Rupelikeskus

Anonyymi

Miksi pilaamme luonnokauniin kylämme rupeleilla. Humalojallekkin tulossa valtavia myllyjä maisemaa pilamaan. Katsoit sitten mihin päin tahansa humalojalla niin rupellit rumentaa maisemaa.

11

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kupolikeskus olis paljon parempi ja kauniimpi, ku joku rupelikeskus. Olemme ansainneet kunnon kupolikeskuksen, emmekä me kaipaamme mitään rupeleita tänne!

      • Anonyymi

        Lähellä olevat suuret tuulivoimalat vievät terveyden ja lopulta hengen, kaiken ikäisiltä!


    • Anonyymi

      eiköhän sitä humalojaa rumenna enempi se väliaikainen metalliromunkierrätyspiste.

      • Anonyymi

        "Romunkierrätyspiste" ja ne tulevat propelit painivat kuule aivan eri sarjassa. Kerätty rautaromu korjataan aika ajoin kierrätykseen mutta propelit on ja pysyy maisemassasi kymmenet vuodet. Sitäpaitsi rautaromu on tuonut ja tuo rahaa ja vieläpä koululapsien tarpeisiin kun propeliromu aikanaan vain ja ainoastaan vie rahaa maanomistajilta. Vie sitten monin verroin enemmän kuin mitä on vuokratulona tuonut. Me tahi paremminkin he jotka propeleita nyt hinkuaa ollaan jo manan majoilla kun "loukku lasahtaa" eli purkukustannusten lasku lankeaa maksuun. Siinä seuraava sukupolvi kiittää tahi kiroaa meidän sukupolveamme tästä innostuksestamme.


    • Anonyymi

      Sähköautot pitää ladata uusiutuvalla energialla joten olette kehityksen kärjessä siellä maalla.
      Tänne Helsiinkin ei nääs mahdu tuollaiset laitokset tonttipulan vuoksi joten hyvä että maalaiset osallistuvat ilmastotalkoisiin kun stadilaiset kuitenkin elättävät teidät eläkeläiset ja työttömät sinne kyliinne.

    • Anonyymi

      Menitten,-kele, äänestämään noita halavatun ekofasisteja...myllyt maksavat miljoonia kun sakemanni tekee siipiä..ja se niinkutsuttu laskennallinen tuotto jää muutamiin kymppitonneihin..

      • Anonyymi

        Äänestäkää kansalaiset perussuomalaisia niin ei rupeleita pyöri yhtään enempää Haapavedellä. Näille kepun,vassarin,kok, ajamille myllyille ei mitään ilmeisesti ole tehtävissä. Mutta uusia ei nouse taivaanrantaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestäkää kansalaiset perussuomalaisia niin ei rupeleita pyöri yhtään enempää Haapavedellä. Näille kepun,vassarin,kok, ajamille myllyille ei mitään ilmeisesti ole tehtävissä. Mutta uusia ei nouse taivaanrantaan.

        Persut eivät saa tässäkään asiassa mitään aikaan. He vain mölisevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut eivät saa tässäkään asiassa mitään aikaan. He vain mölisevät.

        saavathan... pysyväismuistomerkin persuilusta eli romuvuoren Humalojan kaunistukseksi ja rottien kodiksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saavathan... pysyväismuistomerkin persuilusta eli romuvuoren Humalojan kaunistukseksi ja rottien kodiksi...

        voi ei toki. Ei ole rottia näkynyt vuosikymmeniin. Ainut paikka missä nykyään voi rotan tavata on keskustan valtuustoryhmä. Jotenki ne sinne pesiytyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi ei toki. Ei ole rottia näkynyt vuosikymmeniin. Ainut paikka missä nykyään voi rotan tavata on keskustan valtuustoryhmä. Jotenki ne sinne pesiytyvät.

        Olet väärässä Ilkka ei ole siellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      127
      1232
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1058
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      894
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      754
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe