MB W124 200D vm 87

Tare

Koetaulussa palaa polttimoiden viallisuuden merkkivalo joskus vaikka valot ei ole päällä .
Autossa oikea etu/taka parkki polttaa sulakkeen vaikka lamput on kunnossa .
Voi vika olla valojako laitteessa joka on sulakekotelon takana rele kotelossa .

3

1021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yliasentaja

Jos vetokoukku, siellä ilmeinen syyllinen, rasia auki, ja katsonta onko johtoja yhdessä, tai hapettunut irti, joko keskinapa, tai (takaa katsoen)kello 8:n napa

Jos siellä kunnossa, myös rekisterivalot jaettu, samassa piirissä oikean puolen valo, sinnekkin vilkaisu

Sitten etsintä jatkuu

Hyvä konsti tutkiskella, on laittaa etuvalon lamppu 55/60W palamaan, johdot sulakkeen paikalle, toinen johto lampun maahan, ja toinen pitkälle valolle(vastaikkaiset liittimetlampussa)

Johdot voi viedä lampullekkin joka paikoillaan, tai irtolampulla kokeilemalla, menee tosi kuumaksi, että se huomioida

Voisi olla hyvä vaikka laittaa lamppu roikkumaan johdosta että lamppu olisi vapaassa tilassa, joka tulee sulakkeelta(johto sulakkeen paikalle ja se toinen sitten siihen toisen pään sulakkeen kiinnityskohtaan, kun palanut sulake voi johdon päät laittaa siihen sulakkeen kiinikkeen alle)

Kun lamppu palaa silloin siinä päällä sulaakkeen polttaminen, kun sammuu tai hyvin vähän kiiluu, sitten kunnossa

• mjo33400

Rekisterikilven valo ja parkkivalo eivät ole samassa piirissä. Rekisterikilven sähköt tulee valokatkaisijan nastasta k ja parkkien sähköt sul.3 oikea etu ja taka vaokatkaisin 58R, sekä sul.8 vasen etu ja taka, valokatkaisin nasta 58L. Sinä asentaja, jos olet kiinnostunut valojen valvontayksikön kytkentäkuvista niin ota yhteyttä [email protected].

• MBB

Kukannin on väittänyt ->Jos siellä kunnossa, myös rekisterivalot jaettu, samassa piirissä oikean puolen valo, sinnekkin vilkaisu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3874
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2599
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2558
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2345
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2148
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1779
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1623
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      301
      1505
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1468
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1467
    Aihe