Oikeasti näkevälle

Anonyymi

Onko mitään hyvää näkyvissä? Kaikki asiat ovat huonosti. Olen yksinäinen ja onneton vaalea nainen.

11

727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      > Onko mitään hyvää näkyvissä?

      On, totuus ja rakkaus voittaa lopulta. :)

      • Anonyymi

        Voitko vähän selventää? Totuus mistä, rakkaus kenen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko vähän selventää? Totuus mistä, rakkaus kenen kanssa?

        "Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä."
        1 Joh. 4:16


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä."
        1 Joh. 4:16

        Jumala on sairain narsisti mitä on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on sairain narsisti mitä on olemassa.

        > Jumala on sairain narsisti mitä on olemassa.

        Millä perusteella?


      • Anonyymi

        Se on suhteellista-mitä on olla onneton tai hyvää jollekin.Ja näkijä varmaan ratkaisee ja pelastaa elämsäs joo.


    • Anonyymi

      Miksipä et soittaisi neuvoa? Olen saanut usein apua vaikeisiin tilanteisiini soittamalla selvänäkijälle. Eräällä sivulla saa uutena soittajana 10 minuuttia ilmaiseksi. Haluaisin sen sivun nimenkin tähän laittaa, mutta en tiedä onko se jossain säännöissä kielletty? nimimerkillä: Enkeliviesti

      • Anonyymi

        Olen soittanut monelle, myös enkeliviestin ilmaiset 10min on tullu käytettyä...mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen soittanut monelle, myös enkeliviestin ilmaiset 10min on tullu käytettyä...mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut.

        > Olen soittanut monelle, myös enkeliviestin ilmaiset 10min on tullu käytettyä...mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut.

        No, ainakin keskustelua on tapahtunut täällä. :)

        Luultavasti olet kiinnostunut muusta, mutta sanon silti, kannattaisi toimia tämän mukaan:

        "Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?' Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan. Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan."
        Mat. 6:31-33


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen soittanut monelle, myös enkeliviestin ilmaiset 10min on tullu käytettyä...mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut.

        Mitä pitäisi tapahtua? Mitä odotat tapahtuvan? Mitä on se hyvä, jota oletat tai odotat? Meidän tulevaisuutemme menee juuri niin kuin sen on tarkoituskin mennä ja kaikki tapahtuu juuri niin kuin pitääkin tapahtua. Varmaan saat enkeliviestin selvänäkijältä vinkkejä siihen, mitä se on. Mieti kysymyksesi valmiiksi. Mieti mihin oikeasti haluat vastauksen. "Onko mitään hyvää näkyvissä? Kaikki asiat ovat huonosti. Olen yksinäinen ja onneton vaalea nainen." on vaikea lähtökohta, koska pitäisi ensin sinun määrittää mikä on hyvää ja mikä on huonoa. Enkä oikein usko siihen, että KAIKKI asiat on huonosti. Asenteen korjaamiseenkin saat apua enkeliviestistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pitäisi tapahtua? Mitä odotat tapahtuvan? Mitä on se hyvä, jota oletat tai odotat? Meidän tulevaisuutemme menee juuri niin kuin sen on tarkoituskin mennä ja kaikki tapahtuu juuri niin kuin pitääkin tapahtua. Varmaan saat enkeliviestin selvänäkijältä vinkkejä siihen, mitä se on. Mieti kysymyksesi valmiiksi. Mieti mihin oikeasti haluat vastauksen. "Onko mitään hyvää näkyvissä? Kaikki asiat ovat huonosti. Olen yksinäinen ja onneton vaalea nainen." on vaikea lähtökohta, koska pitäisi ensin sinun määrittää mikä on hyvää ja mikä on huonoa. Enkä oikein usko siihen, että KAIKKI asiat on huonosti. Asenteen korjaamiseenkin saat apua enkeliviestistä.

        Juuri näin! Kirjoittajan kanssa nii samaa mieltä. Ja tunnistan itseki nämä. Pitää ensin pohtia tarkkaa sitä mihi oikiast haluaa se vastaukse saara. Mitä kysmyksii sit kysyis, et sais vastauksii niihi asioihi joihi se vastaukse pahimmin tarttis. Ja sit soittaa vaiks enkeliviestisivuille. Kattoo siält oman näköse näkijn. Valittee ittekki intuitiol ni ossuu parhaite kohralle. Sit kyssyy ne oikiayt kysymkset ja varmaste saa vinkei ja suuntii mist sit on helpomp lähtiä kattomaan mitä tapahtus. Voimii sulle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe