No huhhuh!

Anonyymi

Kuinka nuo duunarit jaksaa tässä helteessä?, Mulla sohvapöydällä kaksi pöytätuuletinta ja kolmas on sähköperämoottorina Päijän veneen perässä.

15

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eläs saakeli sentään ihanko totta

• Anonyymi

Minäkään en ole koskaan ollut töissä.

• Anonyymi

Hauen kutu on nyt ohi.

• Anonyymi

Ihanaa ottaa kylmiä huurteisia kesämökin terassilla. Järvituuli viilentää sopivasti ilmaa.

• Anonyymi

Haha, herääpäs nyt todellisuuteen, kittaat pussikaljaa juopporemmissä.

• Anonyymi

Luulen vähän, et duunareilla on prempi kunto ,jaksavat eivätkä pienil lämpimillä tartte hyrriä. Aika yksinkertaista, eikö ?

• Anonyymi

Joo mutta katsotaamoa lähempänä eläkeikää, duunarit raihnaisia, joka paikka hajalla mutta mulla kaikki paikat hyvässä kunnossa kun en ole rehkinyt itseäni rikki, päässä nyt vähän vipattaa mutta se ei elämää haittaa, päin vastoin, eläke putosi kuin Manulle illallinen!

• Anonyymi

Voisivat nuo helteet jo hellittää tältä kesältä.

• Anonyymi

Samaa mieltä, hiki tulee kun kävelee sohvalta keittiöön jääkaapille ja takaisin.
        Eilen vedin 4 lihapiirakkaa ja kokonaisen paistetun hk-blöön ja 4 tölkkiä bissee niin tuli hiki.

• Anonyymi

Kiva on loikoilla softalla, verhot tiukasti kii ettei tule lämpö sisään. Hohhoijaa taidan ottaa nokoset, rehkikäähän siellä helteessä että minä saan KELA korvaukset säännöllisesti😂

• Anonyymi

Kelalla on käynnissä priorisointisuunnitelma tukien suhteen. Sen mukaan kantasuomalaiset tuensaajat on saatava tukien ulkopuolelle, jotta kasvava määrä matuja saadaan rahoitettua. Suunnitelma laittaisi kantasuomalaiset tuensaajat nk. pakkotyöhön vastineeksi avustuksista. Matuille tällaista velvoitetta ei tule kulttuurisyistä. Ainakin vasurit ja vihreät ovat ottaneet uudistuksen ilolla vastaan.

• Anonyymi

Puhut totta tuollaista järjestelmää Halla-aho ajaa eli mm. yleissitovuuden poistoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut totta tuollaista järjestelmää Halla-aho ajaa eli mm. yleissitovuuden poistoa.

Eli Persut on etulinjassa tässäkin asiassa.
        Onneksi Persut on niin rehellistä ja lainkuuliaista porukkaa. Hattua nostan.

• Anonyymi

Nyt alkaa tuo auringon paistaminen helpottaa kun kääntyi puiden varjoon mollikka, vois keitellä aamusufeet ja mennä partsille istumaan. Sitten kun ilta viilenee niin täytyy lähteä kurvailemaan bemun 325ix avoautolla ja tsiikailla vähäpukeisia naisia. Musiikiksi olen tälle illalle valinnut avoautoon PetShop Boys!

• Anonyymi

Huarapiäskysijä näättää suapunneen kylillen. Voe mahoton mikä homma niillon outtamassa. Siäliks käy. Oesvat jiäneet ahrikkaan huiloomaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      28
      4968
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      61
      1839
    3. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      106
      1767
    4. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      108
      1618
    5. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      28
      1233
    6. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      861
    7. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      218
      859
    8. Mitkä on ne piirteet

Mitkä kaivatussasi vetoaa tai mihin ihmiset kiinnittävät huomiota
      Ikävä
      53
      752
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      40
      744
    10. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      51
      731
    Aihe