Mä vihaan sua!
Sä pilasit mun koko elämän.
Siinä se.
Mä en tuu enää ikinä olemaan kunnossa.
Ja se on sun vika.
Mä vihaan sua niin paljon, että haluan kuolla.
Sä tuhosit mut.
Mä olin kuin pieni siro lasikulho,
jota kuuluu suojata.
Sä kuitenkin teit päinvastoin.
Heitit sen päin seinää,
tuhoten sen pieniin palasiin.
Ne palaset olin minä.
Mun koko persoonallisuus.
Nyt sitä ei voi enää korjata.
Se oli sun vika.
Et sä siitä varmaan mitään muista,
olit niin päissäs.
Mutta minä muistan.
Ja kaikki tää on totta.
Vaikka sä vähättelit kaikkea sitä,
mitä mä joudun käymään läpi.
Sanot ettet tehnyt mitään väärin.
Nyt kaikki saa kuulla sen totuuden.
Mun totuuden.
Isä, sä tuhosit mut
4
275
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tapahtui
Kerro- Anonyymi
Theo Fleury
Kovaa peliä
- Anonyymi
Näytä heille kaikille, että sinussa on omaa sisua!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2898174Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1894392Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302617Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1872541Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17972123- 511686
- 541617
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s191531Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421294- 1671273