Suomi ei edelleen tajunut sotineensa Hilterin kylkijäisenä

Anonyymi

Mitä Suomi on tehnyt pahaa?

Kukaan ymmärräkään olleensa Hitlerin natsi.
Kaiken lisäksi suomalainen piirtää hakaristin ylpeästi.
Ei vieläkään ymmärtänyt kukaan.

Suomalainen, hei, olet natsi.

3

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomi ja Saksa taistelivat bolseviikkeja vastaan - ja bolsut olivat JUUTALAISIA.

”Venäjän vallanneet johtavat bolševikit eivät olleet venäläisiä. He vihasivat venäläisiä. He vihasivat kristittyjä. Heitä motivoi etninen viha. He kiduttivat ja teurastivat säälimättömästi miljoonia venäläisiä. Lokakuun vallankumous ei ollut 'venäläinen vallankumous'. Se oli vieraan kansan valloitusretki Venäjällä. Lähes kukaan ei ymmärrä tätä vieläkään, mikä todistaa, että kansainvälinen valtamedia on saman heimon käsissä.”

Nobel-palkittu kirjailija Aleksandr Solženitsyn.

• Anonyymi

"Suomalainen, hei, olet natsi."

Yritätkö provosoida :-D Harjoittele vielä.

Olihan suomi saksan liittolainen. Saksalla oli vastuu pohjoissuomesta. Toisaalta suomio otti osaa leningradin piiritykseen. Saksalaiset oli vain kaupungin eteläsuunnalla, eikä kaupunkia voi piirittää vain yhdestä suunnasta. Suomalaiset hoiti pohjoissuunnan sekä suuren osan laatokan takaisista maista. Jos on näin yhteinen sotastrategia, voiko olla liittoutumaton?

Suomalaisten suursuomihaaveet oli myös melko messevät, Kongosta piti tulla suomen siirtomaa samalla kun raja piti vetää uralille.

Melko kaukana on ajatus, että jatkosota olisi ollut talvisodassa menetettyjen maa-alueiden takaisinvaltaus, omassa pikku "erillissodassa". Natsien kanssa me oltiin liittouduttu, ei siitä mihinkään pääse.

• Anonyymi

Kreml se teki tuottoisan molotov-ribbentropp -sopimuksen 1939 natsien kanssa. Ilman sitä Hitler olisi jäänyt pikkutekijäksi. Ei olisi uskaltanut hyökätä Puolaan, Norjaan, Tanskaan tai Ranskaan. Jos Kreml olisi oikeasti pitänyt Saksaa huolestuttavana, se olisi liittoutunut Puolan kanssa ja pitänyt natsit kurissa. Miksi Kreml ei tehnyt sitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4496
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4381
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3739
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3423
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2957
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2694
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      15
      2663
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2013
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1728
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      95
      1253
    Aihe