niinkuin androidissa pienoisohjelma, kätevä muistutus, saako?
Kalenteri kotinäyttöön iphoneen
11
342
Vastaukset
- Anonyymi
Rajoitettuun paskaphoneen ei saa mitään hienouksia:D
- Anonyymi
Eikö tosiaan saa kalenteria missä muistutukset,näkisi hdti kun avaa puhelimen? Androidissa ollut jo 10v miten nämä lampaat ei tiedä puhelimestaan.
- Anonyymi
Kyllähän senkin saa
- Anonyymi
Ios 14 onnistuu
Painaa näyttöä pitkään ja vasempaan yläkulmaan ja kuvakkeitten kulmiin ilmestyy merkit. Paina sieltä vasemmasta yläkulmasta merkkejä, niin saat esiin vidget valikon josta voi valita mm kalenterin. Kun olet saanut sen mielestäsi oikeaan kohtaan aloituksessa hyväksy muutos näytön oikeassa yläkulmassa näkyvästä valmis painikkeesta.
Itse hankin ensimmäisen iPhonen tammikuussa ja ei se mikään huono ole. Se on hiottu aika hyväksi, mutta on helvetin kallis.- Anonyymi
Huonoksi se on tehty:D
- Anonyymi
Ok. Kiitti!
- Anonyymi
Olen ensimmäisen vastauksen kirjoittaja joka antoi neuvon kalenterin asettamiseksi.
Itselläni on iphone 12mini jossa on ios 14.6. Aivan vasemmalla olevassa alasivussa on valmiita widgettejä ja siellä oli valmis kalenteri. Ei tarvitse kuin painaa pitkään näyttöä ja vetää se kalenteri aloitusnäyttöön. Itseasiassa appstoressa ei näkynyt parempaakaan ratkaisua.
Itse olen melko uusi iphone käyttäjä mutta olen tykännyt tästä vaikka tämä onkin juuttaan kallis.- Anonyymi
Et sinä nopeampaa androidia halvemmalla löydä kuin iOs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä nopeampaa androidia halvemmalla löydä kuin iOs
Tuo on totta. Nyt saa iphone 12 mallia aika hyvään hintaan! Itselläni on 12 mini, ja se on muuten yllättävän riittävä! 5,4" eikä ollenkaan mikään pieni....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta. Nyt saa iphone 12 mallia aika hyvään hintaan! Itselläni on 12 mini, ja se on muuten yllättävän riittävä! 5,4" eikä ollenkaan mikään pieni....
Samsung A41 samankokoinen kuin 12 hyvä näyttö,akku kaikki asiat hoitunut hyvin, hinta ero huomattava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samsung A41 samankokoinen kuin 12 hyvä näyttö,akku kaikki asiat hoitunut hyvin, hinta ero huomattava.
Kaikki sinun asiat ei tarkoita että muille riittäisi nuo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1033495Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1962226Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02090Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371822Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91649- 951088
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5830Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827- 49821
Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti129773