ITSEMURHA

muijat-86

mitä mieltä olette itsemurhasta?
onko joku läheisesi tehnyt joskus itsemurhan?
mitä tiedätte niistä?

kiitos jo etukäteen kaikista vastauksista!!!

70

2442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saeefdg

      Ei oo kukaan tenyt itsaria paitsi mun kaverin täti.

    • §

      Laitoin sulle viestinn lakipalstalle. Se sama tässä kopiona:
      "Siis miksi/mitä haluat tietää? Eihän vainajaa voida tuomita. Jos kyse on henkivakuutuksesta, kannattaa lukea vakuutusehdot, joissakin itseaiheutettu kuolemantapaus on poissuljettu, joissakin henkivakuutuskorvaus maksetaan, kun vakuutus on ollut vähintään vuuoden voimassa.

      MUTTA... miksi edes kyselet tollasta, tuntuuko, että olet umpikujassa? Kokemuksesta voin sanoa, että umpikujaankin on saatavilla apua ja jos sulla on edes yhtä läheistä ihmistä, niin koettaisit jaksaa ajatella häntäkin.

    • §

      Mun jätkäkaverin paras kaveri tappo ittensä ja se mun jätkä oli tosi masentunu...jos tällasta sattuu niin täytyy yrittää olla toisen tukena.mä ainakin yritin parhaani ja ollaan vieläkin yhdessä kullannuppuni kanssa...kaikesta voi selvitä yhdessä....se mun jätkä oli tosi masentunu,murjotti,piti puhelinta kiinni jolloi mä säikähdin tosi pahasti et se olis tehny jotain ittelleen.... mutta onnellista kesän odotusta!!!

    • kalma

      Isä teki itsemurhan ollessani alle kouluikäinen. Vieläkin yli 20 vuotta myöhemmin vihaan häntä ja kaipaan häntä, vaikka arjessa asia ei tulekaan esille. Katkeruuttani on pahentanut se, että isän jälkeen sain isäpuolen, joka hakkasi mennen tullen ja tiedän vain, että oma isäni olisi saanut olla melkein mitä tahansa, vaikka yhtä paska, niin minun asiani olisivat paremmin, jos hän olisi elänyt.

      Tämä viha painaa minua kuolemaani asti ja jos käy, niin se kestää vielä vuosikymmeniä, miksi hän ei ajatellut minua ratkaisunsa hetkellä?

      Vaikka oma elämä tuntuu kuinka mitättömältä, niin se saattaa olla toiselle kaikki, se saattaa olla kaikki jollekulle, jota et vielä ole tavannut.

      Tarkemmat vastaukset kysymyksiin: olen itsemurhaa vastaan, vaikka itsekin väsyneenä elämään (kun lapsuus oli niin hirveä ;) ymmärrän, että voimat voi loppua. En silti pysty hyväksymään sitä. Tiedän, että isä vaati itseltään liikaa, oli masentunut ja väsynyt ja toivoi elämältä jotakin, mitä se ei voinut hänelle tarjota.

      • Anonyymi

        Käy pistämässä pari oikeistolaista paloiksi niin olo helpottuu


    • jr

      Hyväksyn itsemurhan. Olen toipumassa. Apu valitettavasti ennätti ensin. Kuulun työryhmään joka kirjoittaa kirjaa aiheesta.
      Muutama sukulainen päätynyt tähän ratkaisuun, kaksi hyvää kaveriani ja samoin yllättävän moni tuttava.

      Ampuminen jättää sotkuisen jäljen, jota ei läheisten ole löytäessään kiva katsella. Älä koskaan tee itsaria illalla vaan nuku vaikka viinan voimalla aamuun. Mieti silloin uudestaan. Tee lista asioista, jotka tulee hoitaa ennen lähtöä. Älä jätä keskeneräistä. Valmistele ja varmista. Tuttavani sanoin, kiipeän seuraavalla kerralla pari kerrosta korkeammalle. Tuttavapiirini koostuu akateemisen loppututkinnon suorittaneista (pääosin), esim töiden stressaavuuden takia, moni on todennut ettei 40 ta 50 vuotis lahjaa tarvitse miettiä.

      Tietoni: Useampi epäonnistuu yrityksessä kuin onnistuu (varoittaa??). Itsemurhia tehdään suomessa 3 kertaa liikennekuolemien määrä. Liukastuessaan kuolee yhtä monta kuin itsemurhissa. Teko on lopullinen ja vapauttava. Teko ei ole itsekäs, jos se ei kohdistu toiseen osapuoleen esim. rekkakuskiin.

      • Anonyymi

        Viinahan se onkin erinomainen lääke itsemurha ajatuksiin...


    • Lifeless

      Mieltä.. en tiedä. Ystävälle sanoo että älä tee, mutta enhän minä toisten elämistä päättää voi. Lopulta minulle on aivan sama mitä kukin elämällään tekee, kunhan on ratkaisuunsa uhrannut edes joitain ajatuksia. Jos itse päätän kuolla pois, en usko että tulen ajattelemaan muiden kärsimystä, mietin vain tarkasti kannattaako kitua useampia vuosikymmeniä tyhjässä ja turhassa elämässä.

      Läheinen.. juu. Ystäväpiirini sattuu/sattui olemaan kovin itsetuhoinen. Muutama sukulainen ja kauempi tuttu myös.

      Tiedätte.. kuolema on jonkinlainen pakkomielle. Eli vaikka asiani olisivat hyvin, saatan viihdyttää itseäni kaikella mahdollisella teemasta itsemurha/murha/onnettomuus.

      • Anonyymi

        Puhut viisaasti se on juuri näin


    • Itsemuha???

      Mitä tietämistä siinä on??? Kysynpä vaan. Ihmisellä naksahtaa jotain päässä kun sellaista menee tekemään. Eikö teidän ikäsillä ole muuta ajateltavaa? Sairasta

      • nähnyt

        Helppoa näin on kirjoittaa ihmisen, joka ei ole koskaan todella joutunut asian kanssa silmätyksin. Eli miettimään syitä, miksi ylipäätään jotkut ihmiset pitävät parempana päättää päivänsä. Ei varmasti ole kysymys mistään "naksahduksesta", eikä nyrjähdyksestäkään.
        Äitini teki itsemurhan, kun olin kouluiässä. Myös ex-mieheni muutama vuosi sitten. Ja useat tuttavat ja tuttavan tuttavat. Äitini kuolemasta lähtien olen suhtautunut itsemurhaan raitkaisuna, joka jokaisella on oikeus tehdä. Täällä ei ole kenenkään pakko olla. Itsemurhan tekijän syyllistämisellä ei saavuteta mitään. Pikemminkin tuntuu, että ne jotka syyllistävät haluavat vain työntää pois omaa syyllisyyttään. Ihmisillä on täällä velvollisuuksia toisiaan kohtaan, mutta mistä syyllistät ihmistä, joka on heittänyt pyyhkeen kehään?
        Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kuka tahansa voi pelkän ylirasituksen aiheuttamasta lamaannuksesta pudota kuoppaan, jossa ei näy minkäänlaista tulevaisuutta. Ei pysty antamaan mitään arvoa omille saavutuksilleen, oli ne sitten kuinka merkittäviä tahansa. Itsemurha tuntuu olevan ainoa oikea ratkaisu, tarjottu apukin tuntuu vain tarpeettomasti lykkäävän tätä "oikeaa" päätöstä. Mitä keinoja sinulla on silloin auttaa ahdingossa olevaa ystävääsi? Patenttiratkaisuja ei ole.


      • Wings

        Niinpä... Onnittele itseäsi, ettei päässäsi vielä ole naksahtanut... Se näs voi sattua kenelle tahansa! Tervekin vpoi sairastua! Ja jopa tappavaan sairauteen (sydän- ja verisuonisairauksien jälkeen muistaakseni vakava masennus tulee seuraavana kuolinsyytilastoissa, tai ainakin syövän jälkeen).


      • Anonyymi
        nähnyt kirjoitti:

        Helppoa näin on kirjoittaa ihmisen, joka ei ole koskaan todella joutunut asian kanssa silmätyksin. Eli miettimään syitä, miksi ylipäätään jotkut ihmiset pitävät parempana päättää päivänsä. Ei varmasti ole kysymys mistään "naksahduksesta", eikä nyrjähdyksestäkään.
        Äitini teki itsemurhan, kun olin kouluiässä. Myös ex-mieheni muutama vuosi sitten. Ja useat tuttavat ja tuttavan tuttavat. Äitini kuolemasta lähtien olen suhtautunut itsemurhaan raitkaisuna, joka jokaisella on oikeus tehdä. Täällä ei ole kenenkään pakko olla. Itsemurhan tekijän syyllistämisellä ei saavuteta mitään. Pikemminkin tuntuu, että ne jotka syyllistävät haluavat vain työntää pois omaa syyllisyyttään. Ihmisillä on täällä velvollisuuksia toisiaan kohtaan, mutta mistä syyllistät ihmistä, joka on heittänyt pyyhkeen kehään?
        Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kuka tahansa voi pelkän ylirasituksen aiheuttamasta lamaannuksesta pudota kuoppaan, jossa ei näy minkäänlaista tulevaisuutta. Ei pysty antamaan mitään arvoa omille saavutuksilleen, oli ne sitten kuinka merkittäviä tahansa. Itsemurha tuntuu olevan ainoa oikea ratkaisu, tarjottu apukin tuntuu vain tarpeettomasti lykkäävän tätä "oikeaa" päätöstä. Mitä keinoja sinulla on silloin auttaa ahdingossa olevaa ystävääsi? Patenttiratkaisuja ei ole.

        Kiitos kerrankin joku pukee sanoiksi sen mitä olen jo kauan ajatellut. Jos mikään ei joillekin riitä, sinut suljetaan ulos lapsenlapsiesi elämästä mutta sitäkään ei voida suoraan sanoa. Et tiedä mikä mättää. Tuntuu ettei mikään riitä. Sen lisäksi kärsit kivuista ja unettomuudesta 24/7 ja on haettu apua vaan en saa sellaista mistä olisi apua. Tunnen olevani vain taakka läheisilleni, yhteiskunnalle. Ei myöskään loputtomiin jaksa näytellä et kyllä minä pärjään. Käyn kuitenkin psykiatrisella sairaanhoitajalla omasta tahdostani koko ajan. Taka-alalla on kuitenkin vahva halu kuolla pois kun elämässä ei ole mitään mielekkyyttä


      • Anonyymi

        Usein sairastutaan ensin ja sitten kuollaan

        Mutta kun kuolee välittömästi, ei tarvitse jonotella tohtoreitten palveluksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein sairastutaan ensin ja sitten kuollaan

        Mutta kun kuolee välittömästi, ei tarvitse jonotella tohtoreitten palveluksia

        Ehkä olisi hyvä antaa myös itselle ja tohtorille mahdollisuus. Jos ei muuten, niin jonottaen.


    • joo

      Menkää teinipillut hirteen.

    • Kuolkaajosaatana

      Miksi toimittajat eivät tapa itseään? Säälittäviä mielenterveyden tuhoajia. Rukoillaan heille onnettomuutta.

      • Anonyymi

        Trumppi tarvittais SUomen pressaksi. Laittais rinteen, sekä sipilän kaltaiset toisten rahojen puhaltajat aisoihin, lisäksi toimittajia osaa kohdella miten niitä kuuluisi, kun saavat yleensä pelkkää negatiivista aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trumppi tarvittais SUomen pressaksi. Laittais rinteen, sekä sipilän kaltaiset toisten rahojen puhaltajat aisoihin, lisäksi toimittajia osaa kohdella miten niitä kuuluisi, kun saavat yleensä pelkkää negatiivista aikaan.

        Kuinkahan sinun sitten kävisi, jos Trumpin kaltainen voisi päättää asioistasi?


    • Anonyymi

      Rukoillaan toimittajien joukkoitsemurhaa.

      • Anonyymi

        Turvat kiinni, sosiopaatit.


    • Anonyymi

      Itsis on ennenmuuta henkinen konkurssi. Katsotaan että ollaan niin syvällä suossa ettei kantsi pyytää apua edes yhteiskunnalta. Habitukseltani kuulun eläin urospuolisiin.
      Isäni häpesi ja latisti minua. Sitten kansakoulu, SA INT. työelämässä ja vapaa-aikana ihmiset ovat tieten tai tiedostamattaan paheksuneet tai kammonneet ulkonäköäni. Sitä tapahtuu vieläkin.

      Olen yrittänyt psyykkisesti vajota koomaan. Suunnitellut erilaisia poistumistapoja elämästä. Minulla on veli ja sisko vielä elossa. Miksi heille pitäisi katumustilaa tuottaa, etteivät pystyneet hullua veljeään auttaa.
      Aloin kiinnostumaan työaikanani itsekasvatusoppeihin. Mm. Emile Coue miniteoksessaan kirjoitti että harjoittelulla voi muuttaa kielteisiä uskomuksia itsestä ja maailmasta, jossa elämme.
      Piruperkele; samassa isossa paatissahan me matkustetaan aikamme, sitten nyykähdetään itseä tappamattakin. Jokain ympäristöstä löytyy ihmisiä, jotka jollakin tasolla ovat kiitollisia että heitä autetaan. Auttaminen on lopulta evolutiivinen tarve. Voi tuntea olevansa jollakin tapaa hyödyksi.

      Mutta jos saisin sellaisen sairauden, josta tulisi vain yhteisvastuullisia kuluja, minulla on sekä sula-ajan että talven varalle poistumiskeino. Kirjoittaisin läheisilleni viestin: Tämä raja näkyy nyt S E L V Ä S T I, en enää jatka. ( torsona syntynyt jätkä.

    • Anonyymi

      Läheinen ja läheinen, mutta joo on tehnyt. En ole sen anatomiaan tutustunut. Mutta siis tarkoitan sellaista sairaslomaa että sais oikeasti aikaa parantua kaikesta. Mä en vieläkään ymmärrä miksi olen korvausvelvollinen toisten ahdistelu ja vainorikoksista. Se on selvää etten tule haluamaani saamaan. Jälleen yksi menetys. En mä nyt mitään kampaamoa jää roikottamaan perässä. Elämä on täynnä valintoja, oikeita tai vääriä. En mä laita tikkuakaan ristiin vain siksi, että jollain pieruilla viiraa. En mä nyt omakaan valintoja ole saanut tehdä. Se rotko aukee kaikesta siitä.

    • Anonyymi

      Vapaassa maassa jokaisella aikuisella pitäisi olla vapaus päättää oma elämänsä syistä ja ajankohdasta riippumatta, kunhan huolehtii, että kukaan sivullinen ei joudu vaaraan.

      Suomessa itsemurha ei ole kielletty rikoslaissa vaan mielenterveyslaissa. Itsemurhaa suunnitteleva tai yrittänyt voidaan vangita ja alistaa kemialliselle kidutuksella, kunnes hän vaihtaa mieltään elämänsä päättämisestä.

      • Anonyymi

        Mitä mieltä jossain teollisessa valtioitsemurhassa olisi? Mitä "vapaata"? Mitä "omaa"?

        Ei yhtään mitään.


      • Anonyymi

        ...Tiedossa on, että hoidoissa on epäkohtia. Otetaan niiden korjaaminen ehkä silti tehtäväksi ennemmin kuin joku yhteiskunnallinen kuolemantuotantolaitos. Ei sellaista erikseen tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Tiedossa on, että hoidoissa on epäkohtia. Otetaan niiden korjaaminen ehkä silti tehtäväksi ennemmin kuin joku yhteiskunnallinen kuolemantuotantolaitos. Ei sellaista erikseen tarvita.

        miksi et kommentoi nimellä?

        ( syy olet trolli ? )


    • Anonyymi

      raamatti, Jeesus, taivas ja helvetti on totta.

      Jos suunnittelet italia, älä tee sitä

      • Anonyymi

        Raamattu, Jeesus, taivas helvetti jumala ja muut sellaiset on paskapuhetta. niihin uskovat on mielenvikaisia ja tyhmiä.teidän pitäis tappaa itsenne.aloitetaan siitä. jeesus oli aasiaan nussiva isänimijä


    • Anonyymi

      20 vuotta sitten tätäkin osattiin ajatella ja käsitellä fiksummin.

      Nykyaika paskansuoltajineen on niin perseestä, etten ihmettele, jos monia ei huvita jäädä tänne. Ja parhaat lähtevät ensimmäisinä. Suoltimet jäävät.

    • Anonyymi

      Hyppää junan alle. Iltalehti toivoo lööppejä.

      • Anonyymi

        Oletko jumalauta vitsikäs. Haluan vaan itsekseni kuolla vahinkoittamatta toisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jumalauta vitsikäs. Haluan vaan itsekseni kuolla vahinkoittamatta toisia.

        Niin minäkin. En tartte junia, rekkoja,h,autoja vaan olla itsekseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jumalauta vitsikäs. Haluan vaan itsekseni kuolla vahinkoittamatta toisia.

        Joko tapoit itsesi, haluan nauraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jumalauta vitsikäs. Haluan vaan itsekseni kuolla vahinkoittamatta toisia.

        Ei juna vahingoitu, karjarauta heittää raadot ojan penkkan.
        Aikataulut menee kyllä vituiksi vähäksi aikaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jumalauta vitsikäs. Haluan vaan itsekseni kuolla vahinkoittamatta toisia.

        Miten junan alle hyppääminen vahingoittaa muita ihmisiä ei mitenkään


    • Anonyymi

      Jos sitten eläisi vain kostoksi täällä kusipäiden ja yhteiskunnan piikkiin.

      • Anonyymi

        Eturauhassyöpä aggressiivinen.Kusiletkut munuaisista ja kullista.Runkkaaminenkaan ei enää onnistu.Yöt menee kusipusseja tyhjentäessä.Vituttaa.Mietin itsarikeinoa.Ei tämä ole elämää.


      • Kyllä näin o. Ja pahuuttaan, maksakoot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eturauhassyöpä aggressiivinen.Kusiletkut munuaisista ja kullista.Runkkaaminenkaan ei enää onnistu.Yöt menee kusipusseja tyhjentäessä.Vituttaa.Mietin itsarikeinoa.Ei tämä ole elämää.

        Ymmärrän. En halua loukata, mutta eipä tuossa tilanteessa paljon positaavista olekkaan. Voin vaan myötäelää, itselläni ei tuo eturauhas ole kovin aggresiivinen mutta on kuitenkin. Paska homma. Koita jaksaa kaikesta huolematta T. Kohtalon toveri.


    • Anonyymi

      Missä kannattaa työntää ihminen junan alle?

      • Anonyymi

        Jos työnnät niin sen jälkeen oot vankilassa etkä siellä pääse nettiin ja tälle palstalle kirjoittelemaan näitä hölmöjä juna-juttuja.
        Kannattaa miettiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos työnnät niin sen jälkeen oot vankilassa etkä siellä pääse nettiin ja tälle palstalle kirjoittelemaan näitä hölmöjä juna-juttuja.
        Kannattaa miettiä...

        Hyvä tietää.

        Miksi luulet, että jäisin kiinni.

        Ehkä ammun kaikki silminnäkijät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tietää.

        Miksi luulet, että jäisin kiinni.

        Ehkä ammun kaikki silminnäkijät.

        Suurin osa rikoksen tekijöistä jää kiinni.
        Jos silminnäkijöitä luulisit ampuvasi niin heistäkin saattaisi joku jäädä henkiin.

        Miksi ylipäänsä ajattelet noin synkkiä asioita?
        Onko sua kohdeltu huonosti ja olet kostomielellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tietää.

        Miksi luulet, että jäisin kiinni.

        Ehkä ammun kaikki silminnäkijät.

        Suurin osa rikoksen tekijöistä jää kiinni.
        Jos silminnäkijöitä luulisit ampuvasi niin heistäkin saattaisi joku jäädä henkiin.

        Miksi ylipäänsä ajattelet noin synkkiä asioita?
        Onko sua kohdeltu huonosti ja olet kostomielellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos työnnät niin sen jälkeen oot vankilassa etkä siellä pääse nettiin ja tälle palstalle kirjoittelemaan näitä hölmöjä juna-juttuja.
        Kannattaa miettiä...

        Arvaa kiinnostaako.

        Petteri Orpo voisi vahingossa kompastua portaissa tai jotain.

        Se olisi ihanaa.


      • Anonyymi

        Asemalla, asianajajasi pelastaa sinut, kertomalla että oli tungoksen syy, että vainaja putosi kiskoille. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos työnnät niin sen jälkeen oot vankilassa etkä siellä pääse nettiin ja tälle palstalle kirjoittelemaan näitä hölmöjä juna-juttuja.
        Kannattaa miettiä...

        Ai kamala No sit mä lopetan Mitä luulet lopetanko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa rikoksen tekijöistä jää kiinni.
        Jos silminnäkijöitä luulisit ampuvasi niin heistäkin saattaisi joku jäädä henkiin.

        Miksi ylipäänsä ajattelet noin synkkiä asioita?
        Onko sua kohdeltu huonosti ja olet kostomielellä?

        Kannattaa hypätä junalle heti jos pystyy pahoinpitelemään kiinni jäämättä oikeistolaisia kansanedustaja niin se on hyvä juttu


    • Anonyymi

      Mutta sehän kuulostaa hyvältä 🤫

    • Anonyymi

      Rahaa ei ole. Vuokra maksamatta. Lapset ei voi tulla mun luo kun ei ole ruokaa. Lainata ei voi. Kämpästä tulee lähtö. Apua ei saa jos ei saatana suostu nöyrtymään ja nyyhkimään sossutädille kun on niiiiiiiin heikko itsetunto. jos ipana ei tule huomenna aamulla käymään se on mun viimeinen päiväni.
      ei, en ole masentunut.olen vaan kyllästynyt kitkuttelemaan peruspäivärahalla vuodesta toiseen. olen kuulema työkykyinen.en ole . töitä en saa jos en suostu ilmaseks johonkin kokeiluun.tätä on jatkunut nyt 5 v.
      olen niin vaan niin lopen kyllästynyt.
      haukkukaa itsekkääks.tulkaa puhumaan paskaa hautajaisiin kun ette kasvotusten uskaltaneet. vitun pelkurit ja raukat. toivottavasti jokainen kelan työkkärin työvalmennuksen työkyvyn terveydenhuollon polisin virkamies tulee kokemaan edes 10% täsät paskasta niin olen tyytyväinne.
      jos olis ase en tappaisi itseäni vaan jonkun mulkku virkamiehen.haistakaa vittu.

      • Anonyymi

        "Rahaa ei ole. Vuokra maksamatta. Lapset ei voi tulla mun luo kun ei ole ruokaa. Lainata ei voi. Kämpästä tulee lähtö."

        Olen NIIN sun puolella. Mitä muuta voin sanoa.

        "töitä en saa jos en suostu ilmaseks johonkin kokeiluun.t" Tämä on nöyryyttävää, ja väärin.

        "Apua ei saa jos ei saatana suostu nöyrtymään ja nyyhkimään sossutädille" Et ole ainoa joka kokee niin. Se syö ihmistä.

        "kelan työkkärin työvalmennuksen työkyvyn terveydenhuollon polisin virkamie"
        Tämä koko koneisto on luotu kyykyttämään ja viemään viimeisetkin voimat meistä jo valmiiksi heikommat lähtökortit saaneilta. Pysy rohkeana. Olet sitä kuitenkin, sen huomaa tekstistäsi.

        Lapset varmasti rakastavat sua kuitenkin. Onko sinulla ruokaa, ei ole heille lopulta niin olennaista. Eivät he nälkään kuole. Henkistä ruokaa sulla selvästi heille on. Pidä heihin yhteyttä vaikka viimeisillä voimillasi, se on heille hyvin tärkeää. Koeta olla näyttämättä heille ihan koko tuskaasi kuitenkaan. Ajattele, että riität, sillä riität heille kyllä.


      • Anonyymi

        Junaratkaisee ongelmat no niin Seuraava kysymys


    • Anonyymi

      Anna mennä vitun luuseri.

      Juna leikkaa sun tyhmän pääs irti nopeasti.

    • Anonyymi

      Olemme trollanneet ihmisiä itsemurhaan.

      Se lööppilehti kassalla.

    • Anonyymi

      Kurkku auki vaan tai hyppy junan alle.

      Netistä saat kyllä oppia.

    • Anonyymi

      Paikallaan on

    • Anonyymi

      Kiväärinperä?
      Hukkuminen

    • Anonyymi

      minun ukko teki itsarin noin 35v.sitten.en,vieläkään hyväksy itsaria,enkä ymmärrä.nousua ja laskua on koko elämä,ja kaikilla.usein se pyörii mielessä.mutta en osaa ymmärtää tekoa.joku sairaus se on.

      • Anonyymi

        Niin on mielen sairaus jonka aiheuttaa Kokoomus jaPetteri Orpo.


        Tappaisipa joku sen pitkän kaavan mukaan 😄😄😄


      • Anonyymi

        Sun kohdalla sairaus on tyhmyys, kun et kykene ymmärtämään selviä asioita.


      • Anonyymi

        Millä tavalla sen teki vähän yksityiskohtia kiitos


    • Anonyymi

      Mielenterveydelliset ongelmat ovat lisääntymään päin. Kaikentyyppinen lasten, nuorten ja aikuistenkin kiusaaminen ja alistaminen ovat nyt hyvin yleisiä. Eli yhteiskunnassamme voidaan päivä päivältä pahemmin.

      Viime vuosikymmeninä tulevaisuutta on lääkitty enemmän kuin koskaan. On rokoteltu hillittömästi joka ikinen vuosi ja tarinoitu, kuinka näillä keinoin voidaan entistä paremmin. Tosiasia kuitenkin on, että ei ole voitu paremmin, päinvastoin, paljon huonommin.

      Asiantuntijuuden vuoksi meillä voidaan huonosti, koska tuon kunnian tähden asioihin ei tulla saamaan muutosta. Tätä tilaa voidaan kutsua kiroukseksikin. Lasten ja nuorten kannalta hirvittäväksi kiroukseksi.

      Nyt tarvittaisiin rohkeita suunnannäyttäjiä, joiden kautta kyettäisiin muutoksiin. Mutta kuinka heidät saataisiin kehiin, kun nykyinen asiantuntemus estää muutokset? Eivätkä meidän tiedotusvälineet suosi toisinajattelua, mikä luokitellaan salaliitoksi nykyisiä vallanpitäjiä kohtaan.

    • Anonyymi

      Sitä taustaa vasten, että lääkärien keskuudessa itsetuhoisuus on ammattikunnista yleisintä, on tavattoman huolestuttavaa. Miksi lääkärit eivät kykene auttamaan omiaan. Jos eivät omaa ammattikuntaansa, kuinka sitten muita.

      Tulevaisuuden lääkinnällä, rokotteilla, on huomattava merkitys yhteiskunnassamme esiintyviin mielenterveydellisiin ongelmiin. Tähän asiaan on kuitenkin erittäin vaikea puuttua, koska rokotteet edustavat vastuuvapaata teollisuusalaa. Rokotteisiin ei yksinkertaisesti ole mahdollista puuttua. Täysin vastuuvapaaseen, siis vastuuttomaan bisnesten harjoittamiseen.

      Tulevaisuuden lääkintä on käynyt vuosi vuodelta hullummaksi, eivätkä ihmiset mitenkään suuremmassa määrin ole lähteneet barrikadeille terveyttään puolustamaan. Autoimmunisaatio ja mielen häiriintyminen vain ovat tosiasioita, kun ihmisen tulevaisuutta on rokotteilla ”luotu paremmaksi” ja hänen immunologista puolustusjärjestelmäänsä muokattu uusiksi. Tie toisinajatteluun todennäköisesti on kivinen. Joka tapauksessa välttämätön, mikäli seuraavat sukupolvet tahdotaan pelastaa.

    • Anonyymi

      Junan alle jääminen on hyvä vaihtoehto.

      Onnea matkaan

    • Anonyymi

      Valitse raide jolle pääsee menemään puskista ja ei ole mitään aitoja.

      • Anonyymi

        Kyllä valtio kyyvin maksaa!


    • Anonyymi

      Menetin hyvän kaverin huhtikuussa itsemurhalla💔

      • Anonyymi

        Kerro tarkemmin Turha muuten puhu Mistä tollasista niin yksityiskohdat kiinnostaa


    • Kyllähän tuo on melkoisen epätoivoinen tila tai äärimmäinen kyllästyminen maailman menoihin.

      Faija tappoi itsensä ottamalla kaikki lääkkeensä kerralla, oli monisairas ja kyllästynyt ihmisten pelleilyihin.

      Ystäväni ampui aivonsa pihalle. Oli kaiketi velkaa väärille tyypeille.

      Setäni joi itsensä hengiltä. Kaiketi omantunnon tuskiensa takia kun oli tappanut vaimonsa vuosia aiemmin.

      Työkaveri/tuttu kaasutti itsensä pakokaasuilla autonsa sisään ja kuoli.

      Yksi ystäväni yritti mutta epäonnistui.
      Tuon jälkeen hän päätti muuttaa elämänsä suunnan ja rupesi siksi miksikä oli unelmoinut itsensä jo lapsesta asti.

      Olikohan näitä vielä lisää.... 😅

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe