Eduskunnan vastine Hallinto-oikeudelle - case Savola

Anonyymi

Siellä Tuppurainen ja Tappurainen kiistelee.
Savola on käyttäytynyt kummallisesti, kun on etsityttänyt kuukauden syyllistä tietovuotoon, jonka on tehnyt itse. Ja eduskunta puolestaan jättää kokonaan mainitsematta, että Sipilä on liioitellut hyökkäystä. Tavallaan ymmärrän että Savola on hyökkääjää puolustuanut näyttämällä mitä todella on tapahtunut, ettei tuomiosta tulisi liian kova.
Poliitikon tyrkkiminenkin on rikos ja pelottavaa, mutta asiassa pitää pysyä, eikä liioitella tyrkkimisen sijasta nyrkkien iskuja.
Toivottavasti käminä päättyy siihen että tekijä saa oikeudenmukaisen ja kohtuullisen rangaistuksen. Nyt hän kiistää kaiken.
Minulla päällimmäinen tunne on se että Sipilä on jo henkisesti hävinnyt liioitellessaan ja hyökätessään näin vahvasti Savolaa vastaan, vaikka laki sanoisi mitä. Jos vielä tekijä saa "liian raskaan" tuomion, Sipilän maine suorastaan romahtaa alaspäin.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä maine?

      Mutta noin muuten, aina ollut ja aina tullenee olemaan ongelmia politiikkojen ja muutenkin julkisuudenhenkilöiden turvallisuusasioissa. Poltiikot herättää kaikenlaisia tuntemuksia kansalaisissa ja jokin itseä koskenut vääryys saapi helpolla jonkun politiikon kasvot. Kun nyt joutuu kadulla dallaileen, sattuhan sitä, että joku ei tykkää sen naamarista ja vetäsee turpiin.

      Aika vasta oli stubbin kahvittaminen ja soinin vaaliteltalla käsikähmää, oulussakin oli jotain. Tälle vuodelle vaaleissa näköjään ollut suosittua vaalijulisteiden sotkeminen, niistä uutisoitu ympäri maan.

      Aamiaismurokohukin tavallaan liittyy asiaan, kuuluuko pm.n kulkea alepassa aamuisin turvamiesten kans ostelemassa muroja ja omenia? Maksais se sekin rahaa, lisäks mimmin keskittyminen duuniasioihin heikkenis ja tosiaan, joku vois vetäistä polttimoon vaan siks, että kyseessä tunnettu politiikko.

      Sipilän tapaus tavallaan nolo, iso meteli aika pienestä jutusta. Vähän samaa, kuin marinin kohdalla, homma kaatui virkamiesten niskaan. Sen turvapäällikön toimintaa ihmettelen, kaitpa kundi tajus töpänneensä epähuomiossa ja yritti sitten luistaa asiasta, eläkeikäkin lähellä. Oletan, lähinnä inhimillinen erehdys, ei mikään salajuoni. Sipilä tosin provosoi ite asiaa liioittelemalla tapausta ja se saattoi heeboa nyppiä. Loppupelissä kai tönijä saapi sakot, turvapäällikkö menetti maineensa ja sipilä lisäs vaan mainettaan kuspäänä.

      Kuka voitti? No ei mun käsittääkseni kuin media, joka sai myytyä otsikoilla enenpi tuotteitaan. Tosiasia kuitenkin on, ei keneenkään sais käydä kiinni, tönijä ansaitsi kyllä sakkonsa ihan itse. Muu oli pelkkää sähläystä.

      =DW=

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe