään. Vellillä ja maidolla tässä on talsittu siitä saakka.
- Anonyymi
Mie oon laihtunna nyt kun työnnän pipulin vessapaperi rullan pahvitötteröön niin kolme senttiä kurkistaa ulos, ennen ei näkynyt ollenkaan.
- Anonyymi
Sulla ei edes unelmissas😂
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594680
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1634258- 673882
- 1263845
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans483665Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793488- 983041
- 542885
- 252716
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152440