Paras roska-auto

Anonyymi

Perustin jätehuoltobisneksen ja uusi Skoda Octavia toimii loistavasti roska autona. Sähköinen takaluukku nostaa roskiksen ilmaan ja tilava tavaratila sopii roskan kuljetukseen loistavasti.

Lisäksi Skodat haisevat yörjölle jo uutena joten hajukaan ei muutu!

8

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi Toyotisti reppanaa. Noinko epätoivoinen olet.

      • Anonyymi

        Reppanan iästä ei ole tietoa, mutta älykkyys on luokasta 6-7 vuotias.


    • Anonyymi

      Hönö on alittanut jopa itsensä.

    • Anonyymi

      Eikö sulle olisi parempaa paikkaa purkaa mielenterveysongelmaa kuin tällaisille palstoille?

      Ymmärrän toki jos tämä on ainoa vaihtoehto, niin sittenhän sun pitää vaan jatkaa tuota toimintaa.

      Tsemiä sulle, on varmaan vaikeeta.

    • Anonyymi

      Skodisti menee aina henkilöön ja alkaa suoltaa vihapuhetta, kun kerrotaan faktat Skodasta.

      AIemmin Skoda Roomster ja Yeti ovat palvelleet hyvin itäplokin roska- ja ulostekuljetuksessa. Octavia lienee nykyisin ykkösmalli tähänkin.

      • Anonyymi

        Eikö tuon räkäisyn ole kirjoittanut ihminen, eikä asia liity mihinkään todellisuuteen, eikä autoihin.
        Eli kyllä syytä mennä henkilöön.


      • Anonyymi

        Itäblokissa kyllä tehtäviä jätealallla hoitaa aidot itäutot, kuten Toyota.
        Länsiautoja eivät raaski siihen hommaan laittaa.


    • Anonyymi

      Toyota, johdata sinä meitä.

      Merkkien merkki tuo uskoville ikuisen onnen, autuuden ja voiton. Mutta voi niitä kurjia uskottomia merkkien merkin kieltäjiä ja pilkkaajia, heidän kohtalonsa on ikuinen kurjuus, hammasten kiristys ja vaikerrus, tulta ja tulikiveä sataa uskottomien päälle kun kurjat vaeltavat synkässä murheen laaksossa.
      Hirmuinen tulee olemaan valitus kun kun väärän merkin valinneet tajuavat erheensä ja ikuisen kadotuksen johon he joutuvat mutta oikean merkin valinneet, he ovat autuaita iänkaikkisesti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe