Olisin kaivannut sinua vertaisekseni

Anonyymi

Tämä on aikaa, jolloin on tehtävä kaikkensa hyvien asioiden puolesta. Sellainen tämä aika nyt vaan on. Ajat tulevat olemaan vielä ankeammat, mitä nyt. Sen tiedätkin.

Olisin toivonut, että olisit seissyt rinnallani tässä ajassa. Olisi jaksettu paremmin kumpikin. Lisäksi autettu muita. Luulin viimeksi, kun tavattiin, että olisimme vihdoin samalla aaltopituudella ja jotenkin yhtä.

Loukkasit minua suunnattoman paljon. Olen myös ajatellut, että olet antanut jo periksi. Etkä myöskään niin välitä mitä pahaa tulee tapahtumaan.

On pärjättävä yksin. Ja onhan niitä ihmisiä kuitenkin, jotka vastustaa tätä. Aivan liian vähän kuitenkin. Ihmiset voivat olla hereillä, mutta eivät välitä paskan vertaa. :(

27

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai mitenkäs nyt mukamas olen loukannut?

      • Anonyymi

        Hänen kyllä pitäisi jo tietää, miten on loukannut. Ne on vaan niitä asioita, mitä ei tarvitse sietää. Tiedän oman arvoni, harmi jos hän ei sitä vielä ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen kyllä pitäisi jo tietää, miten on loukannut. Ne on vaan niitä asioita, mitä ei tarvitse sietää. Tiedän oman arvoni, harmi jos hän ei sitä vielä ymmärtänyt.

        Eli sinun pitäisi nyt tietää, että hän lukee näitä tai saa tiedon sinun kirjoittelusta jotenkin. Muutenhan , muutenhan tuolla ei sitten olisi mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinun pitäisi nyt tietää, että hän lukee näitä tai saa tiedon sinun kirjoittelusta jotenkin. Muutenhan , muutenhan tuolla ei sitten olisi mitään

        Ei pidä tietää. Jos hän osaa mennä asemaani, tietää kyllä miten on satuttanut. Muulla ei ole merkitystä, lähinnä puran tunteitani tänne. Toivoisin tietysti, että hän ymmärtäisi sen, miltä minusta on tuntunut. Empatiakykyä siihen tarvitaan. En voisi olla tekemisissä ihmisen kanssa, jolta tämä kyky puuttuu.

        Suren, koska olen pettynyt. Ja toivon, että pääsisin irtautumaan hänestä, mikä vapauttaisi valtavasti energiaa muuhun. Ellei sitten hän osaisi/haluaisi mennä itseensä. En ehkä jaksa uskoa siihen enää. Miksi tuhlata rakkauttaan sellaiselle, joka ei näe siinä mitään arvoa?


      • Anonyymi

        Tulit sivusta tähän keskusteluun


      • Anonyymi

        Kun ilmoittaa oman kommenttinsa tulevan sivusta, niin silloin ap ei luule minun, joka aloitin vastaamisen aplle klo 10:58 olevan se joka vastasi aplle klo 12:52. En mitenkään arvostele vastauksen laatua sinänsä.

        Sinä et oikein ymmärrä siinä nyt tätä asiaa. Ei ole pakko olla tyhmä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä tietää. Jos hän osaa mennä asemaani, tietää kyllä miten on satuttanut. Muulla ei ole merkitystä, lähinnä puran tunteitani tänne. Toivoisin tietysti, että hän ymmärtäisi sen, miltä minusta on tuntunut. Empatiakykyä siihen tarvitaan. En voisi olla tekemisissä ihmisen kanssa, jolta tämä kyky puuttuu.

        Suren, koska olen pettynyt. Ja toivon, että pääsisin irtautumaan hänestä, mikä vapauttaisi valtavasti energiaa muuhun. Ellei sitten hän osaisi/haluaisi mennä itseensä. En ehkä jaksa uskoa siihen enää. Miksi tuhlata rakkauttaan sellaiselle, joka ei näe siinä mitään arvoa?

        Mitäpä jos tämä henkilö teki tämän sinun takiasi.
        Vaikka se sattuu kumpaankin aivan valtavasti. Itse tein näin kun selvästi näin että hän kärsii vielä enemmän suhteessa jos jatketaan.
        Hän ei asiaa nää näin vaan olen itserakas kus.pää. joten näillä mennään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos tämä henkilö teki tämän sinun takiasi.
        Vaikka se sattuu kumpaankin aivan valtavasti. Itse tein näin kun selvästi näin että hän kärsii vielä enemmän suhteessa jos jatketaan.
        Hän ei asiaa nää näin vaan olen itserakas kus.pää. joten näillä mennään...

        Ehkä hän ei pidä sinua kusipäänä kuitenkaan. Mutta elämä voi tuntua vähän raskaalta ja epäreilulta joskus. Mutta minkäs sille voi. Ei aina auta, vaikka kuinka tykkääkin.


    • Anonyymi

      Miksei voi olla jonkinlaista kumppanuutta ilman romantiikkaa?
      Aika sairasta loukkaantua siitä, ettei toinen pysty tuntemaan romanttisia tunteita, mikäli kirjoituksessasi on kyse siitä.

      • Anonyymi

        Sairas ihminen! Uskokaa, ett tää henkilö tarvii psyk. Hoitoa, ennenkuin jotain vielä pahempaa sattuu!!!


    • Anonyymi

      Tykkään tästä Markuksen evankeliumi: 10:6

      • Anonyymi

        Raamatussa on niin hienoja asioita, ettei maailmaa varten elävät sitä ymmärrä. Siunausta sinulle.


    • Anonyymi

      Kyllähän tuollaiset asiat pitää selvittää irl, mitä vaikuttaa täällä murista?

    • Anonyymi

      Ei sinun tule olla vihainen tai jankkaa palstalaisten tai kenensä hyvänsä kanssa, vaan olla ymmärtäväinen. Mikäli et pysty siihen, niin poistu tilanteesta.

      • Anonyymi

        En ole vihainen. Suren mielettömän paljon, vaikka yritän kyllä tässä ohella elää elämäänikin. Toiminta on avainsana, ehkäisemään lamaannusta.


      • Anonyymi

        Tämä ei ole häneltä. Mitä tod. näk. :)

        Hyvin todettu noin niinkuin periaatteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole häneltä. Mitä tod. näk. :)

        Hyvin todettu noin niinkuin periaatteessa.

        Todennäköisesti ei olekaan "sinun häneltäsi" . Ei näitä kannata omia, jottei vaan käy niin, että muodostaa toisesta, ties kenen luoman palstakirjoituksen perusteella, käsityksen. Täällä voi purkaa tuntojaan, mutta ihmissuhteet hoidetaan irl.


    • Anonyymi

      Nyt kyllä kannattaa puhua ihan jossain muualla, jos sulla on järkeä lainkaan.

    • Anonyymi

      En tiedä kenelle kirjoitat, mutta minä olen rehellinen ihminen ja kerron aina totuuden. Jos joskus jossain näen seuraavien viiden vuoden aikana sellaisen henkilön, jonka takia joutunut kärsimään vuosien ajan, niin ainoat sanat mitkä sanon ovat, en halua olla kanssasi missään tekemisissä. Itse tunnen itseni parhaiten ja tiedän tarkkaan mitä elämältäni haluan ja mitä en. Olisi pitänyt kysyä lupa.

      • Anonyymi

        Onko niin vaikea jättää ihminen rauhaan jos tämä on päättänyt jäädä vanhaan suhteeseen .


      • Anonyymi

        "Olisi pitänyt kysyä lupa" - mihin?


      • Anonyymi

        Kuinka kauan olet joutunut kärsimään? Mitä hän teki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niin vaikea jättää ihminen rauhaan jos tämä on päättänyt jäädä vanhaan suhteeseen .

        Joillekin on, halutaan änkeentyä toisten väliin väkisin


    • Anonyymi

      Ahaa. Joko olet keksinyt kuka tulisi tilalleni nykyiseen asemaani jos päättäisinkin nousta rinnallesi? Äläkä vastaa ettei tarvitse vaan löytyykö minun paikalleni joku hoitamaan minun nykyiset velvollisuuteni? Ja jos mielestäsi vikaa on vain toisessa silloin kaikki oli tuomittu epäonnistumaan ennenkuin se alkoikaan.

    • Anonyymi

      En mä kyllä tajua tuotakaan oletusta, että ajattelet jonkun täällä päivystävän ajatuksiasi, ja sitten vastailet mieluisiin, että olet hän ja epämieluisiin että et ole hän. Mit vit?
      Jos et voi asiaa jostain luonnesyystä selvittää, niin mikäli taloudellisesti mahdollista, niin oikeanlaisen terapeutin löytäminen olisi tärkeää.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3498
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      188
      1587
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1172
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      835
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      50
      793
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe