menkat tulee yöllä läpi

Anonyymi

oon siis 14 vuotias ja mu menkat alko joskus 4kk sitte. mul on siis nii helvetilline ongelma et mun menkat tulee joka yö läpi. en tiiä mis asennossa pitäs nukkua et vuoto ei tulis läpi. alushousut ain aamul takaa iha veres, lakanat yms. en vaa jaksa tällästääää. nyt kysymys ois et miten vosin välttää ton et menkat ei tulis lakanoille ja nii. lähen maanantain mökille ja sit kiva jos siel tulee lakanoille/patjalle. se o meiä tuttuje mökki viel.. vinkkejä kiitoos!! :(

6

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ja mul tuli taas tänää menkat ja mul on ollu 2 kertaa aikasemmi jo nii aina tääs sama juttu. ja ennen mun menkat on kestäny 5-9 päivöä eli maanantaika ei oo loppun viel

• Anonyymi

On olemassa ihan erikseen yösiteitä ja jos sekään ei auta niin vuoteeseen voi laittaa vaikka pyyhkeen suojaksi niin lakanat ei likaannu.

• Anonyymi

Myös sillä voi olla merkitystä minkä malliset alushousut on.Kannattaa olla sellaiset missä side pysyy hyvin paikoillaan ja yöksi yöside ja vaikka se pyyhe vuoteen suojaksi.

• Anonyymi

Lääkärille voi jutella, sain ongelmiin jotakin lääkettä joka vähensi vuotoa. Tiedän että tuo on kamalaa..muovitettufrotee on hyvä laittaa silloin sänkyyn.

• Anonyymi

Jooo! Kiitos

• Anonyymi

Iloinen ylläri ap:lle! Etenkään n i i n iäkkäillä miehillä ei ainakaan pitäis olla kuukautisonkelmia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Torstaina tulee ulos uutispommi

Ihan uskomatonta on luvassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      5747
    2. Jussi Halla-aho ei jatka puolueen puheenjohtajana

Jussi Halla-aho ei asetu ehdolle Perussuomalaisen puolueen puheenjohtajaksi.
      Maailman menoa
      418
      4173
    3. Ilmaöämpöpumpun tehonkulutus jäähdytyksessä?

Paljonko kuluttaa, kun jatkuvasti käy täysillä? Mikä on jäähdytyksen COP ?
      71
      3960
    4. No nyt! Vappu Pimiä ja Teemu-rakas harvinaisessa yhteiskuvassa: "Suostuu, kun ei tiedä aluksi..."

Vappu ja harvoin nähty "mysteerimies" eli aviomies Teemu poseeraavat Instassa kesäisissä tunnelmissa: https://www.suomi24.fi/viihde/no-nyt-vappu-pimia
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      3119
    5. syy siepin happamuuteen selvisi!

Voiko paljoa happamampaa ilmestystä olla kuin Sara Sieppi Kaunissaaren rannalla ? ressukka kuvitteli iskeneensä kultasuoneen ja pääsevänsä tämän uu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      2266
    6. Sofia ja velipoika.

Sofia on tuonut velipoikansa mukaan psykologin vastaanotolle. Taitaa velikin olla yhtä hömelö kun lähtee ratsastamaan tuon lokin mukaan. Sofialla m
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1083
    7. Oikeasti olisin sut halunnut mies

omaksi, kullaksi, rakkaaksi, kumppaniksi, ystäväksi, olkapääksi, hellittäväksi, arkeen ja juhlaan, eteiseen ja peräkammariin, sohvalle ja sänkyyn, rii
      Ikävä
      101
      1016
    8. Maisa torpa selittää hyymylehdessä

Syötä hakusana… UUTISET 20.6.2021 Maisa Torppa selittelee miksi lomakuvissa on alkoholia ja hänkin juo drinksulasista Maisa Torppa on lähtenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      933
    9. Me kuulumme yhteen.

Mies, minä olen sinulle oikea ja sinä oikea minulle.Me kuulumme toisillemme. Me kuulumme yhteen. Se on näin.
      Ikävä
      51
      865
    10. Katariina Anttila oli saanut väkevää palautetta tänään 21.6. toimituksessa!

Toimitukseen marssi hyvin harmistunut haapavetinen rouva henkilö. Oli antanut Katariinalle kunnolla palautetta Ilkka Revon jatkuvasta maalittamisesta.
      Haapavesi
      33
      854
    Aihe