Miksi pilaamme luonnokauniin kylämme rupeleilla. Humalojallekkin tulossa valtavia myllyjä maisemaa pilamaan. Katsoit sitten mihin päin tahansa humalojalla niin rupellit rumentaa maisemaa.
Rupelikeskus
11
355
Vastaukset
- Anonyymi
Kupolikeskus olis paljon parempi ja kauniimpi, ku joku rupelikeskus. Olemme ansainneet kunnon kupolikeskuksen, emmekä me kaipaamme mitään rupeleita tänne!
- Anonyymi
Lähellä olevat suuret tuulivoimalat vievät terveyden ja lopulta hengen, kaiken ikäisiltä!
- Anonyymi
eiköhän sitä humalojaa rumenna enempi se väliaikainen metalliromunkierrätyspiste.
- Anonyymi
"Romunkierrätyspiste" ja ne tulevat propelit painivat kuule aivan eri sarjassa. Kerätty rautaromu korjataan aika ajoin kierrätykseen mutta propelit on ja pysyy maisemassasi kymmenet vuodet. Sitäpaitsi rautaromu on tuonut ja tuo rahaa ja vieläpä koululapsien tarpeisiin kun propeliromu aikanaan vain ja ainoastaan vie rahaa maanomistajilta. Vie sitten monin verroin enemmän kuin mitä on vuokratulona tuonut. Me tahi paremminkin he jotka propeleita nyt hinkuaa ollaan jo manan majoilla kun "loukku lasahtaa" eli purkukustannusten lasku lankeaa maksuun. Siinä seuraava sukupolvi kiittää tahi kiroaa meidän sukupolveamme tästä innostuksestamme.
- Anonyymi
Sähköautot pitää ladata uusiutuvalla energialla joten olette kehityksen kärjessä siellä maalla.
Tänne Helsiinkin ei nääs mahdu tuollaiset laitokset tonttipulan vuoksi joten hyvä että maalaiset osallistuvat ilmastotalkoisiin kun stadilaiset kuitenkin elättävät teidät eläkeläiset ja työttömät sinne kyliinne. - Anonyymi
Menitten,-kele, äänestämään noita halavatun ekofasisteja...myllyt maksavat miljoonia kun sakemanni tekee siipiä..ja se niinkutsuttu laskennallinen tuotto jää muutamiin kymppitonneihin..
- Anonyymi
Äänestäkää kansalaiset perussuomalaisia niin ei rupeleita pyöri yhtään enempää Haapavedellä. Näille kepun,vassarin,kok, ajamille myllyille ei mitään ilmeisesti ole tehtävissä. Mutta uusia ei nouse taivaanrantaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestäkää kansalaiset perussuomalaisia niin ei rupeleita pyöri yhtään enempää Haapavedellä. Näille kepun,vassarin,kok, ajamille myllyille ei mitään ilmeisesti ole tehtävissä. Mutta uusia ei nouse taivaanrantaan.
Persut eivät saa tässäkään asiassa mitään aikaan. He vain mölisevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut eivät saa tässäkään asiassa mitään aikaan. He vain mölisevät.
saavathan... pysyväismuistomerkin persuilusta eli romuvuoren Humalojan kaunistukseksi ja rottien kodiksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saavathan... pysyväismuistomerkin persuilusta eli romuvuoren Humalojan kaunistukseksi ja rottien kodiksi...
voi ei toki. Ei ole rottia näkynyt vuosikymmeniin. Ainut paikka missä nykyään voi rotan tavata on keskustan valtuustoryhmä. Jotenki ne sinne pesiytyvät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi ei toki. Ei ole rottia näkynyt vuosikymmeniin. Ainut paikka missä nykyään voi rotan tavata on keskustan valtuustoryhmä. Jotenki ne sinne pesiytyvät.
Olet väärässä Ilkka ei ole siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602