Oltiinhan me

Anonyymi

Nainen aika huono match. Helpottunutkin olo kun kaikki on ohi.

38

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samat ajatukset täällä. Take care. 👋

      • Anonyymi

        Kyllä, kohti uusia seikkailuja ✋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kohti uusia seikkailuja ✋

        Vähintään kolme merkkiä ja 👍


    • Anonyymi

      Kyllä. Pinnalta katsottuna olemme samanlaisia, mutta syvemmältä raaputtaessa erot tulivat esiin.

      • Anonyymi

        Tuo voi toimia toisinpäinkin. Kemiat voi kohdata mutta tasoerot ulkonäössä jne voi pilata kaiken.


      • Anonyymi

        Erilaiset arvot erottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo voi toimia toisinpäinkin. Kemiat voi kohdata mutta tasoerot ulkonäössä jne voi pilata kaiken.

        Tasoerot sielussa. Oli jo niin pinnallinen kommentti et yöks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasoerot sielussa. Oli jo niin pinnallinen kommentti et yöks.

        Tod


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo voi toimia toisinpäinkin. Kemiat voi kohdata mutta tasoerot ulkonäössä jne voi pilata kaiken.

        Juu se on hankala kun itse on niin kaunis, ettei löydy vertaista. Feel you honey


    • Anonyymi

      En sanoisi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvä, että sinäkin olet helpottunut hyvää kesää☀️

      • Anonyymi

        Kiitos samoin!


      • Anonyymi

        Tuskin tämä edes on sinulle. Kuvittelet vain!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      😢😢 surullisempi kuin koskaan

    • Anonyymi

      Hän on mun match. Eikä mikään ole vielä ohi.

    • Anonyymi

      Toivottavasti toinen on myös yhtä helpottunut, kuin sinä ap. Kaikki kun eivät pysty siirtymään eteenpäin yhtä helpolla, vaikka haluaisivatkin. Jotain tuossa ilmoituksessasi oli kyllä hieman outoa. Miksi tulit julistamaan riemuasi suomi24- ikäväpalstalle?

      • Anonyymi

        Provo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Provo.

        No niin minäkin sen ajattelin. Aika ilkeä sellainen 🤔 Mutta ihmiset voi huonosti.


    • Anonyymi

      Pitkän pitkän matkan tulos, ei mitään ilakointia. Haikeata se aina on.

    • Anonyymi

      No ei hätä ole tämän näkönen, semmosta sattuu paremmissaki piireissä, pitää vaan korjata luunsa.

    • Anonyymi

      Sinä et antanut mahdollisuutta vaan pakenit pakenemistasi. Joka kerta kun olisi ollut mahdollista lähentyä entisestään. Ensin luulin, että olet joko ujo tai esität vaikeasti tavoiteltavaa. Sitten kuulin kuinka puhuit muista ja kuinka lähellä olet muita ja minä luovutin. Ymmärsin vihdoin viimein yskän ettet minua halua.

      • Anonyymi

        Anteeksi sivusta tämä. Otti silmiin ja korviin lause: Kuulit jostain henkilöstä muilta. Siihen en paljon korviani klopsauttaisi. Monen kohdalla jo nähty, mitä muiden suusta pukkaa. Sitä se on massakasassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi sivusta tämä. Otti silmiin ja korviin lause: Kuulit jostain henkilöstä muilta. Siihen en paljon korviani klopsauttaisi. Monen kohdalla jo nähty, mitä muiden suusta pukkaa. Sitä se on massakasassa.

        Tai joku puhui muista huonoin sävelin. Noilla eväillä kannattaa jatkaa yksikseen. Varmaan sinulle valitaan kumppani ei tarvii ite vaivautua. Kätevää.


      • Anonyymi

        Jos sulla on ollut mahdollisuus lähestyä, miksi et ole tehnyt niin?


    • Anonyymi

      Mitä missä milloin

    • Anonyymi

      Jos tuo ajatus auttaa sua, tartu siihen. Itse ajattelen, että me oltiin ihan täydellinen match, tehty toisillemme, mutta tilanne oli vaikea ja me ei uskallettu tarpeeksi.

      • Anonyymi

        Tämä 6:27 kommentti kuvaa hyvin tilannetta.


    • Anonyymi

      Jos älykkyydessä merkittävä ero, turha surra tällaista menetystä. Ei vain toimisi. Elämänarvojen erilaisuus toinen tärkeä syy.

    • Anonyymi

      Ehkä mokasit ja nyt yrität kääntää osin syyn toiselle? Ei voi tietää? Mut mielikuva toisesta on ainakin itsellä aluksi todella myönteinen, toinen tuntuu just siltä oikealta ja sit myöhemmin voi olla jopa pahemman luokan pettymys?

      Itsekriittisyyskään ei ole huono asia, koska siten myös kehityt paremmaksi ihmisenä, jos vain osaat sen taidon, kaikki ei osaa, eikä edes halua, kun elävät hetkessä, ei huolta huomisesta- tyyliin? Kokemuksia, hyviä ja huonoja, molemmat ehkä hyviä, jos osaat oikein asennoitua niihin, itse en osaa, siksi jää kokematta.

      Meitä on moneksi ja sen oikean löytäminen ei ole helppoa. Siks monesti olen myös luovuttanut. Mielikuvaan voi ihastuakin, riippuu paljon ensivaikutelmasta, jonka toisesta saa. Pettymyksiä kohtaa helpommin kuin sen mieleisen myönteisen. Toiset pelaa likaisempaa peliä kuin toiset, varovainen aina hyvä olla näiden kanssa.

    • Anonyymi

      Huh, minäkin olen helpottunut, kun teillä on nyt kaikki ohi. Toivottavasti lopetatte kirjoittelunne, ettei mun tartte enää lueskella teidän tyhmiä tekstejä😃.

      • Anonyymi

        Toivottavasti sinäkin lopetat, ettei minun tarvitse lukea näitä sinun aivopieruja, eikä kenenkään muunkaan 😉 tyhjänpäiväinen rupsuhan tuokin kommentti tässä oli ja sivusta tämä


    • Anonyymi

      Rinnat rottingilla kohti kesää siis! 😂💅💄👋😎

    • Anonyymi

      Kaikki oli ohi jo ennenkuin alkoikaan, thanks huumeiden ja se miten niihin ajauduin ja vedätyksen kautta tehtyjä vedätyksiä tekoja.

      Krokotiilin kyyneleitä.

      Anteeksiantamisessa oli tekemistä.

      Rauhan sain ja se pysyy.

    • Anonyymi

      Selvästi naisen kirjoittama.

    • Anonyymi

      Höpö höpö. Meitä ei mikään erota kunhan päästään asiaan. Mukavaa kesää kun ei kuitenkaan nähdä 😊

    • Anonyymi

      Toisilleen valehteleva match.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe