Miksi pilaamme luonnokauniin kylämme rupeleilla. Humalojallekkin tulossa valtavia myllyjä maisemaa pilamaan. Katsoit sitten mihin päin tahansa humalojalla niin rupellit rumentaa maisemaa.
Rupelikeskus
11
355
Vastaukset
- Anonyymi
Kupolikeskus olis paljon parempi ja kauniimpi, ku joku rupelikeskus. Olemme ansainneet kunnon kupolikeskuksen, emmekä me kaipaamme mitään rupeleita tänne!
- Anonyymi
Lähellä olevat suuret tuulivoimalat vievät terveyden ja lopulta hengen, kaiken ikäisiltä!
- Anonyymi
eiköhän sitä humalojaa rumenna enempi se väliaikainen metalliromunkierrätyspiste.
- Anonyymi
"Romunkierrätyspiste" ja ne tulevat propelit painivat kuule aivan eri sarjassa. Kerätty rautaromu korjataan aika ajoin kierrätykseen mutta propelit on ja pysyy maisemassasi kymmenet vuodet. Sitäpaitsi rautaromu on tuonut ja tuo rahaa ja vieläpä koululapsien tarpeisiin kun propeliromu aikanaan vain ja ainoastaan vie rahaa maanomistajilta. Vie sitten monin verroin enemmän kuin mitä on vuokratulona tuonut. Me tahi paremminkin he jotka propeleita nyt hinkuaa ollaan jo manan majoilla kun "loukku lasahtaa" eli purkukustannusten lasku lankeaa maksuun. Siinä seuraava sukupolvi kiittää tahi kiroaa meidän sukupolveamme tästä innostuksestamme.
- Anonyymi
Sähköautot pitää ladata uusiutuvalla energialla joten olette kehityksen kärjessä siellä maalla.
Tänne Helsiinkin ei nääs mahdu tuollaiset laitokset tonttipulan vuoksi joten hyvä että maalaiset osallistuvat ilmastotalkoisiin kun stadilaiset kuitenkin elättävät teidät eläkeläiset ja työttömät sinne kyliinne. - Anonyymi
Menitten,-kele, äänestämään noita halavatun ekofasisteja...myllyt maksavat miljoonia kun sakemanni tekee siipiä..ja se niinkutsuttu laskennallinen tuotto jää muutamiin kymppitonneihin..
- Anonyymi
Äänestäkää kansalaiset perussuomalaisia niin ei rupeleita pyöri yhtään enempää Haapavedellä. Näille kepun,vassarin,kok, ajamille myllyille ei mitään ilmeisesti ole tehtävissä. Mutta uusia ei nouse taivaanrantaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestäkää kansalaiset perussuomalaisia niin ei rupeleita pyöri yhtään enempää Haapavedellä. Näille kepun,vassarin,kok, ajamille myllyille ei mitään ilmeisesti ole tehtävissä. Mutta uusia ei nouse taivaanrantaan.
Persut eivät saa tässäkään asiassa mitään aikaan. He vain mölisevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut eivät saa tässäkään asiassa mitään aikaan. He vain mölisevät.
saavathan... pysyväismuistomerkin persuilusta eli romuvuoren Humalojan kaunistukseksi ja rottien kodiksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saavathan... pysyväismuistomerkin persuilusta eli romuvuoren Humalojan kaunistukseksi ja rottien kodiksi...
voi ei toki. Ei ole rottia näkynyt vuosikymmeniin. Ainut paikka missä nykyään voi rotan tavata on keskustan valtuustoryhmä. Jotenki ne sinne pesiytyvät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi ei toki. Ei ole rottia näkynyt vuosikymmeniin. Ainut paikka missä nykyään voi rotan tavata on keskustan valtuustoryhmä. Jotenki ne sinne pesiytyvät.
Olet väärässä Ilkka ei ole siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271232
- 1181058
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97894- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270754- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49589
- 25555