niinkuin androidissa pienoisohjelma, kätevä muistutus, saako?
Kalenteri kotinäyttöön iphoneen
11
334
Vastaukset
- Anonyymi
Rajoitettuun paskaphoneen ei saa mitään hienouksia:D
- Anonyymi
Eikö tosiaan saa kalenteria missä muistutukset,näkisi hdti kun avaa puhelimen? Androidissa ollut jo 10v miten nämä lampaat ei tiedä puhelimestaan.
- Anonyymi
Kyllähän senkin saa
- Anonyymi
Ios 14 onnistuu
Painaa näyttöä pitkään ja vasempaan yläkulmaan ja kuvakkeitten kulmiin ilmestyy merkit. Paina sieltä vasemmasta yläkulmasta merkkejä, niin saat esiin vidget valikon josta voi valita mm kalenterin. Kun olet saanut sen mielestäsi oikeaan kohtaan aloituksessa hyväksy muutos näytön oikeassa yläkulmassa näkyvästä valmis painikkeesta.
Itse hankin ensimmäisen iPhonen tammikuussa ja ei se mikään huono ole. Se on hiottu aika hyväksi, mutta on helvetin kallis.- Anonyymi
Huonoksi se on tehty:D
- Anonyymi
Ok. Kiitti!
- Anonyymi
Olen ensimmäisen vastauksen kirjoittaja joka antoi neuvon kalenterin asettamiseksi.
Itselläni on iphone 12mini jossa on ios 14.6. Aivan vasemmalla olevassa alasivussa on valmiita widgettejä ja siellä oli valmis kalenteri. Ei tarvitse kuin painaa pitkään näyttöä ja vetää se kalenteri aloitusnäyttöön. Itseasiassa appstoressa ei näkynyt parempaakaan ratkaisua.
Itse olen melko uusi iphone käyttäjä mutta olen tykännyt tästä vaikka tämä onkin juuttaan kallis.- Anonyymi
Et sinä nopeampaa androidia halvemmalla löydä kuin iOs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä nopeampaa androidia halvemmalla löydä kuin iOs
Tuo on totta. Nyt saa iphone 12 mallia aika hyvään hintaan! Itselläni on 12 mini, ja se on muuten yllättävän riittävä! 5,4" eikä ollenkaan mikään pieni....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta. Nyt saa iphone 12 mallia aika hyvään hintaan! Itselläni on 12 mini, ja se on muuten yllättävän riittävä! 5,4" eikä ollenkaan mikään pieni....
Samsung A41 samankokoinen kuin 12 hyvä näyttö,akku kaikki asiat hoitunut hyvin, hinta ero huomattava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samsung A41 samankokoinen kuin 12 hyvä näyttö,akku kaikki asiat hoitunut hyvin, hinta ero huomattava.
Kaikki sinun asiat ei tarkoita että muille riittäisi nuo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15010909
- 525210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452423- 302113
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131691Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421524Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301221Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317882