Oikeasti näkevälle

Anonyymi

Onko mitään hyvää näkyvissä? Kaikki asiat ovat huonosti. Olen yksinäinen ja onneton vaalea nainen.

11

821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

> Onko mitään hyvää näkyvissä?

On, totuus ja rakkaus voittaa lopulta. :)

• Anonyymi

Voitko vähän selventää? Totuus mistä, rakkaus kenen kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko vähän selventää? Totuus mistä, rakkaus kenen kanssa?

"Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä."
        1 Joh. 4:16

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä."
        1 Joh. 4:16

Jumala on sairain narsisti mitä on olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala on sairain narsisti mitä on olemassa.

> Jumala on sairain narsisti mitä on olemassa.

Millä perusteella?

• Anonyymi

Se on suhteellista-mitä on olla onneton tai hyvää jollekin.Ja näkijä varmaan ratkaisee ja pelastaa elämsäs joo.

• Anonyymi

Miksipä et soittaisi neuvoa? Olen saanut usein apua vaikeisiin tilanteisiini soittamalla selvänäkijälle. Eräällä sivulla saa uutena soittajana 10 minuuttia ilmaiseksi. Haluaisin sen sivun nimenkin tähän laittaa, mutta en tiedä onko se jossain säännöissä kielletty? nimimerkillä: Enkeliviesti

• Anonyymi

Olen soittanut monelle, myös enkeliviestin ilmaiset 10min on tullu käytettyä...mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen soittanut monelle, myös enkeliviestin ilmaiset 10min on tullu käytettyä...mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut.

> Olen soittanut monelle, myös enkeliviestin ilmaiset 10min on tullu käytettyä...mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut.

No, ainakin keskustelua on tapahtunut täällä. :)

Luultavasti olet kiinnostunut muusta, mutta sanon silti, kannattaisi toimia tämän mukaan:

"Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?' Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan. Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan."
        Mat. 6:31-33

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pitäisi tapahtua? Mitä odotat tapahtuvan? Mitä on se hyvä, jota oletat tai odotat? Meidän tulevaisuutemme menee juuri niin kuin sen on tarkoituskin mennä ja kaikki tapahtuu juuri niin kuin pitääkin tapahtua. Varmaan saat enkeliviestin selvänäkijältä vinkkejä siihen, mitä se on. Mieti kysymyksesi valmiiksi. Mieti mihin oikeasti haluat vastauksen. "Onko mitään hyvää näkyvissä? Kaikki asiat ovat huonosti. Olen yksinäinen ja onneton vaalea nainen." on vaikea lähtökohta, koska pitäisi ensin sinun määrittää mikä on hyvää ja mikä on huonoa. Enkä oikein usko siihen, että KAIKKI asiat on huonosti. Asenteen korjaamiseenkin saat apua enkeliviestistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pitäisi tapahtua? Mitä odotat tapahtuvan? Mitä on se hyvä, jota oletat tai odotat? Meidän tulevaisuutemme menee juuri niin kuin sen on tarkoituskin mennä ja kaikki tapahtuu juuri niin kuin pitääkin tapahtua. Varmaan saat enkeliviestin selvänäkijältä vinkkejä siihen, mitä se on. Mieti kysymyksesi valmiiksi. Mieti mihin oikeasti haluat vastauksen. "Onko mitään hyvää näkyvissä? Kaikki asiat ovat huonosti. Olen yksinäinen ja onneton vaalea nainen." on vaikea lähtökohta, koska pitäisi ensin sinun määrittää mikä on hyvää ja mikä on huonoa. Enkä oikein usko siihen, että KAIKKI asiat on huonosti. Asenteen korjaamiseenkin saat apua enkeliviestistä.

Juuri näin! Kirjoittajan kanssa nii samaa mieltä. Ja tunnistan itseki nämä. Pitää ensin pohtia tarkkaa sitä mihi oikiast haluaa se vastaukse saara. Mitä kysmyksii sit kysyis, et sais vastauksii niihi asioihi joihi se vastaukse pahimmin tarttis. Ja sit soittaa vaiks enkeliviestisivuille. Kattoo siält oman näköse näkijn. Valittee ittekki intuitiol ni ossuu parhaite kohralle. Sit kyssyy ne oikiayt kysymkset ja varmaste saa vinkei ja suuntii mist sit on helpomp lähtiä kattomaan mitä tapahtus. Voimii sulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe