niinkuin androidissa pienoisohjelma, kätevä muistutus, saako?
Kalenteri kotinäyttöön iphoneen
11
331
Vastaukset
- Anonyymi
Rajoitettuun paskaphoneen ei saa mitään hienouksia:D
- Anonyymi
Eikö tosiaan saa kalenteria missä muistutukset,näkisi hdti kun avaa puhelimen? Androidissa ollut jo 10v miten nämä lampaat ei tiedä puhelimestaan.
- Anonyymi
Kyllähän senkin saa
- Anonyymi
Ios 14 onnistuu
Painaa näyttöä pitkään ja vasempaan yläkulmaan ja kuvakkeitten kulmiin ilmestyy merkit. Paina sieltä vasemmasta yläkulmasta merkkejä, niin saat esiin vidget valikon josta voi valita mm kalenterin. Kun olet saanut sen mielestäsi oikeaan kohtaan aloituksessa hyväksy muutos näytön oikeassa yläkulmassa näkyvästä valmis painikkeesta.
Itse hankin ensimmäisen iPhonen tammikuussa ja ei se mikään huono ole. Se on hiottu aika hyväksi, mutta on helvetin kallis.- Anonyymi
Huonoksi se on tehty:D
- Anonyymi
Ok. Kiitti!
- Anonyymi
Olen ensimmäisen vastauksen kirjoittaja joka antoi neuvon kalenterin asettamiseksi.
Itselläni on iphone 12mini jossa on ios 14.6. Aivan vasemmalla olevassa alasivussa on valmiita widgettejä ja siellä oli valmis kalenteri. Ei tarvitse kuin painaa pitkään näyttöä ja vetää se kalenteri aloitusnäyttöön. Itseasiassa appstoressa ei näkynyt parempaakaan ratkaisua.
Itse olen melko uusi iphone käyttäjä mutta olen tykännyt tästä vaikka tämä onkin juuttaan kallis.- Anonyymi
Et sinä nopeampaa androidia halvemmalla löydä kuin iOs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä nopeampaa androidia halvemmalla löydä kuin iOs
Tuo on totta. Nyt saa iphone 12 mallia aika hyvään hintaan! Itselläni on 12 mini, ja se on muuten yllättävän riittävä! 5,4" eikä ollenkaan mikään pieni....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta. Nyt saa iphone 12 mallia aika hyvään hintaan! Itselläni on 12 mini, ja se on muuten yllättävän riittävä! 5,4" eikä ollenkaan mikään pieni....
Samsung A41 samankokoinen kuin 12 hyvä näyttö,akku kaikki asiat hoitunut hyvin, hinta ero huomattava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samsung A41 samankokoinen kuin 12 hyvä näyttö,akku kaikki asiat hoitunut hyvin, hinta ero huomattava.
Kaikki sinun asiat ei tarkoita että muille riittäisi nuo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450