No huhhuh!

Anonyymi

Kuinka nuo duunarit jaksaa tässä helteessä?, Mulla sohvapöydällä kaksi pöytätuuletinta ja kolmas on sähköperämoottorina Päijän veneen perässä.

15

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eläs saakeli sentään ihanko totta

    • Anonyymi

      Minäkään en ole koskaan ollut töissä.

    • Anonyymi

      Hauen kutu on nyt ohi.

    • Anonyymi

      Ihanaa ottaa kylmiä huurteisia kesämökin terassilla. Järvituuli viilentää sopivasti ilmaa.

      • Anonyymi

        Haha, herääpäs nyt todellisuuteen, kittaat pussikaljaa juopporemmissä.


    • Anonyymi

      Luulen vähän, et duunareilla on prempi kunto ,jaksavat eivätkä pienil lämpimillä tartte hyrriä. Aika yksinkertaista, eikö ?

      • Anonyymi

        Joo mutta katsotaamoa lähempänä eläkeikää, duunarit raihnaisia, joka paikka hajalla mutta mulla kaikki paikat hyvässä kunnossa kun en ole rehkinyt itseäni rikki, päässä nyt vähän vipattaa mutta se ei elämää haittaa, päin vastoin, eläke putosi kuin Manulle illallinen!


    • Anonyymi

      Voisivat nuo helteet jo hellittää tältä kesältä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, hiki tulee kun kävelee sohvalta keittiöön jääkaapille ja takaisin.
        Eilen vedin 4 lihapiirakkaa ja kokonaisen paistetun hk-blöön ja 4 tölkkiä bissee niin tuli hiki.


    • Anonyymi

      Kiva on loikoilla softalla, verhot tiukasti kii ettei tule lämpö sisään. Hohhoijaa taidan ottaa nokoset, rehkikäähän siellä helteessä että minä saan KELA korvaukset säännöllisesti😂

    • Anonyymi

      Kelalla on käynnissä priorisointisuunnitelma tukien suhteen. Sen mukaan kantasuomalaiset tuensaajat on saatava tukien ulkopuolelle, jotta kasvava määrä matuja saadaan rahoitettua. Suunnitelma laittaisi kantasuomalaiset tuensaajat nk. pakkotyöhön vastineeksi avustuksista. Matuille tällaista velvoitetta ei tule kulttuurisyistä. Ainakin vasurit ja vihreät ovat ottaneet uudistuksen ilolla vastaan.

      • Anonyymi

        Puhut totta tuollaista järjestelmää Halla-aho ajaa eli mm. yleissitovuuden poistoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut totta tuollaista järjestelmää Halla-aho ajaa eli mm. yleissitovuuden poistoa.

        Eli Persut on etulinjassa tässäkin asiassa.
        Onneksi Persut on niin rehellistä ja lainkuuliaista porukkaa. Hattua nostan.


    • Anonyymi

      Nyt alkaa tuo auringon paistaminen helpottaa kun kääntyi puiden varjoon mollikka, vois keitellä aamusufeet ja mennä partsille istumaan. Sitten kun ilta viilenee niin täytyy lähteä kurvailemaan bemun 325ix avoautolla ja tsiikailla vähäpukeisia naisia. Musiikiksi olen tälle illalle valinnut avoautoon PetShop Boys!

    • Anonyymi

      Huarapiäskysijä näättää suapunneen kylillen. Voe mahoton mikä homma niillon outtamassa. Siäliks käy. Oesvat jiäneet ahrikkaan huiloomaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe