ompa taas kaupunkin markkinointi osaavaa nälkä oli ja ruokaa teki mieli katoin ruokalistaa hotelista siellä oli että kaivokselle syömään ja linkki ruokalistaan ja linkki ei toimi
pitäs perusasiat olla ees kunnossa!!!
Hoteli kumpun ruokalista
5
471
Vastaukset
- Anonyymi
Perseellään on ja pahasti ravintola asiat kylän kuppilalla. Ruokaa pitää saada molemmissa osoitteissa, tuskin henkilökunnan palkkaus niin kalliiksi tulee molempiin.. Matkailijoita ei juuri liiku ja keskustasta ei viitsi kulkea syrjään syömään ainakaan autoton..
Onneksi on METSÄHOVI ja sen huippulounas ja palvelu.. - Anonyymi
on kyllä kaivoxen raflan ruoka kallista, uunimaggarasta pitää yli kymppi maxaa. Tolla hintaa pitäs saada kyllä jo vähän speccumpaa ruogaa
- Anonyymi
Facebookin kautta kyllä löytyy lounaslista...
- Anonyymi
Kertoo kyllä jotain paikan tasosta jos toimimattomia linkkejä laitetaan. Eikö osata, haluta, viitsitä, kehdata, ehditä vai missä tällä kertaa (teko)syy?
- Anonyymi
Muistavat kuitenkin palkan nostaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223047- 402664
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381503- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125913- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621