Mikä nyt niin hymyilyttää?

Anonyymi

Luin pari vanhaa ketjua.
Onkohan salarakkaasta kirjoitellut toteuttanut jotakin. Itse kommentoin varsin kiihkeästi v. 2017. Mielipiteideni takana istun vieläkin. Ei siinä mitään.
Toinen ketju oli kalusteiden ja terassin kunnostus.
Siinä mainittiin painepesuri ja mitä tuhoa voi tehdä, jos ei käytäjä löydä säätöjä: maalit autosta tai reiät mattoon.
Lisäisin vielä, miten kävisi kylpyhuoneen saumausten, jos painemies- tai nainen innostuu?
Beng

13

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei näämmä mikään. Ovatko naamat nutturalla?
      Ohikulkija

    • Anonyymi

      Hei, ketä kiinostaa??

    • Anonyymi

      Hauska kun lukemaan alkoi. Olen kommentoinut oikein.on.helpompi. Miten se nyt mieli neljässä vuodessa muuttuisi, jos muuttuisi, olisi varsinainen singahtelija.
      En löytänyt aloittajan sanomisia mutta mennäporvooseen on ottanut sydämenasiakseen, aloittanut ja vastannut jotain kai kaikille.
      Olen terassiketjun aloittaja.

      • Anonyymi

        Välillä ollaan suu tötteröllään ja puhutaan tosi vakavasti.
        Sitten hieman pilkkeet silmäkulmissa tulee tekstiä.
        Molemmat kirjoitustavat ihan sallittuja.
        Beng


      • Anonyymi

        Tuli mieleen paroni Porvoosta. - Nm. Sama tyyli


    • Anonyymi

      Periaatteessa en yhtään pidä siitä, että vanhoja ketjuja nostetaan ylös vuosien päästä.
      Vanhin aloitus, jonka olen huomannut, on vuodelta 2003.
      En ole ollut palstalla silloin, eikä aloitus kosketa minua mitenkään ja nimimerkitkin, jotka siihen ovat osallistuneet ovat minulle täysin tuntemattomia.

      Lukaisin "mennäporvooseen" nimimerkin aloituksen salarakkaista vuodelta 2017 pikaisesti läpi. En silloin osallistunut keskusteluun lainkaan.
      Samasta aiheesta "GrannyLover06" teki aloituksen tammikuussa 2021 otsikolla "Kysymys 60 naisille" ja siihen minäkin osallistuin.

      Mikä minua nyt sitten hymyilyttää näissä aloituksissa piilee siinä, että molemmat aloitukset on tehnyt sama henkilö, joka käytti vain eri nimimerkkiä ja lisäksi hän kiisti olevansa PorvoonParoni, joka on hänen kolmas nimimerkkinsä.

      Ihmisellä näyttää olevan tällä foorumilla mahdollisuus rekata itselleen monia nimmareita, joilla voi tökkiä meitä mustia. Sekin hymyilyttää ainakin minua, varsinkin silloin, kun joku ylpeilee rekatulla nimmarillaan.
      PorvoonParoni ei ole siihen sortunut.

      Palstan ulkopuolella minua hymyilyttää eduskunnan kyselytunti, joka on ilmainen sirkus katsojille.

      kylmätotuus

      • Anonyymi

        Harvoin katson vanhoja ketjuja. Oikeastaan aika ennen mukaantuloa on hankala, koska on nimimerkkejä, jotka ovat vieraita. Voi olla, että on ollut hyviäkin aloituksia.
        Pidän siitä, että pyrkii käyttämään samaa puumerkkiä, koska en millään jaksa arvuutella, kukahan tämän on kirjoittanut. Aihe kuitenkin ratkaisee.

        Katsoin myös kyselytunnin. Joskus tuntuu, että se on jo kuullun ymmärtämättömyystesti.
        Jotkin kommentit ovat ihan asiallisia.

        Mukavaa, että Suomi pääsi välieriin.

        Beng


    • Anonyymi

      Mistä kummasta voi nostaa liki parikymmentä vuotta vanhoja aloituksia?

      • Anonyymi

        Jokuhan kommentoi niihin jostain syystä. Muistaa jotakin...
        Pari kertaa olen mennyt mukaan ja sitten vasta huomannut, että ahaa, tämä onkin muutaman vuoden takainen.
        Ehkä joku aloittaja palaa niihin.
        Ja vähänlaisesti on kesän kynnyksellä aloituksia.
        Beng

        Huawein suom. johtajan mielestä kandeis tehdä seitsenpäiväsiä viikkoja. Hmmm. Onko hänellä elämää? Kesälomakaan ei nappaa. Ehkä hänen kannattaisi siirtyä muualle, ennen kuin palaa loppuun. Kaikkea sitä näin eläkeläisvinkkelistä. Ehkä hymyilen sisäänpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokuhan kommentoi niihin jostain syystä. Muistaa jotakin...
        Pari kertaa olen mennyt mukaan ja sitten vasta huomannut, että ahaa, tämä onkin muutaman vuoden takainen.
        Ehkä joku aloittaja palaa niihin.
        Ja vähänlaisesti on kesän kynnyksellä aloituksia.
        Beng

        Huawein suom. johtajan mielestä kandeis tehdä seitsenpäiväsiä viikkoja. Hmmm. Onko hänellä elämää? Kesälomakaan ei nappaa. Ehkä hänen kannattaisi siirtyä muualle, ennen kuin palaa loppuun. Kaikkea sitä näin eläkeläisvinkkelistä. Ehkä hymyilen sisäänpäin.

        Tanssinopettaja Sami Helenius on 'vaihtanut tyyliä' (IL tänään).
        Tuo kuva sopisi ketjuun, missä pähkäillään, mitä näet herätessäsi aamulla.
        Beng


    • Anonyymi

      Aran hymyn nostaa huulilleni se, että Ilmatieteenlaitoksen mukaan sää viilenee.
      Useinhan nuo ennustukset menevät täysin pieleen, joten en uskalla vielä hymyillä leveästi.

      En pidä helteistä tippaakaan.
      Olen täysin ryytynyt ja voimaton.
      Ulkonakaan ei voi olla, koska itikka-armeija hyökkää kimppuuni välittömästi, jos sinne menen.
      Minä raukka olen kuuman asuntoni vanki ja kerjäänkin teiltä myötätuntoa surkeaan olooni.
      Jos sitä saan, niin lupaan hymyillä.

      kylmätotuus

      • Anonyymi

        Tiedän, että aloittajakin pitää musiikista, siksi laitan pari musiikkilinkkiä tähänkin aloitukseen.
        Enhän olisikaan kylmätotuus, jos jättäisin musiikin pois.

        Vaikka helteistä kärsinkin, niin musan kuuntelu antaa voimaa kestää senkin riesan.
        Se ei varsinaisest hymyilytä, vaan tuo konaisvaltaisen hyvän olon.

        Anssi Kela on monipuolinen muusikko, jota suuresti arvostan.
        Seuraava linkki on ohjelmasta "Haaveiden ilta" vuodelta 2012 ,jossa Anssi Kela & kumppanit esittävät covereita erittäin mallikkaasti.

        https://www.youtube.com/watch?v=47su07lQfRg

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, että aloittajakin pitää musiikista, siksi laitan pari musiikkilinkkiä tähänkin aloitukseen.
        Enhän olisikaan kylmätotuus, jos jättäisin musiikin pois.

        Vaikka helteistä kärsinkin, niin musan kuuntelu antaa voimaa kestää senkin riesan.
        Se ei varsinaisest hymyilytä, vaan tuo konaisvaltaisen hyvän olon.

        Anssi Kela on monipuolinen muusikko, jota suuresti arvostan.
        Seuraava linkki on ohjelmasta "Haaveiden ilta" vuodelta 2012 ,jossa Anssi Kela & kumppanit esittävät covereita erittäin mallikkaasti.

        https://www.youtube.com/watch?v=47su07lQfRg

        kylmätotuus

        Kiitos musiikista.
        Beng

        Kuntavaalien tulos! Miten Orpo voi hehkuttaa 0,7 % kannatuksen lisäystä ja käyttää 10.000 päätä ja vain n. viidesosaa kansasta reteesti hallituksen harjoittamaa politiikan arvostelun tueksi. Eikö todella ole mitään muuta. Ja nyt Valtonen on laulamassa niitä samoja kokoomuksen säkeitä.

        Aiemmin toimittajat ovat kommentoineet, että ne puolueet, mitkä ovat hallitusvastuussa, menettävät aina jonkin verran ääniä vaaleissa. Yhden kommentin kuulin nyt päiviä myöhemmin.
        Eipä paljon toimittajat kommentoineet pormestaripaikoistakaan, että ne ovat verrannolliset vaalitulokseen. Hassua, kun tuo ei ole virka, vaan poliittinen palkinto.

        Hiemasen hymyilyttää....
        Voisiko käydä niin, että jos maakunnat muodostettaisiin, niin kunnanvaltuustot ja -hallitukset lakkautettaisiin.
        Kunnanhallitukset yhdistettäisiin maakuntahallinnoksi. Vain tämä määräilisi alueilla.
        Rahaa säästyisi vallan mielettömästi..... mietis...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe