Olisin kaivannut sinua vertaisekseni

Anonyymi

Tämä on aikaa, jolloin on tehtävä kaikkensa hyvien asioiden puolesta. Sellainen tämä aika nyt vaan on. Ajat tulevat olemaan vielä ankeammat, mitä nyt. Sen tiedätkin.

Olisin toivonut, että olisit seissyt rinnallani tässä ajassa. Olisi jaksettu paremmin kumpikin. Lisäksi autettu muita. Luulin viimeksi, kun tavattiin, että olisimme vihdoin samalla aaltopituudella ja jotenkin yhtä.

Loukkasit minua suunnattoman paljon. Olen myös ajatellut, että olet antanut jo periksi. Etkä myöskään niin välitä mitä pahaa tulee tapahtumaan.

On pärjättävä yksin. Ja onhan niitä ihmisiä kuitenkin, jotka vastustaa tätä. Aivan liian vähän kuitenkin. Ihmiset voivat olla hereillä, mutta eivät välitä paskan vertaa. :(

31

232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai mitenkäs nyt mukamas olen loukannut?

• Anonyymi

Hänen kyllä pitäisi jo tietää, miten on loukannut. Ne on vaan niitä asioita, mitä ei tarvitse sietää. Tiedän oman arvoni, harmi jos hän ei sitä vielä ymmärtänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen kyllä pitäisi jo tietää, miten on loukannut. Ne on vaan niitä asioita, mitä ei tarvitse sietää. Tiedän oman arvoni, harmi jos hän ei sitä vielä ymmärtänyt.

Eli sinun pitäisi nyt tietää, että hän lukee näitä tai saa tiedon sinun kirjoittelusta jotenkin. Muutenhan , muutenhan tuolla ei sitten olisi mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinun pitäisi nyt tietää, että hän lukee näitä tai saa tiedon sinun kirjoittelusta jotenkin. Muutenhan , muutenhan tuolla ei sitten olisi mitään

Ei pidä tietää. Jos hän osaa mennä asemaani, tietää kyllä miten on satuttanut. Muulla ei ole merkitystä, lähinnä puran tunteitani tänne. Toivoisin tietysti, että hän ymmärtäisi sen, miltä minusta on tuntunut. Empatiakykyä siihen tarvitaan. En voisi olla tekemisissä ihmisen kanssa, jolta tämä kyky puuttuu.

Suren, koska olen pettynyt. Ja toivon, että pääsisin irtautumaan hänestä, mikä vapauttaisi valtavasti energiaa muuhun. Ellei sitten hän osaisi/haluaisi mennä itseensä. En ehkä jaksa uskoa siihen enää. Miksi tuhlata rakkauttaan sellaiselle, joka ei näe siinä mitään arvoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä tietää. Jos hän osaa mennä asemaani, tietää kyllä miten on satuttanut. Muulla ei ole merkitystä, lähinnä puran tunteitani tänne. Toivoisin tietysti, että hän ymmärtäisi sen, miltä minusta on tuntunut. Empatiakykyä siihen tarvitaan. En voisi olla tekemisissä ihmisen kanssa, jolta tämä kyky puuttuu.

Suren, koska olen pettynyt. Ja toivon, että pääsisin irtautumaan hänestä, mikä vapauttaisi valtavasti energiaa muuhun. Ellei sitten hän osaisi/haluaisi mennä itseensä. En ehkä jaksa uskoa siihen enää. Miksi tuhlata rakkauttaan sellaiselle, joka ei näe siinä mitään arvoa?

En sano tätä loukatakseni, mutta minulle syntyy sellainen kuva, että ajatuksesi ovat jollakin tavalla vääristyneet.

Jospa hän tykkää kaisloista ruusujen sijaan? Tai tykkää kummistakin, mutta kaislojen kanssa tuntee olevansa oma itsensä?

Eihän siinä ole kyse sinun arvostasi, jos toisen ihmisen romanttinen puoli ei sinuun suuntaudu? Mitä jos hän tykkää ihan eri sukupuolesta?

Mitä tuo itseensä meneminen tarkoittaa? Etkö ymmärrä, että käyttäydyt itse loukkaavasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sano tätä loukatakseni, mutta minulle syntyy sellainen kuva, että ajatuksesi ovat jollakin tavalla vääristyneet.

Jospa hän tykkää kaisloista ruusujen sijaan? Tai tykkää kummistakin, mutta kaislojen kanssa tuntee olevansa oma itsensä?

Eihän siinä ole kyse sinun arvostasi, jos toisen ihmisen romanttinen puoli ei sinuun suuntaudu? Mitä jos hän tykkää ihan eri sukupuolesta?

Mitä tuo itseensä meneminen tarkoittaa? Etkö ymmärrä, että käyttäydyt itse loukkaavasti?

Tulit sivusta tähän keskusteluun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulit sivusta tähän keskusteluun

Tulkoot sivusta tai asian ytimestä, voisitko muuttaa tapaasi ajatella, se varmasti hyödyttäisi eniten sinua itseäsi. Aliarvioit toista ihmistä, etkä ota vastaan ensimmäistäkään järkevää kommenttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulkoot sivusta tai asian ytimestä, voisitko muuttaa tapaasi ajatella, se varmasti hyödyttäisi eniten sinua itseäsi. Aliarvioit toista ihmistä, etkä ota vastaan ensimmäistäkään järkevää kommenttia.

Kun ilmoittaa oman kommenttinsa tulevan sivusta, niin silloin ap ei luule minun, joka aloitin vastaamisen aplle klo 10:58 olevan se joka vastasi aplle klo 12:52. En mitenkään arvostele vastauksen laatua sinänsä.

Sinä et oikein ymmärrä siinä nyt tätä asiaa. Ei ole pakko olla tyhmä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä jos tämä henkilö teki tämän sinun takiasi.
        Vaikka se sattuu kumpaankin aivan valtavasti. Itse tein näin kun selvästi näin että hän kärsii vielä enemmän suhteessa jos jatketaan.
        Hän ei asiaa nää näin vaan olen itserakas kus.pää. joten näillä mennään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä jos tämä henkilö teki tämän sinun takiasi.
        Vaikka se sattuu kumpaankin aivan valtavasti. Itse tein näin kun selvästi näin että hän kärsii vielä enemmän suhteessa jos jatketaan.
        Hän ei asiaa nää näin vaan olen itserakas kus.pää. joten näillä mennään...

Ehkä hän ei pidä sinua kusipäänä kuitenkaan. Mutta elämä voi tuntua vähän raskaalta ja epäreilulta joskus. Mutta minkäs sille voi. Ei aina auta, vaikka kuinka tykkääkin.

• Anonyymi

Miksei voi olla jonkinlaista kumppanuutta ilman romantiikkaa?
      Aika sairasta loukkaantua siitä, ettei toinen pysty tuntemaan romanttisia tunteita, mikäli kirjoituksessasi on kyse siitä.

• Anonyymi

Sairas ihminen! Uskokaa, ett tää henkilö tarvii psyk. Hoitoa, ennenkuin jotain vielä pahempaa sattuu!!!

• Anonyymi

Tykkään tästä Markuksen evankeliumi: 10:6

• Anonyymi

Raamatussa on niin hienoja asioita, ettei maailmaa varten elävät sitä ymmärrä. Siunausta sinulle.

• Anonyymi

Todella vaikeaa hahmottaa, miten sinun kanssasi tulisi käyttäytyä.

• Anonyymi

Samoin ajattelen hänestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin ajattelen hänestä.

Joudut loppuelämäsi pyörimään tuossa ajatusten kierteessä, jos kirjoittelet asiasta trollipalstalle oikean elämän sijaan. Ei hyvä.
        Jos olet mielessäni oleva henkilö, niin mulle ainakin olisi helpompi jutella silmätysten, vaikkakaan sekään ei ole helppoa, kun tulkitset eleitä väärin ja sitten haukut narsistiksi. Olen kyllä viimeinen ihminen, joka käyttäytyy narsistisesti tuon tyyppisissä asioissa.
        Tämä paikka ei sovi sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joudut loppuelämäsi pyörimään tuossa ajatusten kierteessä, jos kirjoittelet asiasta trollipalstalle oikean elämän sijaan. Ei hyvä.
        Jos olet mielessäni oleva henkilö, niin mulle ainakin olisi helpompi jutella silmätysten, vaikkakaan sekään ei ole helppoa, kun tulkitset eleitä väärin ja sitten haukut narsistiksi. Olen kyllä viimeinen ihminen, joka käyttäytyy narsistisesti tuon tyyppisissä asioissa.
        Tämä paikka ei sovi sinulle.

1. En ole haukkunut häntä narsistiksi. Joku muu täällä haukkuu joitain muita jatkuvasti

2. Silmätysten juttelusta ei ole hyötyä, koska hänen asenteessaan minua kohtaan on jotain todella pahasti pielessä. Jos haluaa helpon ja sellaisen joka sietää kaikkea, minä en sitten ole sitä tarkoitusta varten.

3. Hänen eleitään en ole lähtenyt tulkitsemaan, vaan sanomisiaan.

4. Minä olen mukava, jos minulle ollaan mukavia. Lähimmältä ihmiseltä sitä odottaa vähän enemmän, kuin muilta.

• Anonyymi

Kyllähän tuollaiset asiat pitää selvittää irl, mitä vaikuttaa täällä murista?

• Anonyymi

Ei sinun tule olla vihainen tai jankkaa palstalaisten tai kenensä hyvänsä kanssa, vaan olla ymmärtäväinen. Mikäli et pysty siihen, niin poistu tilanteesta.

• Anonyymi

En ole vihainen. Suren mielettömän paljon, vaikka yritän kyllä tässä ohella elää elämäänikin. Toiminta on avainsana, ehkäisemään lamaannusta.

• Anonyymi

Tämä ei ole häneltä. Mitä tod. näk. :)

Hyvin todettu noin niinkuin periaatteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ole häneltä. Mitä tod. näk. :)

Hyvin todettu noin niinkuin periaatteessa.

Todennäköisesti ei olekaan "sinun häneltäsi" . Ei näitä kannata omia, jottei vaan käy niin, että muodostaa toisesta, ties kenen luoman palstakirjoituksen perusteella, käsityksen. Täällä voi purkaa tuntojaan, mutta ihmissuhteet hoidetaan irl.

• Anonyymi

Nyt kyllä kannattaa puhua ihan jossain muualla, jos sulla on järkeä lainkaan.

• Anonyymi

En tiedä kenelle kirjoitat, mutta minä olen rehellinen ihminen ja kerron aina totuuden. Jos joskus jossain näen seuraavien viiden vuoden aikana sellaisen henkilön, jonka takia joutunut kärsimään vuosien ajan, niin ainoat sanat mitkä sanon ovat, en halua olla kanssasi missään tekemisissä. Itse tunnen itseni parhaiten ja tiedän tarkkaan mitä elämältäni haluan ja mitä en. Olisi pitänyt kysyä lupa.

• Anonyymi

Onko niin vaikea jättää ihminen rauhaan jos tämä on päättänyt jäädä vanhaan suhteeseen .

• Anonyymi

"Olisi pitänyt kysyä lupa" - mihin?

• Anonyymi

Kuinka kauan olet joutunut kärsimään? Mitä hän teki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko niin vaikea jättää ihminen rauhaan jos tämä on päättänyt jäädä vanhaan suhteeseen .

Joillekin on, halutaan änkeentyä toisten väliin väkisin

• Anonyymi

Ahaa. Joko olet keksinyt kuka tulisi tilalleni nykyiseen asemaani jos päättäisinkin nousta rinnallesi? Äläkä vastaa ettei tarvitse vaan löytyykö minun paikalleni joku hoitamaan minun nykyiset velvollisuuteni? Ja jos mielestäsi vikaa on vain toisessa silloin kaikki oli tuomittu epäonnistumaan ennenkuin se alkoikaan.

• Anonyymi

En mä kyllä tajua tuotakaan oletusta, että ajattelet jonkun täällä päivystävän ajatuksiasi, ja sitten vastailet mieluisiin, että olet hän ja epämieluisiin että et ole hän. Mit vit?
      Jos et voi asiaa jostain luonnesyystä selvittää, niin mikäli taloudellisesti mahdollista, niin oikeanlaisen terapeutin löytäminen olisi tärkeää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      10014
    2. Ehdokkaana kiusaaja

Tunnen niin syvää katkeruutta tätä pankkipimua kohtaan, joka on mm. minun lapselleni aiheuttanut mielenterveysongelmia ja traumoja, joita lapseni käsi
      Kankaanpää
      56
      1161
    3. Yllätyin Sofian ohjelmasta

Ihan yllätin itseni , kun katsoin Sofian salaisuuksia , oli ihan viihdyttävä ja kyllä noiden kahden elämä on näin ruudun toiselta puolen katsoen aikam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      984
    4. En malta odottaa että nähdään

Vihdoinkin, vähän rennommissa merkeissä. Toivottavasti osaan olla jotenkin järkevästi ja innostumatta liikaa, etten paljasta tunteitani. En halua sä
      Ihastuminen
      50
      924
    5. Koita rakas jaksaa

Sitten kun oot mun, tehdään jotain muuta..
      Ikävä
      61
      828
    Aihe