Sydämeen iski roihu

Anonyymi

joka ei tunnu sammuvan.
Hyvää yötä! ❤️

39

1011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopeta jo Jussi se kymmenen vuotinen palstajauhanta. Jos et oo valmis tekeen mitään mistä kirjoitat, niin älä edes kirjoita tänne.

      • Anonyymi

        Mä en tiedä mistään Jussista mitään.
        Oon kylläkin nainen ja aloitus menee miehelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tiedä mistään Jussista mitään.
        Oon kylläkin nainen ja aloitus menee miehelle!

        Lopeta silti. Et sä kuitenkaan mitään oikeessa elämässä tee kun roikut täällä palstasuhteesss aitoriitan kanssa seksiä
        Harrastaen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta silti. Et sä kuitenkaan mitään oikeessa elämässä tee kun roikut täällä palstasuhteesss aitoriitan kanssa seksiä
        Harrastaen

        Taidat nauttia kun saat kiusata täällä. Et taida ymmärtää että jotkut kaipaa täällä oikeasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat nauttia kun saat kiusata täällä. Et taida ymmärtää että jotkut kaipaa täällä oikeasti!

        Ne jotka kaipaa oikeasti ei ihastustaan loukkaa lepertelemällä kolmannelle osapuolelle netissä


    • Anonyymi

      Missä ja miten roihu iski? Ajattelen jotain tänään tapahtunutta

    • Anonyymi

      Joo

      • Anonyymi

        Ansaitsette kaksi anonyymiä toisenne.

        Itseäänniin paljon rakastavia että lepertely vieraitten kanssa oman ihastuksen loukkauksenkin kustannuksella on tärkeämpää kuin oikeaan yhteydenotto

        Pettäjät ansaitsevat toisensa


    • Anonyymi

      Älä kaipaa millään tavalla! Kiitos!

      • Anonyymi

        Realistinen vastaus. 😞


      • Anonyymi

        Sanoo ikävä palstalla 😂


    • Anonyymi

      sama roihu myös täällä,hyvät yöt

    • Anonyymi

      Hento hyvä yösuukko sinulle ja kaipaan sinua kaikista eniten , olin luovuttamassa mutta sitten löysin sydämeni perukoilta sen pienen uskon siemenen.

      Roihuaa se minunkin sydän , sydän joka niin kauan on ollut ilman sitä lämmintä liekkiä...

      Hirmuisen ikävä on ja se ei katoa koskaan siis koskaan , ikuisesti me just me ollaan ja se taivaan kirjaan kirjattukin on.

      • Anonyymi

        samoin tunnen ei tää sammu ,mennäänkö nukkuun ,pian nähdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samoin tunnen ei tää sammu ,mennäänkö nukkuun ,pian nähdään.

        Pussaatte vissiin kadun
        Puliukkojakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pussaatte vissiin kadun
        Puliukkojakin?

        Ihmisiä hekin he pultsarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisiä hekin he pultsarit.

        Siitähän tuossa ei ollut kyse ollenkaan, pelkästään siitä että ketä hyvänsä pussataan, ihmisellä ei väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitähän tuossa ei ollut kyse ollenkaan, pelkästään siitä että ketä hyvänsä pussataan, ihmisellä ei väliä.

        Täällä nettimaailmassa nämä pussailut mielestäsi tapahtuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä nettimaailmassa nämä pussailut mielestäsi tapahtuu?

        Täällä nettipalstalla näyttää monella ihmisellä tapahtuvan paljon muutakin kuin pussaaminen, täällähän iso osa ihan tuntee anonyymit ihmiset. Et ole sattunut huomaamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä nettipalstalla näyttää monella ihmisellä tapahtuvan paljon muutakin kuin pussaaminen, täällähän iso osa ihan tuntee anonyymit ihmiset. Et ole sattunut huomaamaan

        No ei tätä naurettavaa tunnistelupelleilyä ole voinut olla huomaamatta. Kiusaajahenkiset elämän sivuhenkilöt jättää itse niitä kirjoitusmaneereja eniten.


    • Anonyymi

      1- 0. Ou, yeah.

    • Anonyymi

      Niin se joskus iskee, halusi tai ei.

    • Anonyymi

      Voi että on ihana aloitus. Se rooooiiihhhhuuuuuaaaaah...!

      • Anonyymi

        Voi harmi ku tääl ei roihua sulle ainakaan! 😠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi harmi ku tääl ei roihua sulle ainakaan! 😠

        täällä roihuaa, mitä kullannupulle kuuluu.


    • Anonyymi

      Usko pois, se roihu sammuu kun tarpeeksi satutetaan!

      • Anonyymi

        ei varmaan minulle en mielestäni satuttanut,mutta harmi jos niin jollekin käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei varmaan minulle en mielestäni satuttanut,mutta harmi jos niin jollekin käynyt.

        Älä sitten myöskään vastaa.. terve ja normaali ihminen ei edes halua satuttaa muita..mutta joillekin se on nautinto tuhota toinen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten myöskään vastaa.. terve ja normaali ihminen ei edes halua satuttaa muita..mutta joillekin se on nautinto tuhota toinen..

        ei tervettä,mutta pakko vastata et voi syyllistää muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tervettä,mutta pakko vastata et voi syyllistää muita.

        Mun osalta keskustelu päättyy tähän.
        Oma ymmärrykseni ei riitä siihen että toisilla ihmisillä leikitään. Itse sen joutunut kokemaan, niin ei enää ikinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun osalta keskustelu päättyy tähän.
        Oma ymmärrykseni ei riitä siihen että toisilla ihmisillä leikitään. Itse sen joutunut kokemaan, niin ei enää ikinä!

        mun osalta jatkuu,mutta ymmärrän jos sulla leikitty.


    • Anonyymi

      Onko tällä palstalla ketään joka osais vastata mun mieltä askarruttavaan kysymykseen... mulla on yksi lapsi, poika... mitä hän mahtaa ajatella minusta, olen nyt ainut vanhempi elossa, isänsä kuoli reilu vuosi sitten.. poika sättii mua että käyn hitaalla.. olen mielestäni saanut aikaiseksi suht paljon.. nytkin puolison kuoleman jälkeen pidin ison remontin, koti on nyt tosi fiini... mut poika pitää mua hitaana.. ikää mulla on vajaa 70 v... kipuja on kropassa, selässä, aina kun poika on käymässä... on tunnepuolen aiheuttamaa... poika, luulen näin, kantaa huolta minusta... ehkä liikaakin... minä pärjään, olen yksinäinen sielu, en tarvitse sellaista rakkautta, mitä tämä lapsen rakkaus on, en tarvitse rakkautta, johtuu varmaan kun minut passitettiin kotoa pois kun olin 14 v, vanhempani eivät pitäneet mua sylissä, olen itsenäinen, astrokartalla saturnus-neptunus-yhtymä nelos-huoneessa, kodin huone siis... rakastin vanhempiani, osoitin sen myös... isälleni, hän eli vanhaksi, joten ehdin... äiti kuoli kun olin parikymppinen... äidille en ehtinyt... niin, lapsen rakkauden osoituksia en jaksa ymmärtää... parempi olisi jos ei huolehtisi minusta ollenkaan... tuskallista ajatella... molemmin puolin...

    • Anonyymi

      Tarvitaanko palokuntaa?
      Ei sillä, palomiehissä voi olla söpöjäkin tapauksia. Ehkä tapahtuu tunteiden transferenssi! Kun palohenkilöt sentään tarttuu toimeen!

      • Anonyymi

        Näin ajattelen

        Otat yhteyttä , jos oot jees

        Et ota , jos et oo. Eikä se ois mulle hyväks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ajattelen

        Otat yhteyttä , jos oot jees

        Et ota , jos et oo. Eikä se ois mulle hyväks

        Mitä on jees? Ota itte, siellähän me facessa olan molemmat. Sydän.
        Mietin tänään sua, uskomatonta!
        T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on jees? Ota itte, siellähän me facessa olan molemmat. Sydän.
        Mietin tänään sua, uskomatonta!
        T

        Lisäys:Meni miehelle ed.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys:Meni miehelle ed.

        Tietennin voi mies miehelle, palohenkilöt on hottiksii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietennin voi mies miehelle, palohenkilöt on hottiksii.

        No älä muuta viserrä suakheli senthän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys:Meni miehelle ed.

        Ed ei olleet aloittajalta, luulin ketjun olevan mieheltä, mutta olikin naiselta? Väärin tulkitsin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe