Haittaako nainen jos?

Anonyymi

Ikäväsi kohteella ei ole kaikki palapelin palaset enää tallella?

17

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mahtaa olla älykäs ihminen?

    • Anonyymi

      Sitten täytyy mennä palapelipäiden kerhoon -> 🤯

    • Anonyymi

      No monimutkaisemmat koostuu niin suuresta määrästä osia, ettei yks tai kaks palaa sinne sun tänne vielä pilaa kokonaiskuvaa. Monesti silmä vähä niinku luonnostaan korjaa sellaset pienet nyrjähdykset ja vajavaisuudet.

      • Anonyymi

        Vähä ku jeesus tai muija su allah..


    • Anonyymi

      Silloin ne palat etsitään.

    • Anonyymi

      Eihän se haittaa, yhdessä etsitään ja kootaan se.

    • Anonyymi

      Kenellä täällä muka sitten on? Sellasia ihmisiä on hyvin harvassa, joilla olis kaikki palaset tallessa ja vielä vähemmän kohallaan. Mulle riittää jos oleelliset palat löytyy ja jonkulainen suunnitelma miten selvitä ilman niitä puuttuvia.

    • Anonyymi

      Aijon käyttää älykästä sopeutumista niin ei haittaa....

    • Anonyymi

      En nyt jaksa ajatella sitä asiaa.

    • Anonyymi

      Eiköhän se pääasia ole se että haittaako sua. Jos jotain toista haittaa niin heitä sillä vesilintua ja etsi joku jota ei haittaa

    • Anonyymi

      Ei haittaa, taitaa oma palapelinikin levitä koko ajan.

    • Anonyymi

      Ei valmiissa maailmassa muutaman palikan siirtymät mitään haittaa. Osattava suhteuttaa palikat toisiimme.

    • Anonyymi

      ööög ?

    • Anonyymi

      Ne puuttuvat palaset voikin olla hänellä. Yhdessä kanssasi niistä syntyisi kokonaisuus.

    • Anonyymi

      Ei tietenkään haittaa. Vaikka trolluskainen tämäkin varmasti on 😃

    • Anonyymi

      Riippuu mitä tarkoitat. Haluan ja aion elää tasapainoista elämää ja terveellisesti. Jos tämä ei onnistu toisen ihmisen takia, niin silloin se tietysti haittaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe