Mä vihaan sua!
Sä pilasit mun koko elämän.
Siinä se.
Mä en tuu enää ikinä olemaan kunnossa.
Ja se on sun vika.
Mä vihaan sua niin paljon, että haluan kuolla.
Sä tuhosit mut.
Mä olin kuin pieni siro lasikulho,
jota kuuluu suojata.
Sä kuitenkin teit päinvastoin.
Heitit sen päin seinää,
tuhoten sen pieniin palasiin.
Ne palaset olin minä.
Mun koko persoonallisuus.
Nyt sitä ei voi enää korjata.
Se oli sun vika.
Et sä siitä varmaan mitään muista,
olit niin päissäs.
Mutta minä muistan.
Ja kaikki tää on totta.
Vaikka sä vähättelit kaikkea sitä,
mitä mä joudun käymään läpi.
Sanot ettet tehnyt mitään väärin.
Nyt kaikki saa kuulla sen totuuden.
Mun totuuden.
Isä, sä tuhosit mut
4
341
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tapahtui
Kerro- Anonyymi
Theo Fleury
Kovaa peliä
- Anonyymi
Näytä heille kaikille, että sinussa on omaa sisua!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 83685
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460
