Rupelikeskus

Anonyymi

Miksi pilaamme luonnokauniin kylämme rupeleilla. Humalojallekkin tulossa valtavia myllyjä maisemaa pilamaan. Katsoit sitten mihin päin tahansa humalojalla niin rupellit rumentaa maisemaa.

11

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kupolikeskus olis paljon parempi ja kauniimpi, ku joku rupelikeskus. Olemme ansainneet kunnon kupolikeskuksen, emmekä me kaipaamme mitään rupeleita tänne!

      • Anonyymi

        Lähellä olevat suuret tuulivoimalat vievät terveyden ja lopulta hengen, kaiken ikäisiltä!


    • Anonyymi

      eiköhän sitä humalojaa rumenna enempi se väliaikainen metalliromunkierrätyspiste.

      • Anonyymi

        "Romunkierrätyspiste" ja ne tulevat propelit painivat kuule aivan eri sarjassa. Kerätty rautaromu korjataan aika ajoin kierrätykseen mutta propelit on ja pysyy maisemassasi kymmenet vuodet. Sitäpaitsi rautaromu on tuonut ja tuo rahaa ja vieläpä koululapsien tarpeisiin kun propeliromu aikanaan vain ja ainoastaan vie rahaa maanomistajilta. Vie sitten monin verroin enemmän kuin mitä on vuokratulona tuonut. Me tahi paremminkin he jotka propeleita nyt hinkuaa ollaan jo manan majoilla kun "loukku lasahtaa" eli purkukustannusten lasku lankeaa maksuun. Siinä seuraava sukupolvi kiittää tahi kiroaa meidän sukupolveamme tästä innostuksestamme.


    • Anonyymi

      Sähköautot pitää ladata uusiutuvalla energialla joten olette kehityksen kärjessä siellä maalla.
      Tänne Helsiinkin ei nääs mahdu tuollaiset laitokset tonttipulan vuoksi joten hyvä että maalaiset osallistuvat ilmastotalkoisiin kun stadilaiset kuitenkin elättävät teidät eläkeläiset ja työttömät sinne kyliinne.

    • Anonyymi

      Menitten,-kele, äänestämään noita halavatun ekofasisteja...myllyt maksavat miljoonia kun sakemanni tekee siipiä..ja se niinkutsuttu laskennallinen tuotto jää muutamiin kymppitonneihin..

      • Anonyymi

        Äänestäkää kansalaiset perussuomalaisia niin ei rupeleita pyöri yhtään enempää Haapavedellä. Näille kepun,vassarin,kok, ajamille myllyille ei mitään ilmeisesti ole tehtävissä. Mutta uusia ei nouse taivaanrantaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestäkää kansalaiset perussuomalaisia niin ei rupeleita pyöri yhtään enempää Haapavedellä. Näille kepun,vassarin,kok, ajamille myllyille ei mitään ilmeisesti ole tehtävissä. Mutta uusia ei nouse taivaanrantaan.

        Persut eivät saa tässäkään asiassa mitään aikaan. He vain mölisevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut eivät saa tässäkään asiassa mitään aikaan. He vain mölisevät.

        saavathan... pysyväismuistomerkin persuilusta eli romuvuoren Humalojan kaunistukseksi ja rottien kodiksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saavathan... pysyväismuistomerkin persuilusta eli romuvuoren Humalojan kaunistukseksi ja rottien kodiksi...

        voi ei toki. Ei ole rottia näkynyt vuosikymmeniin. Ainut paikka missä nykyään voi rotan tavata on keskustan valtuustoryhmä. Jotenki ne sinne pesiytyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi ei toki. Ei ole rottia näkynyt vuosikymmeniin. Ainut paikka missä nykyään voi rotan tavata on keskustan valtuustoryhmä. Jotenki ne sinne pesiytyvät.

        Olet väärässä Ilkka ei ole siellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe