HAAVEMATKALLA TUORETORILLA PATTAYAN SAVOSSA

Anonyymi

Savusaunakorpraalina evp. kruisailen HD hypridikopterillani Hai Huin tuoretorille. Läheisten talojen ikkunat tärisevät aina kolmanteen kerrokseen asti merinäköalojen muuttuessa epätarkoiksi julkeista potatopotato päng potatopotato puff potatopotato -pakoäänistä johtuen.

Väkivallattomana monen pamin zenzeinä peukalon nivelessäni tuntuu tietynlaista kutinaa - kihtikö vain vaivaa vai mahtanenko ajatella erästä pojua - kun tilaan 75v. torimummolta Tom yam soppaa selewällä thaimaan kielellä.

Mii hiu juu kiv mii tom tam yam souppaa kop kun tsau - sanottuani huomaan, että tänään minun korkeuteni ei joudu resupeppujen lailla kuljettamaan soppaani kotiin tasottomassa muovipussissa.

Tuttu torimummo on ottanut opikseen. Hän on vartavasten teettänyt alumiinista kakkuvuokaa muistuttavan astian. Sankarillisesti hymyilen leveästi ja sytyttän hofnarrin samalla kun sovittelen höyryävää tom tam yam soppaa kukkuroillaan olevaa kakkuvuokaa HD hypridikopterini tarakalle ja kotiin vietäväksi. Hieman olen harmissanikin ajatellessani, että tästä saisi sellaisen kuvan aijattavaksi, että poju ja pojun turva-aikuiset Kuopiossa, voin vakuuttaa, varmasti muuttuisivat kateudesta vihreiksi kuvaa katsellessaan.

Täytysiköhän tässä vielä hakea kamera huollosta, ostaa siihen uusi filmirulla ja ottaa kuksallinen, ehkäpä toinenkin, laatujuomaa.

5

14

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo kop kun tsau on muuten Tsiag Main murretta. Tietäisitte tämän jos olisitte täällä.

      5

    • Anonyymi

      Ei ollut tuoretta moimoita tarjolla.

      • Anonyymi

        ” Tee lisää arvailualoituksia, ne on jänskää.”

        Huh huh ja Woehan jumankekka sentään, kun mikään ei sinulle tunnu riittävän.

        Millaista tuoretta moimoita halajaisit tarjolle ja mitä tarjoilet vastalahjaksi?


    • Anonyymi

      Hyvin olet taas neidin turva-aikuinen muunnellut alkuperäistä viestiä jonka poistit ainakin kaksi kertaa.

      • Anonyymi

        Alkuperäinen:

        ”Heh heh hih !!!

        Mielikuva, tuottajana tuo kirjoitus ollen:

        Insinöörimajuri evp. kruisailee HD hydrokopterillaan Hui Hain tuoretorille. Läheisten talojen ikkunat tärisevät aina kolmanteen kerrokseen asti julmista; potatopotato päng potatopotato puff potatopotato -pakoäänistä.

        Väkivallanammatilainen ja monen danin sensein peukalon nivelessä tuntuu tietynlaista kutinaa - mahtaneeko hän ajatella Neitiä - kun hän tilaa 75v. torimummolta Tom yam soppaa selevällä thaimaan kielellä.

        Mii hiu juu kiv mii tom tam yam souppaa kop kun tsau - sanottuaan Lerpandaali huomaa että tänään hänen korkeutensa ei joudu resuperseiden lailla kuljettamaan soppaansa kotiin tasottomassa muovipussissa.

        Tuttu torimummo on ottanut opikseen. Hän on vartavasten teettänyt alumiinista kakkuvuokaa muistuttavan astian. Sankarimme hymyilee leveästi ja sytyttää hofnarrin samalla kun sovittelee höyryävää tom tam yam soppaa kukkuroillaan olevaa kakkuvuokaa HD hydrokopterinsa tarakalle ja kotiin vietäväksi. Hieman hän on harmissaankin ajatellessaan, että tästä saisi sellaisen kuvan aijattavaksi, että Neiti ja neidin turva-aikuiset Kuopiossa, voin vakuuttaa, varmasti muuttuisivat kateudesta vihreiksi kuvaa katsellessaan.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuperäinen:

        ”Heh heh hih !!!

        Mielikuva, tuottajana tuo kirjoitus ollen:

        Insinöörimajuri evp. kruisailee HD hydrokopterillaan Hui Hain tuoretorille. Läheisten talojen ikkunat tärisevät aina kolmanteen kerrokseen asti julmista; potatopotato päng potatopotato puff potatopotato -pakoäänistä.

        Väkivallanammatilainen ja monen danin sensein peukalon nivelessä tuntuu tietynlaista kutinaa - mahtaneeko hän ajatella Neitiä - kun hän tilaa 75v. torimummolta Tom yam soppaa selevällä thaimaan kielellä.

        Mii hiu juu kiv mii tom tam yam souppaa kop kun tsau - sanottuaan Lerpandaali huomaa että tänään hänen korkeutensa ei joudu resuperseiden lailla kuljettamaan soppaansa kotiin tasottomassa muovipussissa.

        Tuttu torimummo on ottanut opikseen. Hän on vartavasten teettänyt alumiinista kakkuvuokaa muistuttavan astian. Sankarimme hymyilee leveästi ja sytyttää hofnarrin samalla kun sovittelee höyryävää tom tam yam soppaa kukkuroillaan olevaa kakkuvuokaa HD hydrokopterinsa tarakalle ja kotiin vietäväksi. Hieman hän on harmissaankin ajatellessaan, että tästä saisi sellaisen kuvan aijattavaksi, että Neiti ja neidin turva-aikuiset Kuopiossa, voin vakuuttaa, varmasti muuttuisivat kateudesta vihreiksi kuvaa katsellessaan.”

        Tuo viesti oli vastaus tähän kommenttiin:

        ”Joo kuten sanoin vaikka pakista jos haluat, tuo alumiininen astia on tehty vain sitä varten, jos ravintolalla ei sitä ole, olen ostanut sitä myös muovipussissa.”

        Jännää kuinka pikku piruilu ottaa erästä yksikkökaksikkoa niin paljon hermoon, että hetimiten ovat puhelinlangat kuumina ystävänsä T moden suuntaan ;)


    • Näin tänään niin siistin mopon Pölläkältä 2 kilometriä Koiraveden suuntaan Iso-Salmen pirtin paikkeilla että meinasin tulla hulluksi täällä Thaimaassa.
      Madallettu perä ratkaisu, kromia lokareissa, kura vaimentimet, ajon hallinta systeemit, pisara peilit, satula nahkainen ja selkä tuki. Vauhtia oli niin että siinä olis neidimpiä hirvittänyt. Lanko mies saa korona kuurin tässä kuussa oli käyny varaamassa terveys asemalla ku ei osaa tunnistautua netissä vielä, ku se on vasta kuus kymmentä. Ollu sairas eläkkeellä jo 25 vuotta. Kuulema selkä meni töissä. Sen entinen muija kyllä sano että ei oo sitä ukkoa nähny ikkää päivääkää töissä ja eikä sitä oo nähny kukaan muukaan. Perintöä ja lottovoittoa oottanu sen 60 vuotta. Ei oo vielä natsannu ku kolme ja lisä numero.

      • Anonyymi

        Moi moi Senssu.!

        Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta... lupailit lähettää kohta kuvan kuksasta ja astiasta jossa soppaa ollen.

        Kuinkahan kauwan tuo kohta kestänee, jos saanen ystävällisesti kysyä.?

        T Pastafari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi moi Senssu.!

        Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta... lupailit lähettää kohta kuvan kuksasta ja astiasta jossa soppaa ollen.

        Kuinkahan kauwan tuo kohta kestänee, jos saanen ystävällisesti kysyä.?

        T Pastafari

        Kas, täällähän kerjätään lisää naamailtavaa, joten kohteliaasti totean, että kippo on jo arvostelut ennen kuvan julkaisua, joten antanee olla ja voit jatkaa muita mielenkiintojasi,

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, täällähän kerjätään lisää naamailtavaa, joten kohteliaasti totean, että kippo on jo arvostelut ennen kuvan julkaisua, joten antanee olla ja voit jatkaa muita mielenkiintojasi,

        S

        Siis kippo jo arvostelut aiemin tarkoitan.
        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kippo jo arvostelut aiemin tarkoitan.
        S

        Saanut........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi moi Senssu.!

        Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta... lupailit lähettää kohta kuvan kuksasta ja astiasta jossa soppaa ollen.

        Kuinkahan kauwan tuo kohta kestänee, jos saanen ystävällisesti kysyä.?

        T Pastafari

        Onko sulla kaikki hyvin .?.!.?.!.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanut........

        No ja mutta asiahan on selvä kuin pläkki.

        5


    • Kerran olin niin tuoreella torilla tutun suur visiiri poliisi päällikön kanssa että jauhe lihakin esitteli itsensä ennenkuin lähti kassiin spaketin kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe