Mitä mieltä kuusamon kepun ehdokkaista kunnallisvaaleissa. Eikö nyt nuo ylivanhat , turvonneet ja sairaan näköiset jo voisi vaihtua. Mitään eivät ole saaneet aikaan . Mutta kun kynsin hampain pitäis päästä vaikka toinen jalka jo haudassa. Mikä tää vaalimainontatemppukin on yhestä naisesta - viisi kuvaa samalla naamalla rivissä. Tulee vain vastenmielinen olo äänestää.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Vanhat saamattomat pakkouskontoa tuputtavat hyväveli kepulaiset pois
- Anonyymi
Esim ?
- Anonyymi
On siellä hyviä nuorempia, jos ei vanhemmat kiinnosta.
- Anonyymi
Koillissanomat vois tutkia et ketkä kepun nykyisistä valtuutetuista, sekä pyrkimässä olevista ovat rukakeskuksen "voitelun" voimalla...
- Anonyymi
ÄLKÄÄ KOSKAAN LUOTTAKO PUOLUEESEEN JONKA NIMESSÄ ON KUSTA!
- Anonyymi
No eipä valittu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 45530
- 37503
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77493