Tein muutama viikko sitten äikänkokeen ja tunnin jälkeen opettaja pyysi minua jäämään luokkaan. Siis yksin hänen kanssaan. Tämä opettaja on siis todella ahdistava jo muutenkin. Hän kertoi että numeroni olisi 9-. Olin toki vähän pettynyt mutta olisin saattanut hyväksyä sen. No ope sanoi että olin alittanut tasoni ja hän oli odottanut minulta parempaa. Keskiarvoni oli hänen mukaansa ”vain” 9,6. Opettaja ehdotti jopa että uusisin kokeen. Perui kuitenkin puheensa. Sanoi, että hän ei ole varma onko hänellä enää perusteita antaa minulle kymppiä mutta sanoi lopulta, että saan kuitenkin kympin. Toisti monta kertaa miten olin alittanut itseni ja että olisi hyvä kerrata. Kyselin vähän muilta luokkalaisiltani ja kävi ilmi, että numero oli luokkani kolmanneksi paras. Tilannetta ei helpottanut se, että tämä sama opettaja näki minut itkemässä luokan ulkopuolella tunnin jälkeen. Onko 9,6 keskiarvo kokeista kovinkin huono?
Tekikö opettaja väärin?
Opettaja haukkui
Anonyymi
5
473
Vastaukset
- Anonyymi
No ei oo huono keskiarvo todellakaan ja opettajasi on mitä ilmeisemmin entinen koulukiusaaja ja opiskellut opettajaksi vain siksi että saa jatkaa lasten kiusaamista vähintään eläkeikään asti.
Siis jos aloitus ei ole PROVO- Anonyymi
Niin... Saattaa olla yksi näistä lesoilu aloituksista joihin monet on jo niin kyllästyneet.
- Anonyymi
Tää ei oo oikeesti mikäää provo lupaan
- Anonyymi
Millä sä lupaat? Ei tuosta nyt mitään selvää saa.
- Anonyymi
Kerro asiasta Rehtorille, ja omalle luokanvalvojalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921363Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841330Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761135- 891086
- 79920
- 76878
- 35856
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66835Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5811Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61805