En huoli enään

Anonyymi

yhtäkään lesboa tiedän teidän pimeet vedonlyönnit kateudella ja katkeruudella on monet kasvot

15

126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on ENÄÄ eikä ENÄÄN! 🙉

• Anonyymi

Ketäs sitten huolit ? ! Pitäiskö sinun huolia joku lesbo ????, jos itse et OLE ???!!! Olisiko ehkä syytä tyydyttää ihailun tarpeensa jossakin muualla ..?! ☺. Harmi sinulle, jos miehet ei tarpeeksi ihaile...olisiko syytä korvien välissä...??! Hm...niin joo, sit naiset tyydyttää sinut 😂😂😂 Ai kauheet !!!!!!! Lesbotkin on ihan kauheita....😂. Lämpimästi suosittelen sinulle, et katsot peiliin ja run**kkaat ☺, pusui ☺

• Anonyymi

Eiköhän olisi syytä suutarin pysyä lestissään ...😂. Sitä saa mitä tilaa 😙😂😂😂. Niin.. muuten tasan ei käy ne onnenlahjat..pieni sivuhuomautus ☺, mut onnellista ja rakkauden täyteistä elämää 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän olisi syytä suutarin pysyä lestissään ...😂. Sitä saa mitä tilaa 😙😂😂😂. Niin.. muuten tasan ei käy ne onnenlahjat..pieni sivuhuomautus ☺, mut onnellista ja rakkauden täyteistä elämää 😂

Mut ❤. Tosi hienoo, kun olet jaksanut olla pelinappulana....ihan vähän kiinnittäisin huomiota tuohon kateuteeen ja katkeruuteen ☺. Tässä kuitenkin pelataan..niin minäkin veikkaan ☺...saattaa löytyä sieltä omasta peilistä, sekin !!!! ☺☺☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut ❤. Tosi hienoo, kun olet jaksanut olla pelinappulana....ihan vähän kiinnittäisin huomiota tuohon kateuteeen ja katkeruuteen ☺. Tässä kuitenkin pelataan..niin minäkin veikkaan ☺...saattaa löytyä sieltä omasta peilistä, sekin !!!! ☺☺☺

☺, no joo, ei ole kyllä minun onKelmani tämäkään, jos ei mene kaikille jakeluun....mut , tekis mieli taas laittaa ka.vt.., no sellasia telineitä, mut..kaikki tavallaan 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kuka helvet*i sä olet ja mikä ihme sua vaivaa? 😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

☺, no joo, ei ole kyllä minun onKelmani tämäkään, jos ei mene kaikille jakeluun....mut , tekis mieli taas laittaa ka.vt.., no sellasia telineitä, mut..kaikki tavallaan 😂

Sori muuten, tyhmäst päästä kärsii koko ruumis ! 😙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kuka helvet*i sä olet ja mikä ihme sua vaivaa? 😂😂😂😂😂😂

Oon vaan yks lesbo ☺, minua ei tälä hetkellä kyllä vaivaa mikään ☺, no sori..vaivaa ikävä rakkauteeni ❤. Mut muuten kaik iha ok ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon vaan yks lesbo ☺, minua ei tälä hetkellä kyllä vaivaa mikään ☺, no sori..vaivaa ikävä rakkauteeni ❤. Mut muuten kaik iha ok ☺

No hiton kova nälkä nyt just, koitan kehittää jotai safkaa ❤

• Anonyymi

Lesbous ei ole koskaan kiinnotanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Onko kaikki kotona ???!!😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ei taida ihan kaikki titityyt olla himassa 😂

• Anonyymi

Et kyllä ihan taida terve olla !!!!! Jos lesbous ei kiinnosta, äärettömän ihana juttu meille lesboille !☺. Sitten kun vielä tajuat vaihtaa kanavaa, niin aina paranee, onkohan toi p.räsänen fb:ssa, jos niin laita kaveripyyntö. Sinulle varmasti hyvää seuraa ☺. En silti vieläkään ymmärrä mitähän sinäkin täällä sekoilet ???!!!! No kaik tavallaa 😁😁😁

• Anonyymi

alottaja Se jolla onni on se onnen kätkeköön <3 <3 <3

• leikkikää vain keskenänne niitä traama leikkejä hymyilee ......!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi perhe ei puutu Stefun ongelmiin?

Vaikka onkin suvun musta lammas ja häpäissyt kaikki niin silti, miksi suku ei halua auttaa häntä?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      2419
    2. Maisa lomalla yksin?

Yhdessäkään kuvassa ei näy edes vilahdusta miehestä..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2090
    3. Joko Sofia löytää tänään uuden rakkaan

On varmaan aika jättää entisen parisuhteen savuavat rauniot taakse ja lähteä kohti uusia seikkailuja. Nyt varakkaiden helsinkiläismiesten vaimojen on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1158
    4. Rattijuopon uhriksi 16 vuotias tyttö

Ikaalisista passitettiin ennen rattijuopot linnaan.Nyt vaan silitellään päätä.
      Ikaalinen
      23
      1126
    5. Sofialle, luet kumminkin

Nyt on vuosi seurattu tätä kiihkeää vuosisadan romanssia. Ja on ollut turbulenssia mennen, tullen ja palatessa. Ei ole enää perässä pysynyt tässä on/O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      999
    Aihe