siitä, "että näinhän se on". ihminen voi tietää, mutta ei kuitenkaan tule ajatelleeksi välttämättä, nimittäin, olen itsekkin vähän katsellut vähän ympäriinsä, jospa löytyisi vaikka sijoitusyksiö, haluan, että vaikka se onkin sijoitukseen tarkoitettu, niin ostain vain sellaisen, jossa voisin myös itse asua, eli en lähde ostamaan kesällä "saunaa" tai talvella "jääkaappia" tai muutenkaan sellaista, josta on enempi huolia kuin hytyä :D
Enkä omastakaan mielestäni ole ihan noviisi asuntoasioissa, mutta tämä Eizbeen asunto muistutti minua, "että näihän se on, kiitos kuin muistutit", koska juuri olen kattellut vähän yksiöitä. Ja yksiöt on niin pieniä kuitenkin, että, jos se on sauna, ei siellä asu ite Erkkikään :D
eizbee
Pohjolan_Eka
Kiitos hyvästä vastauksesta.
Kysyjä ei ollut sanomansa mukaan ihan tosissaan kohteen hankinnan kanssa, niin ajattelin, että hän kysyy tarkennusta, jos ei ole omaa kokemusta tuosta kuumuudesta. Eli en selittele itsestäänselvyyksiä.
Eizbee ei todellakaan selittele itsestään selvyyksiä, viesti tarkensi tai muistutti minuakin, kun
Anonyymi
1
72
Vastaukset
- Anonyymi
hytyä = hyötyä :D
pitäisköhän mun oikeasti ruveta katsomaan edes vähän näiden kirjaimien perään, nyt mä vaan nakutan sinne päin :D osaan minä kirjoittaakin, mutta ei näille saitelille jaksa niin katsoa, missä järjestyksessä kirjaimia näpyttelee, vetelen näppäimistöä edes takaisin, ja katson, mitä sieltä tulee :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20711903- 298218
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596323Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775247- 574978
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai504518Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1184432- 1193926
- 823415
- 531957